Home Forums Mūsų projektai / susitikimai Savos gamybos elektriniai motoroleriai

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 34 total)
  • Author
    Posts
  • #7280
    Mirtingasis
    Participant

    Sveiki visi prijaučiantys,
    ta proga kad atvyko gražus siuntinukas pristatau mano ir brolio šiuo metu vykdomus projektus,
    komplektai
    nuotraukoje hubai 13″ 12″ ir 10 colių,
    akumuliatoriai li-ion 48v 20ah su integruotu bms + komplekte pakrovėjai kainavo po 1600lt,
    10 colių 800w hubas su valdikiu + gazo rankenėlės 800lt,
    12 coliu 1.8 Kw hubas + valdiklis + gazo rankenos 300EU,
    13 colių 4kw hubas + progr.valdiklis + gazo rankenos 2000lt
    mano manymu vienintelė transporto priemonė kuri iš tikro verta dėmeso tai yre elektrini dviratis arba mtoroleris, todėl kad jiems nereikia didelių atstumų ir nežmoniškų greičių,
    taigi idėja tokia:
    pasigaminti kelis el-motorolerius, stengiantis kiek pataupyti viskas kiek įmanoma gaminama savo jėgomis, 2 rėmų gamyba artėja link pabaigos, vienas motoroleris bus su 13 colių hubiniu ratu kuris bus pajungtas prie programuojamo 48v 80A kontrolerio, kitas su sepetelinių varikliu mid-drive sistema kurio maksimali galia ~3kw,
    šiuo metu laukiam įvairių siuntinukų su detėmis,
    menesio bėgyje tikimės išriedėti į gatves,
    kitas nuotraukas imesiu vakare.

    #7281
    Buckis
    Participant

    O siuntimas iskaiciuotas? ir kur uzsakinejot? jei uz juru mariu tai tikriausiai dar muitai ir t.t…?

    • This reply was modified 10 years, 6 months ago by Buckis.
    #7283
    agniusm
    Participant

    Jo, imeskit remu nuotraukyciu, idomu. Optimistiskai per men zadat isriedeti nes siuntimas is Kinu kazkaip pastaruoju metu labai velkasi.

    #7284
    Tadas
    Participant

    Agniau gi zmogus aiskiai raso atvyko :) Broliukai vis dar ten pat bazuojates?Senokai nebuvau uzsukes pas jus.Butu idomu apziuret jusu projektus pradetus.

    #7285
    agniusm
    Participant

    Siuo metu laukiam ivairiu detaliu…
    Tikriausiai ne viskas atvyko;)

    #7286
    Mirtingasis
    Participant

    bučki, tai kas nuotraukose matosi jau atvyko, kainos su visais muitais ir pvm’ais, dauguma visko užsakome iš aliexpress.com
    agniusm, likusios dalys tokios kaip stabdžiai, veidrodėliai, šviesų-posukių perjungėjai ir kt. jau pakeliui i Lietuvą, skirtingos siuntos iš skirtingų pardavėjų, už maždaug savaitės turėtume gauti, o optimistiškai nes pagrindas tai yra rėmai, jau link pabaigos, o darbai juda sparčiai nes tam nemažai laiko skiriame, kaip sakant jei pradėjai tai netemk į naktį :)
    Tadai, bazuojamės ten pat bet projektus vykdome “gamybinėse” patalpose, aleksote prie buvusio mėsos kombinato, svečiai visada laukiami, skambink jei ka 8 670 22000

    #7325
    Mirtingasis
    Participant

    daug neplanuotų darbų šią savaitę užgriuvo priletėjo darbai….
    kitą savaitę atsigriebsim :)
    vis užmirštu paimti fotoaparatą, pagaliau šiandien padariau fotosesiją :)
    rėmas

    pagaliau atvyko ilgokai lauktas BMS, 100A (140A maks) 24v 8S, kainavo 80$

    parkeliavo priekiniai 20 colių ratai, teko susimokėti muitus ir pvm, kaina gavosi 140 lt. vienetas,

    įmetu savo senojo egzemplioriaus nuotrauką, tiesiojoje greitis 42km/h, nuvažiuojamas atstumas buvo 29-33km., važinėjau su AGM akumais, bet vis nerasdamas laiko dabaigti kontrolerį akumus greit damušiau, nebuvau padaręs apsaugos nuo iškrovimo, tris kartus nusodinau jaučiamai ir užlinko, pravažiavau su šiuo aparatu virš 500km.

    redukcija padariau paprastai, diržas nuo skalbiankės, perdavimas gaunasi 33:1

    • This reply was modified 10 years, 5 months ago by Mirtingasis.
    #7333
    agniusm
    Participant

    Ten 500w audi motoriukas :)?

    #7335
    Mirtingasis
    Participant

    teisingai pastebėjai :)
    and 24v su teisingu perdavimu jis tampa tikras žvėriukas ;)
    maitinant 24v trumpalaikes ~120A apkrovas iki poros minučių atlaiko neperkaisdamas,
    ant 42km/h mane nemažai jis vežiojo vos vos šiltas būdavo,
    50 kūbikų motoroleriai nei vienas ant starto dar nebuvo pavijęs, paskui tik ant greičio pasivydavo,
    dabar į naują remą tokį patį dėsiu, padarysiu papildomą priverstinį aušinimą ir angliukus rimtesnius sudėsiu dėl viso pikto,
    manau ~55km/h jo galios užteks,
    gaila neturiu 36v pakankamai galingo akumo, o tai aš jį išbandyčiau ką jis sugeba :)

    #7337
    agniusm
    Participant

    As irgi tokiu pora uzmates srote pasiemiau del viso pikta:) O kokis perdavimas gaunasi neskaiciavai? Dirzo nenumeta? Is kur ta galini ratlanki gavai?
    Siaip liuks, patinka man kai chebra daro nuo-iki

    #7339
    Mirtingasis
    Participant

    perdavimą parašęs gi auksčiau, jei skaičiuojant galutinį įskačiuojant ir ratą gaunasi 33:1, diržas poziciją laiko pagal variklį ir stovi kaip prikaltas nekrenta, ratlankis buvo su dviračiu toks tik juostą diržui suvirinau ir prikniedijau, pamačiau tą dviratį turguje iškart paėmiau su mintimi persidaryti i elektrinį, šiaip jis buvo plikas, nei veidrodžių nei sparnų nei lempų nei amortikų, viską teko susidėti, kai pralėkiau ant 40 supratau kad be amortikų neįmanoma :)

    • This reply was modified 10 years, 5 months ago by Mirtingasis.
    #7341
    agniusm
    Participant

    Aha, tikrai praleidau:) nuo skalbiankes as prisirinkes skriemuliu sakiau hal kam prireiks. O kaip su policija, ar nesikabina, kad nera pedalu?

    #7342
    Tadas
    Participant

    Su tokiu perdavimu ir rimta sistema turetu smagiai traukt is vietos :) Geras cioperis.

    #7343
    Mirtingasis
    Participant

    nelabai teko konkrečiai pralėkt geru greičiu pro policiją, nedideliu greičiu pravažiavęs ne kartą, pasižiūri žvilgsniais palydi :)
    visada su šalmu ir šviesom važinėju tai kažkaip manau atlaidžiau žiūri :)

    #7563
    agniusm
    Participant

    Gal butu kokiu minciu ar patarimu kaip tokiam varikliukui redukcija padaryti 26 ratui? Reikia su grandine ir, kad gale ant rato mazesne zvaigzde butu. Tikriausiai dviguba redukcija, bet kazin ar pavyktu 33:1 ispest?

    #7565
    Mirtingasis
    Participant

    manau dviguba redukcija daryt reik, o ant rato tai reiktų kiek įmanoma didesnę žvaigždę dėti, aš jei jau tokiam ratui daryčiau tai pirminę redukciją daryčiau dirželiu, o antriniam lėtinimui ant rato pritaikyčiau žvaigždę kur prie pedalų būna kuo didesnę,
    žiūrint kokiam tau greičiui ir įtampai reikia, gal tau net nereikia 33:1,
    jei 24v jungsi tai gausi greitį 40 ant 12v ~ 20km/h

    #7566
    karpis
    Participant

    vieną variantą padariau ir tęsiu darbą, su kardanu :-) didelė žvaigždė ar skriemulys diržui ne į kiekvieno dviračio šakę tilps (be jos lankstymo t.y. gadinimo). pgl.mane tokios didelės redukcijos 26″ ratui nereik, aišku žiūrint dar į kokį greitį taikoma. jei užturbinti varikli dvigubai nuo pvz.3000rpm iki 6000rpm tai aišku kiti skaičiai bus. beje, kokie audi-vent.motoro RPM prie normaliu 12-14v?

    #7570
    agniusm
    Participant

    Bandysiu pasimatuoti dabar. Siaip greicio didelio nereikia, 35kmh, laukais kaime palakstyt. Turiu 24v 10ah akuma tai toki teks naudoti, be to maciau 1kw yra valdikliu sepetiniam motoram.

    Va kas gaunasi:

    • This reply was modified 10 years, 4 months ago by agniusm.
    #7584
    Mirtingasis
    Participant

    jei tau reikia 35 greičio tai ant 24v reikės dar didesnės redukcijos, siūlyčiau daryt ant 12v, bet rekomenduočiau su srovės ribojimu, nes jei darysi kad lėktų ant 35 tai starto metu prašys daug srovės, dažniau startuojant ar į kalną gali perkaisti.

    #7585
    agniusm
    Participant

    As taip pats pradejau galvoti jei pirmine 3:1 antrine 4:1 ir turetu but gerai. Man tik kazkaip keistai 10A prie laisvu apsuku, ar cia normalu?

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 34 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.