Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › Ultralight Parkflyer
- This topic has 113 replies, 13 voices, and was last updated 9 years, 3 months ago by Oldschooler.
-
AuthorPosts
-
2014/11/29 at 21:13 #9175ŠarūnasKeymaster
Bus kokie 4 metai… Užmesiu akį, nes gal visai nebėra.
2014/11/29 at 21:20 #9177OldschoolerParticipantTvarkoj, luktelėsiu. Svarbu gi dar ir tos AH .
2014/12/04 at 17:06 #9217OldschoolerParticipantOt gyvena žmonės ! HT variklis nebereikalingas… Ir valdiklis nekaista…
http://www.boredpanda.com/bicycle-escalator-cyclocable-trondheim-norway/2014/12/04 at 21:32 #9220CanisParticipantNa dviračiui aišku kaip grįžt, o va su vežimėlių tai reiktu pasisaugot tokioj nuokalnėj….. nebent jau kalnavykus vežimėlius ir leliams pagamina.
2014/12/05 at 09:53 #9221aleksanderisParticipantNormaliuose vezimeliuose yra stabdziai.
2014/12/05 at 10:53 #9226CanisParticipantKaip tokiame
2014/12/14 at 22:07 #9252OldschoolerParticipant>>aleksanderis
Neblogas čia- iš “Canis” nuorodos. Adomui tiktų!
2014/12/15 at 09:52 #9254CanisParticipantPakinkius elektrą galėtum ir alų gerdamas važinėt, leliaus tai pareigūnas neapiformins :)
2014/12/15 at 11:06 #9256aleksanderisParticipantBet kaina tai…
2014/12/15 at 15:08 #9258CanisParticipantJei klyne krūva “kondensatorių”, variklis turintis ne vieną kilovatą, tačiau su pedalais, tai dviratis, tai toks “karutis” su rankena gale stūmimui – vežimėlis … kurio keleivis paprastai nebaudžiamas už skysčių vartojimą :)
2014/12/21 at 21:18 #9313BuckisParticipantOldschooler 2014/11/15 at 14:15 #9067 REPLY | QUOTE
Dabar labai aktualu- šviesos. Ruduo.
Gal iš tokių ką pritaikius? Niekas nebandėt?turiu tokia isigijes ir dar su 6 led
ta 48w sviecia neblogai
mastau apie toki
http://www.ebay.co.uk/itm/301014043924?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
- This reply was modified 9 years, 11 months ago by Buckis.
2014/12/21 at 21:37 #9315OldschoolerParticipantGera lempa! Kokį naudoji DC-DC keitiklį?
Ten (nuorodoj) rašo “May not post to Lithuania” . Iš kur atsisiuntei?Tas 7 LED’ų tikrai geras- gabaritai žmoniškesni, turiu tokį, bet pas mane sudegė jo draiveris, gal 10 val. ir panaudojau, vasaros vakarais. Čia vienas- kitas specas žadėjo pabandyt pataisyt, bet vis neprisiruošia…
- This reply was modified 9 years, 11 months ago by Oldschooler.
- This reply was modified 9 years, 11 months ago by Oldschooler.
2015/03/31 at 16:39 #10077OldschoolerParticipantSveiki! LABORATORIJOS VALYMAS! Parduodu BMS 16s 48V 80A LiFePo4 celėms. Pereinu prie kito voltažo, tai liko, naudotas 2 sezonus. Išorinių defektų nėra, bet patikrint visų celių grandines reikėtų, prieš pasijungiant.
Kaina humaniška: 20 EUR2015/03/31 at 16:44 #10078TyroParticipantAišku čia bus offtopic, bet prie kokio pereini, ir dėl ko? :) Klausiu smalsumui patenkinti, pats irgi to norėčiau ateityje.
2015/03/31 at 18:11 #10079sopkisParticipantKiek rašė tai papildomai dasidėjo 4 headway 10Ah celes, iki 60V.
2015/03/31 at 18:35 #10080OldschoolerParticipantTikrai taip, plius 4 headway, dabar viso 20 celių headway po 10 AH. Dar nebandžiau važinėt, vyksta paleidimo- derinimo darbai, laisva eiga variklis sukasi juntamai greičiau.Foto- pusė akumo, dar senos konfigūracijos, bet išdėstymas nepasikeitė, tik celių daugiau.
Šitoj foto- tas parduodamas BMS.- This reply was modified 9 years, 7 months ago by Oldschooler.
2015/04/01 at 10:24 #10091TyroParticipantPapsakosi įspūdžius pabandęs, nes ir aš vis mąstau prie 60V pereiti, tik man reikės tuo atveju 8 celių (pas mane 2p po 10Ah).
2015/04/01 at 10:36 #10092OldschoolerParticipantJo-o, įspūdžiais pasidalinsiu! Teoriškai, 20% padidinus įtampą, panašiai turėtų padidėt max. greitis. Buvo 40 km/h, gal pasieksiu 50 km/h- daugiau ir nereikia, el. dviratis , visgi, “parkflyer” klasės, visai ultralengvas :) Ir važiuotojo reakcija nebe ta, kaip “Harley Davidson ” laikais…
2015/04/08 at 20:12 #10135arturasrParticipantPaimčiau BMS, pasidalink patirtim ar patenkintas Headway baterijom? Kiek pravažiuodavai su buvusia 48v10ah? Galvoju ta pati konstruotis, dar vis paieškose :)
2015/04/08 at 20:46 #10136OldschoolerParticipantHeadway’jaus įspūdis dvejopas:
+
1. Didelė ilgalaikio iškrovimo srovė- joks LiPo tokios neduoda.Galima max. greičiu į kalną važiuot smagiai.
2.Didelė leistina pakrovimo srovė- galima greitai pakraut, turint “turbo” įkroviklį.
3.Nėra savaiminio užsidegimo pavojaus, kaip LiPo , sako, būna.
4.Resursas 2000 pakr./iškr. ciklų, tai man užteks ilgam. LiPo resursas 800 ciklų, irgi ne mažai,bet vis gi…
5. Paprastas ir patogus celių sumontavimas į bateriją, kompaktiški oranžiniai laikikliai ir tabai, galima susikurt l.daug konfigūracijų.–
1.Sunkios celės, akumo S 20 svoris (38120 tipo) išeina 7 kg, ir tai, komutuojant aviaciniais principais,kompaktiškai, be nebūtinų detalių.
Svorio / Įtampos santykis ne LiFePo4 naudai
2.Brangios. Jei pirktum ne pas vietinius bindiūžnikus, perlaikytas China sandėliuose nežinia kiek, o patikimoj Vokietijos , pvz. firmoj, garantuotai šviežias,(pirkau 2014 m. gamybos, keletą) sumokėtum nemažai :((( Bet talpos skirtumas- akivaizdus! Šviežias pirkt apsimoka bet kuriuo atveju.
Mano telef. 86864trys671 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.