Home › Forums › Motorai / perdavimas › variklio Perm PMS120 7kw ir kontrolerio Sevcon Gen4 72v 350A paleidimas
- This topic has 72 replies, 6 voices, and was last updated 7 years, 5 months ago by
Nemirtingasis.
-
AuthorPosts
-
2017/03/13 at 19:27 #15715
Nemirtingasis
ParticipantTavo atveju aš greičiausiai daryčiau kitaip, parduočiau tą valdiklį ir pirkčiau su paprastesniu programavimu ir pigesniu laidu, kad ir kinietišką, o į variklį sudėčiau hall sensorius ir viskas išsispręstu, hall sensorius sudėti dažniausiai yra tikrai paprasta, o ir kainuoja jie tik keletą eurų.
2017/03/13 at 21:17 #15716minde28383
ParticipantJei zinociau katra tiksliai ta laida pirkti ‘Can-Bus to USB’ tai gal ir pirkciau.
Forumuose raso kad vienas laidas veikia su senesniu DVT app’u, o kitas laidas tik su naujansniu DVT appu.
Plius Agnius minejo, kad gal gaus config faila, tai beliktu tik uz’upload’inti configa. Jeigu tas configas motorui kuris su RLS RMB29A01 (sin/cos) hall’u.Kitas naujas konfiuruojamas valdiklis su 350A faziniais minimum 250usd, o sitas jau pas mane ant stalo. Kiek esu rades tai naujas pigiausias atitikmuo sito valdiklio Sabvoton 72150, kuris veiktu su iprastais skaitmeniniais hall’ais.
Bet jeigu neatsiras laidas kad sukonfiguruoti kontroleri tai teks galvoti apie kita kontroleri ir hall’u dejima.
2017/03/13 at 21:19 #15717minde28383
ParticipantBeje dar Doctorbass parase tokia pm zinute:
”
When programming the right motor config, you also need to commision the encoder ( witch is like making the right timming for your motor) in case it is sin/cos.Every motor have his own perfect timing when they use sin/cos otherwise efficiency will not be good.
”Jei teisingai suprantu, tai kiekvienam motorui su sin/cos davikliu reikia individualaus kontrolerio config’o? Ar teisingai suprantu Doctorbass’o zinute?
2017/03/13 at 21:28 #15718minde28383
Participant“commision the encoder”, cia kaip degima ant vidaus degimo variklio nustatyti :)
2017/03/13 at 22:38 #15719agniusm
ParticipantTaip. Jau rašiau kad yra kažkoks skriptas dvt progrinei įrangai kurį paleidus suderina tą tipo timing’ą. Kur jo ieškoti nžn.
2017/03/13 at 23:18 #15720agniusm
ParticipantYra DVT PMAC encoder alignment +128 -128 laipsnių. Pavarčius manualus, aš nesiimčiau derinimu, nebent sėdėčiau kaliūzėj ir neturėčiau daugiau ką veikti.
2017/03/14 at 00:11 #15721minde28383
ParticipantDVT app’a atsisiunciau. Nezinau kaip bus su licenzija/aktyvavimu ir programos paleidimu, bet kokiu atveju laido siuo metu neturiu. Kiek suprantu Sevcon’o OEM DVT aplikacijai reikia OEM’inio (IXXAT USB to CAN) adapterio.
2017/03/15 at 16:10 #15731Linas
Participantesu siek tiek koregaves sevcon parametrus, bet tikrai ne nuo nulio, IXXAT adapteri turiu, bet ten nustatymu belenkokia galybe ir tikrai be paaiskinimu. teoriskai jei gali gauti siam varikliui tinkama programini failiuka, tada realu kazka bandyti eksperimentuoti.
2017/03/15 at 16:25 #15733agniusm
ParticipantYra senesnė dvt kuriai nereikia aktyvavimo tik nžn kaip ten su jų compatibility
2017/03/15 at 18:51 #15735minde28383
Participantsuper, atsirado viltis paleisti motora su Sevcon’u ir esamu sin/cos davikliu. Siuo metu ieskau laidu jungimo diagramos.
Kol kas radau tik sitiems varikliams ir Sevcon Gen4 diagramas:
-Mars motor UVW ME1305
-Motoenergy UVW 1115
-Motoenergy sin/cos 1117
http://www.part.lt/img/dc1b64186dcc8306785710d97210ed61153.png
http://www.part.lt/perziura/be734024d918de70cc644b90e8a5e02a907.jpg
http://www.part.lt/perziura/ae51f9454e91c457c0e52fb6f1bf090d450.JPGDiagramos varikliui PMS120 su davikliu sin/cos dar neradau.
Ka tik instaliavau DVT 11.535 ir praso licenzijos. Ko gero cia ta nauja programos versija.
https://drive.google.com/open?id=0BzPo9hhLJNdXRXVvT3JiRXprOGM
Agniau,
ar senesne DVT versija turi?Linai,
gal zinai versija savo kabelio? Gal raso adapterio medeli ar metus and device’o?2017/03/15 at 20:31 #15736agniusm
ParticipantMan atrodo seną versoją gali parsisiųsti iš heinzmann puslapio užsiregistravęs. Aš kažkur tirėjau, bet jaučiu arba ištryniau arba kur giliai užkišta.
2017/03/15 at 21:55 #15738minde28383
ParticipantHeinzmann puslapyje matau vienintele nauja versija, kuria jau esu parsisiuntes, ir ji reikalauja licenzijos:
http://www.part.lt/perziura/b959b41ac343708f07cb13aaa7ae1dc6937.jpg2017/03/15 at 23:13 #15739minde28383
ParticipantTaigi sumuojant reikia tokiu dalyku:
dapteris/laidas:
– IXXAT adapterio + laidas is IXXAT adapterio i kontroleri (D9 jungtis)softas:
– DVT programos (kuri veiktu su IXXAT)
– DLD firwmare (gal ir nebutina)
– DCF varikliui PSM120 su RLS RMB29A01 (sin/cos sensorius).2017/03/16 at 10:37 #15743Linas
Participantpradek nuo DCF, jo neradus kiti bus beprasmiai darbai.
2017/03/16 at 11:07 #15744agniusm
ParticipantAš dar laukiu kol atsiųs man DCF failiuką tik neaišku kokiam encoderiui jis skirtas. Ar bandei susisiekti su Heinzmann? Anyway, aš jiems parašiau ir užklausiau to konfiguracinio failo, o gal atsiųs :)
2017/03/16 at 13:51 #15746minde28383
Participantsuper Agniau :)
as pats neivienos salies Heinzmann’o atsovui nerasiau. Jie viska turi ir pasiruose duoti, ir link’us parsisiuntimui failu DLD (pagal kontrolerio modeli), DCF (pagal kontrolio modeli ir variklio modeli), ir DVT, bet labai galimas daiktas, kad jie gali klausti irangos isigijimo numerio, ar imones kontaktu. Vienos salies atstovai gali klausti, kitos – neklausti.
Neturiu as pirkimo saskaitu ar imones kontaktu. As isigijau kontroleri ir varikli is anglu imones, kuri konvertuoja vidaus iprastus automobilius i elektromobilius.2017/03/16 at 14:46 #15747agniusm
ParticipantSuper, atsakė su failu tavo varikliui ir enkoderiui tiesiai iš heinzmann. Duok emailą, persiųsiu.
2017/03/16 at 15:02 #15748minde28383
ParticipantAciu Agniau, lieku skolingas.
minde28383 sraigineraide gmail.com
kurios salies heinzmann atsovai taip kilniai pasielge?2017/03/16 at 16:02 #15749agniusm
ParticipantNzn, į info parašiau, tai gal vokiečiai
2017/03/16 at 17:08 #15750agniusm
ParticipantNusiunčiau, tik nžn ar adresą taip supratau.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.