Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › Ultralight Parkflyer
- This topic has 113 replies, 13 voices, and was last updated 9 years, 5 months ago by Oldschooler.
-
AuthorPosts
-
2015/04/08 at 21:06 #10137MartynasParticipant
“Didelė ilgalaikio iškrovimo srovė- joks LiPo tokios neduoda.”
na jau 3C ilgalaikė nėra labai jau daug, RC LiPo pakai būna ir po 20-30C aišku jie nelabai laiko daugiau nei 200-300 ciklų.2015/04/08 at 22:16 #10138OldschoolerParticipantTaip, Martynai, 3C ilgalaikė,tuo tarpu LiPo pakai būna ir po 20-30C- faktas! Tik kad tie 30c pabūna gal 15-20sek. :( o jei ilgiau- akumas pradeda pūstis. Išbandyta RC helikopteriuose ir pan. Be to, patarčiau į akumų bateriją įmontuot termometro jutiklį- termoporą. Būsi gerokai nustebintas parodymų po valandos greito važiavimo, net neviršijant 2-3 C srovės.
2015/05/18 at 20:41 #10501OldschoolerParticipantNa, pasimečiau… Kraunu 20 celių LiFePo akumą, jau 6 val. krovimas vyksta, BMS led’ai žybsi, kaip per Kalėdas, cell-logai rodo 0,2 V disbalansą, wattmetras- kad įsikrovė 8 Ah. Maksimumą pasiekė tik viena celė, likusios – įvairiai. Ar palikt nakčiai, kad balansuotųsi toliau, ar ką? Patarkit, gal kam sezono pradžioj taip yra buvę?
2015/05/18 at 21:07 #10502KarolisParticipantAš kraučiau po vieną per balansavimo jungtis. Kai daug ilgiau pastovi, tai būna.
2015/05/18 at 21:19 #10503agniusmParticipantSunkoka suprast kaip krovimas vyksta, bet jei pakrovejas normalus CC/CV as manau galima palikti nakciai, kitaip reikia ziuret
2015/05/18 at 21:36 #10504OldschoolerParticipant>> AGNIUSM Kroviklis teisingas, custom made, gal surizikuosiu. Dabar wattmetras rodo, kad krovimo srovė <0> A , ir dega 12 ledų BMS’e. Atseit, sodina per šuntus iki silpniausios celės lygio?
>>Karolis
Krausiu po vieną per balansavimo jungtis, i-max’u B6 bet gal rytoj- čia visos dienos darbas , o į tarnybą kas eis? Nors, teks prijungt tą i-max’ą, nepaliksiu gi akumo išsibalansavusiom celėm. O gal nieko? Važinėt sau, ir kada nors susilygintų?2015/05/18 at 23:19 #10505TyroParticipantDidžioji dauguma susibalansavo dabar, o tie netolygumai per kažkiek ateinančių normalių krovimų susibalansuos. Man taip buvo aną pavasarį. Per 1-2sav maždaug tada vėl pasiekiau pilną talpą.
2015/05/19 at 00:04 #10506OldschoolerParticipant>>Tyro
Per kelis krovimo ciklus susitvarkė akumas?2015/05/19 at 08:32 #10507ŠarūnasKeymasterDisbalansas pavasarį – nekokybiškų celių ar BMS pasekmė. Siekiant pagerinti situaciją, prieš sandėliuojant rekomenduotina BMS atjungti.
Iš pradžių būtina sulaukti kol baigsis įkrovimo procesas, t.y. visos celės bus daugiau mažiau lygios. Na o visiškai išsilygina per kelis pilno įkrovimo ciklus (irgi reikia leisti pasibalansuot).2015/05/19 at 08:53 #10508arturasrParticipantPateršiu temą, ar būtinas/labai būtinas tas saugikis konstruojant bateriją?
2015/05/19 at 09:48 #10509OldschoolerParticipantSaugiklis nebūtinas, bet patogus- ne tik akumo/valdiklio apsaugai nuo trumpo jungimo, bet , naudojamas ir “precharge” funkcijai- apibraukta foto raudonai- 5W 200 Ohm rezistorius, kuris neleidžia kontaktams kibirkščiuoti, atjungiant/prijungiant akumą. (Garaže visada laikau el. dviračio akumą atjungtą nuo visko).
2015/05/19 at 09:51 #10510ŠarūnasKeymasterBet koks saugiklis yra papildoma saugumo priemonė. Vienas pagrindinis saugiklis yra būtinas. Individualus saugiklis kiekvienai celei – rekomenduotinas, jei yra lygiagrečiai sujungtų celių. Tai nėra būtina, beveik visi akumuliatoriai tokių saugiklių neturi ir dėl to daug gaisrų nekyla, tačiau, esant galimybei, papildomas apsaugas geriau įdėti.
Nuolatinis akumuliatoriaus atjunginėjimas, manau, yra bloga mintis. Tai yra nepatogu, kontaktai dėvisi ir vieną dieną gali pradėti kaisti. Taipogi didėja tikimybė žmogiškai klaidai – galima ką nors ne taip sujungti.
Beje, šie DIN bėgelio automatai netinka DC srovei nutraukinėti: avarinio atjungimo metu susidaręs plazmos lankas nėra gesinamas, todėl gali išlįsti per šoną…2015/05/19 at 10:45 #10511agniusmParticipantGal šiek tiek nebus į temą, bet akumuliatoriaus atjungimui nusipirkau keletą tokių dalykų:
iki 60V ir 40A. Ne kosmosas, bet apie 2kW tinka. Yra nuotekų, >2mA.
2015/05/19 at 10:58 #10512ŠarūnasKeymasterDatašytas labai neišsamus, bet panašu, kad kais.
2015/05/19 at 11:23 #10513OldschoolerParticipantNuolatinis akumuliatoriaus atjunginėjimas, imho, neišvengiamas, laikantis saugos taisyklių. Ir, nors, ” … dėl to daug gaisrų nekyla…” visgi, geriau, kai geriau.(Ilgametis darbas padidintos rizikos įrengimų aplinkoje- aviacija- įpratino rimtai žiūrėt į tokius dalykus)
DIN 63A saugiklis priemonė “iš bėdos”. Gal kas žino geresnę? Abejoju, ar “agniusm”
modulis bus 100% tinkamas sprendimas, jau vien 2mA nuotekos jį diskvalifikuoja. O jei dar ir kaistų… Be to, 60V išėjime – tai ne mano išmiera :) Pas mane 72V, o ir rezervas būtinas. Žinom mes tą kitaiską produkciją…- This reply was modified 9 years, 8 months ago by Oldschooler.
2015/05/19 at 15:49 #10523arturasrParticipantOldschooler, o kokį vvatmetrą naudojat? Neįžiūriu, GT Power?, klausiu idomu, kuris atlaiko 70V, ar atskiras maitinimas jam?
2015/05/19 at 16:12 #10524sopkisParticipantPas jį brangesnė 150V versija, kažkur dėjau nuorodą seniau. O tie gt-power,turnigy ir pigūs vatmetrai po 9$ matuoja iki 16 bitų reikšmės 65536, gaunasi 65.53V, bet tranziukui, kuris įtampą sodina nelinksma, nes ant jo 60v su ~10ma srove krenta, gaunasi apie pusę vato šilumos ant sot23 korpuso. Po nesudėtingo perdarymo galima saugiai naudoti tuos vatmetrus, jei tenkina maksimalus 65.53V parodymas.
2015/05/19 at 16:12 #10525OldschoolerParticipant>>ARTURASR Wattmetras Lemmonhoby 150V 130A
Atskiras maitinimas būtų reikalingas, jei dirbt su įtampa iki 5V
Postas 8772 http://e-motion.lt/forums/topic/ultralight-parkflyer/page/3/- This reply was modified 9 years, 8 months ago by Oldschooler.
2015/05/27 at 10:16 #10632OldschoolerParticipantBūkim atsargūs, prieis ir iki el.dviračių akumų…
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/autorinka/pavojus-toyota-prius-vairuotojams-jav-vagys-isigudrino-vogti-automobiliu-baterijas-220-5053272015/05/27 at 14:54 #10639CanisParticipantVa kur mūsų ilgapirščiai aklimatizavosi, specializacijos net keisti nereikia, pamenu lyg vakar iš”silkės” akumus buvo nušvilpę :)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.