Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › Patobulinimas tolimoms kelionems
- This topic has 38 replies, 14 voices, and was last updated 10 years, 4 months ago by
spicasss.
-
AuthorPosts
-
2014/10/12 at 21:50 #8478
vvaldasv
ParticipantPravažiavus kelis šimtus km, išaiškėjo kamuolio-generatoriaus silpnosios vietos: Važiuojant net per nedidelius asfalto nelygumus pastebėjau kamuolio viduje kažkokį bildesį,barškėjimą. Nedesiant išsiardžiau. Viduje atsisukę keturi vidinio “pado” tvirtinimo varžteliai, todėl viskas viduje tabalavosi. Jei būčiau nekreipęs dėmesio, vidinis metalinis padas būtų pratrinęs plastikinį kuro baką. Kad ateityje nebeatsikratytų, paprastas veržles pakeičiau neatsisukančiomis (su plastmasiukais), bei užlašinau po lašiuką sriego klijų (raudonų).
Benzino bakelio (2,5L) pakanka 4h 50 min., kai apkrova ~320w. Ekranėlis rodo ne V, ne A, o W. Jungdavau 48(60)V 6A ikroviklį skirtą LiFePo4 (akumas 40Ah) . Daugiau jokių problemų kol kas nepastebėjau. Generatorius primontuotas prie E-motorolerio, ant bagažinės. Gaila,kad neturiu galingesnio įkroviklio, veltui dega benzinas, ilgai kraunasi. Būtų įkroviklis kokių 15A, būtų liuks :)2014/10/13 at 08:44 #8483Šarūnas
KeymasterTai sąnaudos koks 1 litras šimtui km? :)
2014/10/14 at 02:22 #8499Justas
ParticipantAš jungčiau lygiagrečiai keletą silpnų kroviklių, vietoj vieno normalaus :-) O dar geriau – keletą el.dviračių nuosekliai tiesiai į 220V be jokių kroviklių :-)
2014/10/14 at 09:24 #8500aleksanderis
Participant220v :D ,O sroves ribojima kaip issprestum?
2014/10/17 at 00:14 #8527Justas
ParticipantKraunant nuosekliai keletą dviračių, svarbiausias reikalas – baterijų beinertiškumas srovės ėmimui, t.y. padavėme itampą – ir iš karto visos baterijos ima srovę. Taip pat svarbu, kad, bekylant itampai mažiausios talpos baterijoje link 4,2V/celei, automatiškai neatsijungtų toje baterijoje krovimas. Tą atjungimą reikia daryti bendrą visai grandinei, rankomis, nuo 220V. Jei ta viena baterija atsijungtų savarankiskai, ant jos elektronikos susigrūstų 220V.
2014/10/17 at 00:36 #8528Justas
ParticipantKai įvykdytume salygą ”beinertiškas srovės atsiradimas, rankinis atjungimas”, tada pasirinktume priemonę krovimo srovės reguliavimui: varžos, varžos-el.kondensatorius, autotransformatoriukas, generatoriaus apsukų/įtampos keitimas.
___Dėmesio! 220V kintamos įtampos šaltinis pumpuos srovę mažėjančiai iki 0A, visų baterijų nuolatinei įtampai kylant iki 311V.2014/10/17 at 10:16 #8530aleksanderis
ParticipantTai tu va paimk ir pajung, tik telefona prie pat turek kad gaisrininkam iskart paskambint. Teoretikas. Butu taip paprasta visi taip ir krautu :)
2014/10/17 at 12:51 #8533Šarūnas
KeymasterJustai, turi kažkokius teorinius pagrindus, bet beveik viskas, ką čia ir kitur rašai yra netikslu arba visai netiesa. Prisiskaitys pradedantieji ir darys nesamones. Tai būk malonus, nerašyk, ko nežinai. Trinsiu.
2014/10/17 at 16:39 #8534Tadas
ParticipantJustai pezet jau pradedi visiskus vejus..Šarunai pilnai pritariu kad saugant pradedanciuosius nuo gaisro ir materialiniu nuostoliu del tokios dezinformacijos reik trint.
2014/10/17 at 17:19 #8535Buckis
Participanto kaip atrodo autotransformatoriukas? kas cia per daiktas
2014/10/17 at 17:45 #8536Šarūnas
Keymasterautotransformatorius yra transformatorius be antrinės apvijos, bet turintis atšaką pirminėje. Realiai funkciją atlieka tą pačią, tačiau neduoda galvaninio atrišimo, todėl yra itin nesaugus naudoti, ypač jei naudojasi mėgėjas, nežinantis kas yra galvaninis atrišimas.
Yra dar toks dalykas kaip Laboratorinis autotransformatorius (LATR) – toroidinis transformatorius, kurio išėjimo įtampa reguliuojasi sukant rankeną, kuri stumdo šliaužiklį per nuogas apvijas. Kaip sako pats pavadinimas, naudojamas laboratorijose įvairiems bandymams. Taipogi jį mėgsta aviamodeliuotojai putos pjaustymui įkaitinta viela. Nors dabar jau yra modernių sprendimų…
2014/10/17 at 17:49 #8537sopkis
ParticipantSkaitau ir galvoju, kur tas Justas man girdėtas? Prisiminiau, gi Visarionas, kitaip SūnusTėvo iš elektronika.lt ir biteplius.lt forumų.
2014/10/17 at 18:49 #8538Buckis
ParticipantO aš jau buvau išvedęs teorija kad automobilinis transformatorius
2014/10/17 at 19:14 #8539Šarūnas
Keymastersopkis, rimtai??? Bet tikrai, dabar atpažinau stilių :) Jau tas parazitas vėl siautėja, matyt vėl paleido iš vasaros 5. Šiaip pastebėjau kad jis suaktyvėdavo būtent rudenį. Galvojau gal čia kokių psichologijos studentų socialinis eksperimentas, kurį vis duoda naujai bandai kasmet. Jau gal kokius 5 metus iš eilės šitą problemą turi visi lietuviški forumai ir labai sunku išnaikint.
Justai, ką manai apie visarioną?
2014/10/18 at 01:27 #8558Tyro
ParticipantDabar kai parašėt tuos nikus ir aš prisipažinsiu kad jau prieš gerą savaitę pažinau šį stilių, bet kai neprisimeni buvusių nick’ų būtų buvę sunku apibūdinti kas jis toks. Aš taip pat sutiksiu kad čia tas pats tarškalas.
2014/10/18 at 02:14 #8559Buckis
Participantcia darosi idomiau
2014/10/18 at 09:51 #8561aleksanderis
ParticipantJo ir man panasu kad CIA tas pats asmuo. Bana jam.
2014/10/18 at 22:20 #8569spicasss
ParticipantOi kadras, skaitau ir juokiuos is to Justo, na bet jei zmogus ligotas tai tai gal ir atleistina. Zinoma bana kad neterstu :)
2014/10/18 at 22:24 #8570spicasss
Participantarba gal jis prirukes kaip turi but? :DDDD
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.