- This topic has 15 replies, 8 voices, and was last updated 10 years, 5 months ago by Šarūnas.
-
AuthorPosts
-
2014/07/22 at 09:44 #7900karpisParticipant
gal kas turi vietoje (ta prasme ne internete) parduoti gazo rankena
sukama. nauja artai naudota (nuo kokio el.paspirtuko). reik priderinti
prie savadarbio kontrolerio, vienas elektronikas genijus kuris tai
daro sake gali priderint bet kokia bet lygtai geriau butu potenciometro
tipo 5kiloOmo throttle.pavyzdžių gerų matau čia: http://www.electricscooterparts.com/throttles.html
ps. power-meterio ant rankenos nereikia, darau 12V sistema.
- This topic was modified 10 years, 5 months ago by karpis.
2014/07/22 at 10:51 #7902LinasParticipantturiu nauju su holo davikliu, nyksciu stumiama arba puse rankenos sukama arba visa rankena sukama. gal kazka ir deveto rasciau.
8674 vienas 6790
Kaunas2014/07/22 at 12:12 #7903RomualdasParticipantTuriu tokia nuo paspirtuko 86nulis516654
2014/07/22 at 22:23 #7907sopkisParticipantŠiaip jei kontroleris savadarbis, tai žinok kad rankena su holo davikliu duoda 1-4v matuojant nuo minuso išėjime. Potenciometrinė duos nuo 0v iki maitinimo įtampos potencikui.
2014/07/24 at 10:26 #7914karpisParticipantačiū. dar kurį laiką kol viską sumontuosiu ir testuosiu – pažaisiu su potenciometru, bet vėliau pasiskambinsiu. Romualdai, ar esate Vilniuje? žadu neužilgo atvažiuoti į sostinę, gal ten būdamas pasiskambinsiu. lyg geriau pradžiai naudota, nes neaišku kaip adaptuosis, ir vistiek reikės iš karto
pjauti ‘fiškę’ ir trumpinti laidą, nes viskas lituojama.2014/07/24 at 10:34 #7915karpisParticipantkas pabandęs visus tipus (aš apie: visa rankena/pusė rankenos/nykščiu) galėtų parašyti savo subjektyvią nuomonę kuris variantas geriausias. aš kažkaip linkstu link visos rankenos (motociklai gi taip), o bet tačiau dviračio vairas gal ir daugiau sukiojamas, tai gal ir nepatogu jei gazo stabiliai nepalaikysi?
‘thumb throttle’ kažkaip irgi neatrodo kaip patikima tuo pačiu laikymo/reguliavimo požiūriu (gal pavargs tas nykštys nuolat dirbdamas), nors.. gal pusė rankenos ir yra geriausias variantas?2014/07/24 at 10:49 #7916jonasParticipantbandžiau nykštį ir pusę rankenos. mano nuomone geriausia pusė rankenos,tada nykštys ir paskiausiai visa rankena. Pozicija čia iš pedalec tipo. Rankenos pakankamai jautrios,kad išlaikyti pastovią poziciją,todėl minan pedalus,o ypač į įkalnę ranka pastoviai juda vairo rankenos atžvilgiu, jei yra nesisukiojanti dalis lengviau išlaikyti vienoda lygį,taip pat ir nukščiu. Jei dviratis galingas ir pedalai tik dėl vaizdo tada gal ir visa rankena gerai.
2014/07/24 at 12:04 #7917agniusmParticipantAs pasirinkau nykstini, logika, keturraciuose visur tokia o ten bekele vaziuojant irgi reikia geros akseleraroriaus kontroles. Is patirties pilna rankena nepatogi, eiga didele ir vaziuojant pilnu greiciu riesas buna uzlenktas arba reikia ranka perkelinet kad butu patogu
- This reply was modified 10 years, 5 months ago by agniusm.
2014/07/24 at 21:57 #7925karpisParticipantĮtikinot kad pilna rankena – paskutinis pasirinkimas. Agniaus parodytas
nykstinis variantas krutas, bet tai turbūt ne papigiaja ir ar būna toks
el.dviračiams? linkstu link pusės rankenos, tai atrodo priimtina, beje
važinėju ir dviračiu su vidinėmis pavaromis, kur perjungimas irgi labai
panašus tik gal 1/3 rankenos sukama, o 2/3 stabili rankena-ir tai yra visai
patogu, galiu įsivaizduot tokį gazą.
—
Linai,o gal netgi būtų pas tave pusė rankenos ir kairei pusei? Nes gali
išeit taip kad ir el.dviratis bus su tokiom vidinėm pavarom, o ten mechanizmas ant dešinės rankenos. Jei kelti dešinei skirtą (gazą/vidinių pavarų perjungimą) į kitą pusę-pasikeičia sukimo kryptis-nelabai gerai.
‘Left Handed Half Twist Throttle’ būna, matau čia: http://www.bmsbattery.com/accessory/611-thumb-level-throttle.html Vietoje sumokėčiau aišku brangiau nei ten parašyta, tik būtų gerai ne 10X brangiau.2014/07/25 at 07:59 #7929TyroParticipantAš pasidalinsiu kuri man rankenėlė patogiausia. Žinoma tai irgi subjektyvu. Bandes esu visų tipų rankenėles iš minėtųjų. Pats važinėju su full twist, man tai patogiausia. Kaip minėjo reikia užsukti nemažai riešą, arba perkelti ranką užgazavus, bet tuomet gali visais pirštais laikytis už rankenos vienodu stiprumu, ypač jeigu važiuoji nelygiu paviršiumi kur krato arba galingas dviratis ir smarkiai akseleruojasi ir turi laikyt vairą tvirčiau. Atleist gazą paprasčiau – sekundės daliai atleidi visus piršrus ir spyruoklė padaro savo darbą – atsuką rankenėlę į nulinę padėtį. Tiesa, važiuojant nelygiu keliu su galingu varikliu sunku nulaikyti tolygų gazą ir dviratis būną “trukčioja” nes užsuki vis biškį gazo ar atleidi, netolygiai išlaikai jį. Thumb-twist man taip pat patogu buvo, nelygiu keliu net patogiau, lengva išlaikyti vienodą gazą. Ir gali laikytis už rankenos stipriai, ir patogiai “dozuoti gazo”. Vienintelis minusas – važiuojant ilgą atstumą pavargdavo nyštys. Half-twist – negali įsikabinti pilna jėga į rankeną, nes viena dalis stabili kita ne, laikaisi už stabilios dalies “silpnesniais” pirštaism dozuoti gazo nelabai patogu, nes reikia atleisti kitus pirštus jog galėtum pasukti, arba perkelti šiuos pirštus ant sukinėjamos dalies. Jeigu atleidi kitus pirštus riešas lieka nestabilus ir gali vėl nugrybauti ne taip tiksliai kaip norėjai. Mano atveju net ta “stabili” dalis nebuvo visai stabili, reikėjo klijuoti prie vamzdžio, antraip visai ten nepatikimai atrodė jog nusimaus labiau atsirėmus. Štai dar vieną nuomonė, rinktis tau :)
Beje, gazo rankenos jautrumas, tolygumas, kiek pastebėjau, labiausia priklauso nuo magneto. Kiek pračiupinėjau rankenėliu vienose gazas prasideda pasukus jau 1cm, kitose prasideda anksčiau, būna net vėliau. Maksimalus greitis retai kada būna užsukus 100%, o pasiekiamas prie 70% eigos. Būna kartais ir langas viduryje eigos kuomet apstoja greitėti ir prasukus tą dalį greitėjimas vėl tęsiasi. Kadangi holo davikliai vienodi kaltinčiau magnetus, kurie įmagnetinti šiaurės-pietų poliškumu, tačiau ne tolygiai ir ne vienodai. Sau turiu atsidėjęs turbūt vienintelę matytą rankenėlę kur max apsukos pasiekiamos prie ~90% eigos, ir greitėja visą laiką tolygiai. Turbūt pasisekė kad tokią teko kažkada nupirkti iš Lino. Tėčiui įdėjęs kažkuo panašią taip pat kokybišku greitėjimu (dviratis silpnas tai nesijaučia trūkumų), o kitos buvę kur kas prastesnės. Nežinau ar šia technika kalta, ar kiniečiai, ar kad perkame už tokią kainą.
2014/07/25 at 08:01 #7930TyroParticipantKarpi, aš panašiu atveju perkėliau pavarų junginėjimą ant kairės pusės – nors ir sukiojasi į kitą pusę, bet to mažai tereikia. Svarbu gazas ant “darbinės” rankos ir sukasi į reikiamą pusę :)
2014/07/25 at 08:49 #7931ŠarūnasKeymasterHalf-twist rankena veikia taip pat – atleidi du pirštus ir atsisuka atgal. O likusis gali tvirtai laikyti vairą, net kai atleidinėji gazą. Užsuktas riešas važiuojant irgi pasirodė labai nepatogu. Yra ir saugumo problemų su full-twist – nugriuvus dviračiui, rankenėlė įsiremia į žemę ir užsisuka… Man taip kažkada nugriuvęs dviratis gerai užsigazavo ir išvartė baldus aplink… :)
half-twist ir thumb duočiau vienodą prioritetą. Tik su thumb visko pasitaiko, reikia labai ergonomiką žiūrėti, gali būti nepatogu. Kažkada papuolė aštriais kampais, tai labai pirštą nuskausdavo ilgiau pavažiavus. Taipogi geriau kai thumb tipo rankenėlės ašis yra ne horizontali, bet vertikali – patogiau.2014/07/25 at 08:57 #7933agniusmParticipantAs nusipirkau pabandymui tokia:
http://electriccyclery.com/catalog/falco-thumb-throttle-p-443.html
kadangi placiausiai naudojamos yra lenkimas i apacia o ne i sona.Dabar uzmeciau aki ir eBay yra zinomos firmos wuxing kuri naudojama dar kitaip, kaip trigger su rodomuoju pirstu:
Visos apie 22USD kainuoja
- This reply was modified 10 years, 5 months ago by agniusm.
2014/07/25 at 10:10 #7938TyroParticipantManoji half-twist iki nepaklijuota buvo tai buvo baisu paleisti tuos du pirštus nuo sukamosios dalies atleidinėjant gazą nes kaip sakiau ta likusi “stabili” dalis nebuvo tokia jau stabili ir sukinėjusi visai nesunkiai ant vamzdžio, o stipriau patraukus ir nusimaudavo gana paprastai. Su paklijuota pasivažinėti nespėjau, bet turėtų būti geriau.
2014/07/25 at 11:57 #7939karpisParticipantdėkui už išsakytas įvairias mintis. kaip matau tobulo varianto visiems atvejams nėra. kaip rašiau dar pradžioje mėginsiu žaisti su potenciometru, turiu keletą minčių kaip pritaikyti. stabilumas tikrai reikalingas, važinėjimas įvairiais keliais ne tik elektriniu režimu planuojamas, gal 50/50 mynimas pedalų, kas tinka ir patinka.
Dėl eigos procentų – būtų gerai jei pirktinis gazas išėjime ‘negrybautų, o bent duotų patikimą tiesinį kitimą, o motoro valdymo kreivę atrodo galėsime užprogramuoti, nes kontroleris su mikroprocesoriniu valdymu.
Half-twist kaip pirktinis atrodo priimtinai, nors žinoma problema ir su rankenos dalies noru nusimauti, vidinių pavarų rankenos 2/3 dalis nuolat tai daro po truputi, kažkiek aišku sprendžiama. Taip, vidinės pavaros patogiau kad toji 1/3 sukama dalis su fiksacija, o gazas tai jau laisvas sukiojimas, bet atrodo paėmus dalimi rankos už gazo-dalimi už stabilios rankenos, tai butu OK2014/07/25 at 11:58 #7940ŠarūnasKeymasterAgniau, apie tokią ir kalbėjau – “vertikali ašis”. Man irgi reikės įsigyt kažką panašaus, bet ieškau pigiau.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.