Home Forums Mūsų projektai / susitikimai Patobulinimas tolimoms kelionems

Viewing 19 posts - 21 through 39 (of 39 total)
  • Author
    Posts
  • #8478
    vvaldasv
    Participant

    Pravažiavus kelis šimtus km, išaiškėjo kamuolio-generatoriaus silpnosios vietos: Važiuojant net per nedidelius asfalto nelygumus pastebėjau kamuolio viduje kažkokį bildesį,barškėjimą. Nedesiant išsiardžiau. Viduje atsisukę keturi vidinio “pado” tvirtinimo varžteliai, todėl viskas viduje tabalavosi. Jei būčiau nekreipęs dėmesio, vidinis metalinis padas būtų pratrinęs plastikinį kuro baką. Kad ateityje nebeatsikratytų, paprastas veržles pakeičiau neatsisukančiomis (su plastmasiukais), bei užlašinau po lašiuką sriego klijų (raudonų).
    Benzino bakelio (2,5L) pakanka 4h 50 min., kai apkrova ~320w. Ekranėlis rodo ne V, ne A, o W. Jungdavau 48(60)V 6A ikroviklį skirtą LiFePo4 (akumas 40Ah) . Daugiau jokių problemų kol kas nepastebėjau. Generatorius primontuotas prie E-motorolerio, ant bagažinės. Gaila,kad neturiu galingesnio įkroviklio, veltui dega benzinas, ilgai kraunasi. Būtų įkroviklis kokių 15A, būtų liuks :)

    • This reply was modified 10 years, 2 months ago by vvaldasv.
    • This reply was modified 10 years, 2 months ago by vvaldasv.
    • This reply was modified 10 years, 2 months ago by vvaldasv.
    • This reply was modified 10 years, 2 months ago by vvaldasv.
    #8483
    Šarūnas
    Keymaster

    Tai sąnaudos koks 1 litras šimtui km? :)

    #8499
    Justas
    Participant

    Aš jungčiau lygiagrečiai keletą silpnų kroviklių, vietoj vieno normalaus :-) O dar geriau – keletą el.dviračių nuosekliai tiesiai į 220V be jokių kroviklių :-)

    #8500
    aleksanderis
    Participant

    220v :D ,O sroves ribojima kaip issprestum?

    #8527
    Justas
    Participant

    Kraunant nuosekliai keletą dviračių, svarbiausias reikalas – baterijų beinertiškumas srovės ėmimui, t.y. padavėme itampą – ir iš karto visos baterijos ima srovę. Taip pat svarbu, kad, bekylant itampai mažiausios talpos baterijoje link 4,2V/celei, automatiškai neatsijungtų toje baterijoje krovimas. Tą atjungimą reikia daryti bendrą visai grandinei, rankomis, nuo 220V. Jei ta viena baterija atsijungtų savarankiskai, ant jos elektronikos susigrūstų 220V.

    #8528
    Justas
    Participant

    Kai įvykdytume salygą ”beinertiškas srovės atsiradimas, rankinis atjungimas”, tada pasirinktume priemonę krovimo srovės reguliavimui: varžos, varžos-el.kondensatorius, autotransformatoriukas, generatoriaus apsukų/įtampos keitimas.
    ___Dėmesio! 220V kintamos įtampos šaltinis pumpuos srovę mažėjančiai iki 0A, visų baterijų nuolatinei įtampai kylant iki 311V.

    #8530
    aleksanderis
    Participant

    Tai tu va paimk ir pajung, tik telefona prie pat turek kad gaisrininkam iskart paskambint. Teoretikas. Butu taip paprasta visi taip ir krautu :)

    #8533
    Šarūnas
    Keymaster

    Justai, turi kažkokius teorinius pagrindus, bet beveik viskas, ką čia ir kitur rašai yra netikslu arba visai netiesa. Prisiskaitys pradedantieji ir darys nesamones. Tai būk malonus, nerašyk, ko nežinai. Trinsiu.

    #8534
    Tadas
    Participant

    Justai pezet jau pradedi visiskus vejus..Šarunai pilnai pritariu kad saugant pradedanciuosius nuo gaisro ir materialiniu nuostoliu del tokios dezinformacijos reik trint.

    #8535
    Buckis
    Participant

    o kaip atrodo autotransformatoriukas? kas cia per daiktas

    #8536
    Šarūnas
    Keymaster

    autotransformatorius yra transformatorius be antrinės apvijos, bet turintis atšaką pirminėje. Realiai funkciją atlieka tą pačią, tačiau neduoda galvaninio atrišimo, todėl yra itin nesaugus naudoti, ypač jei naudojasi mėgėjas, nežinantis kas yra galvaninis atrišimas.
    Yra dar toks dalykas kaip Laboratorinis autotransformatorius (LATR) – toroidinis transformatorius, kurio išėjimo įtampa reguliuojasi sukant rankeną, kuri stumdo šliaužiklį per nuogas apvijas. Kaip sako pats pavadinimas, naudojamas laboratorijose įvairiems bandymams. Taipogi jį mėgsta aviamodeliuotojai putos pjaustymui įkaitinta viela. Nors dabar jau yra modernių sprendimų…


    #8537
    sopkis
    Participant

    Skaitau ir galvoju, kur tas Justas man girdėtas? Prisiminiau, gi Visarionas, kitaip SūnusTėvo iš elektronika.lt ir biteplius.lt forumų.

    #8538
    Buckis
    Participant

    O aš jau buvau išvedęs teorija kad automobilinis transformatorius

    #8539
    Šarūnas
    Keymaster

    sopkis, rimtai??? Bet tikrai, dabar atpažinau stilių :) Jau tas parazitas vėl siautėja, matyt vėl paleido iš vasaros 5. Šiaip pastebėjau kad jis suaktyvėdavo būtent rudenį. Galvojau gal čia kokių psichologijos studentų socialinis eksperimentas, kurį vis duoda naujai bandai kasmet. Jau gal kokius 5 metus iš eilės šitą problemą turi visi lietuviški forumai ir labai sunku išnaikint.

    Justai, ką manai apie visarioną?

    #8558
    Tyro
    Participant

    Dabar kai parašėt tuos nikus ir aš prisipažinsiu kad jau prieš gerą savaitę pažinau šį stilių, bet kai neprisimeni buvusių nick’ų būtų buvę sunku apibūdinti kas jis toks. Aš taip pat sutiksiu kad čia tas pats tarškalas.

    #8559
    Buckis
    Participant

    cia darosi idomiau

    #8561
    aleksanderis
    Participant

    Jo ir man panasu kad CIA tas pats asmuo. Bana jam.

    #8569
    spicasss
    Participant

    Oi kadras, skaitau ir juokiuos is to Justo, na bet jei zmogus ligotas tai tai gal ir atleistina. Zinoma bana kad neterstu :)

    #8570
    spicasss
    Participant

    arba gal jis prirukes kaip turi but? :DDDD

Viewing 19 posts - 21 through 39 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.