Home › Forums › Motorai / perdavimas › variklio Perm PMS120 7kw ir kontrolerio Sevcon Gen4 72v 350A paleidimas
- This topic has 72 replies, 6 voices, and was last updated 7 years, 2 months ago by Nemirtingasis.
-
AuthorPosts
-
2017/03/13 at 19:27 #15715NemirtingasisParticipant
Tavo atveju aš greičiausiai daryčiau kitaip, parduočiau tą valdiklį ir pirkčiau su paprastesniu programavimu ir pigesniu laidu, kad ir kinietišką, o į variklį sudėčiau hall sensorius ir viskas išsispręstu, hall sensorius sudėti dažniausiai yra tikrai paprasta, o ir kainuoja jie tik keletą eurų.
2017/03/13 at 21:17 #15716minde28383ParticipantJei zinociau katra tiksliai ta laida pirkti ‘Can-Bus to USB’ tai gal ir pirkciau.
Forumuose raso kad vienas laidas veikia su senesniu DVT app’u, o kitas laidas tik su naujansniu DVT appu.
Plius Agnius minejo, kad gal gaus config faila, tai beliktu tik uz’upload’inti configa. Jeigu tas configas motorui kuris su RLS RMB29A01 (sin/cos) hall’u.Kitas naujas konfiuruojamas valdiklis su 350A faziniais minimum 250usd, o sitas jau pas mane ant stalo. Kiek esu rades tai naujas pigiausias atitikmuo sito valdiklio Sabvoton 72150, kuris veiktu su iprastais skaitmeniniais hall’ais.
Bet jeigu neatsiras laidas kad sukonfiguruoti kontroleri tai teks galvoti apie kita kontroleri ir hall’u dejima.
2017/03/13 at 21:19 #15717minde28383ParticipantBeje dar Doctorbass parase tokia pm zinute:
”
When programming the right motor config, you also need to commision the encoder ( witch is like making the right timming for your motor) in case it is sin/cos.Every motor have his own perfect timing when they use sin/cos otherwise efficiency will not be good.
”Jei teisingai suprantu, tai kiekvienam motorui su sin/cos davikliu reikia individualaus kontrolerio config’o? Ar teisingai suprantu Doctorbass’o zinute?
2017/03/13 at 21:28 #15718minde28383Participant“commision the encoder”, cia kaip degima ant vidaus degimo variklio nustatyti :)
2017/03/13 at 22:38 #15719agniusmParticipantTaip. Jau rašiau kad yra kažkoks skriptas dvt progrinei įrangai kurį paleidus suderina tą tipo timing’ą. Kur jo ieškoti nžn.
2017/03/13 at 23:18 #15720agniusmParticipantYra DVT PMAC encoder alignment +128 -128 laipsnių. Pavarčius manualus, aš nesiimčiau derinimu, nebent sėdėčiau kaliūzėj ir neturėčiau daugiau ką veikti.
2017/03/14 at 00:11 #15721minde28383ParticipantDVT app’a atsisiunciau. Nezinau kaip bus su licenzija/aktyvavimu ir programos paleidimu, bet kokiu atveju laido siuo metu neturiu. Kiek suprantu Sevcon’o OEM DVT aplikacijai reikia OEM’inio (IXXAT USB to CAN) adapterio.
2017/03/15 at 16:10 #15731LinasParticipantesu siek tiek koregaves sevcon parametrus, bet tikrai ne nuo nulio, IXXAT adapteri turiu, bet ten nustatymu belenkokia galybe ir tikrai be paaiskinimu. teoriskai jei gali gauti siam varikliui tinkama programini failiuka, tada realu kazka bandyti eksperimentuoti.
2017/03/15 at 16:25 #15733agniusmParticipantYra senesnė dvt kuriai nereikia aktyvavimo tik nžn kaip ten su jų compatibility
2017/03/15 at 18:51 #15735minde28383Participantsuper, atsirado viltis paleisti motora su Sevcon’u ir esamu sin/cos davikliu. Siuo metu ieskau laidu jungimo diagramos.
Kol kas radau tik sitiems varikliams ir Sevcon Gen4 diagramas:
-Mars motor UVW ME1305
-Motoenergy UVW 1115
-Motoenergy sin/cos 1117
http://www.part.lt/img/dc1b64186dcc8306785710d97210ed61153.png
http://www.part.lt/perziura/be734024d918de70cc644b90e8a5e02a907.jpg
http://www.part.lt/perziura/ae51f9454e91c457c0e52fb6f1bf090d450.JPGDiagramos varikliui PMS120 su davikliu sin/cos dar neradau.
Ka tik instaliavau DVT 11.535 ir praso licenzijos. Ko gero cia ta nauja programos versija.
https://drive.google.com/open?id=0BzPo9hhLJNdXRXVvT3JiRXprOGM
Agniau,
ar senesne DVT versija turi?Linai,
gal zinai versija savo kabelio? Gal raso adapterio medeli ar metus and device’o?2017/03/15 at 20:31 #15736agniusmParticipantMan atrodo seną versoją gali parsisiųsti iš heinzmann puslapio užsiregistravęs. Aš kažkur tirėjau, bet jaučiu arba ištryniau arba kur giliai užkišta.
2017/03/15 at 21:55 #15738minde28383ParticipantHeinzmann puslapyje matau vienintele nauja versija, kuria jau esu parsisiuntes, ir ji reikalauja licenzijos:
http://www.part.lt/perziura/b959b41ac343708f07cb13aaa7ae1dc6937.jpg2017/03/15 at 23:13 #15739minde28383ParticipantTaigi sumuojant reikia tokiu dalyku:
dapteris/laidas:
– IXXAT adapterio + laidas is IXXAT adapterio i kontroleri (D9 jungtis)softas:
– DVT programos (kuri veiktu su IXXAT)
– DLD firwmare (gal ir nebutina)
– DCF varikliui PSM120 su RLS RMB29A01 (sin/cos sensorius).2017/03/16 at 10:37 #15743LinasParticipantpradek nuo DCF, jo neradus kiti bus beprasmiai darbai.
2017/03/16 at 11:07 #15744agniusmParticipantAš dar laukiu kol atsiųs man DCF failiuką tik neaišku kokiam encoderiui jis skirtas. Ar bandei susisiekti su Heinzmann? Anyway, aš jiems parašiau ir užklausiau to konfiguracinio failo, o gal atsiųs :)
2017/03/16 at 13:51 #15746minde28383Participantsuper Agniau :)
as pats neivienos salies Heinzmann’o atsovui nerasiau. Jie viska turi ir pasiruose duoti, ir link’us parsisiuntimui failu DLD (pagal kontrolerio modeli), DCF (pagal kontrolio modeli ir variklio modeli), ir DVT, bet labai galimas daiktas, kad jie gali klausti irangos isigijimo numerio, ar imones kontaktu. Vienos salies atstovai gali klausti, kitos – neklausti.
Neturiu as pirkimo saskaitu ar imones kontaktu. As isigijau kontroleri ir varikli is anglu imones, kuri konvertuoja vidaus iprastus automobilius i elektromobilius.2017/03/16 at 14:46 #15747agniusmParticipantSuper, atsakė su failu tavo varikliui ir enkoderiui tiesiai iš heinzmann. Duok emailą, persiųsiu.
2017/03/16 at 15:02 #15748minde28383ParticipantAciu Agniau, lieku skolingas.
minde28383 sraigineraide gmail.com
kurios salies heinzmann atsovai taip kilniai pasielge?2017/03/16 at 16:02 #15749agniusmParticipantNzn, į info parašiau, tai gal vokiečiai
2017/03/16 at 17:08 #15750agniusmParticipantNusiunčiau, tik nžn ar adresą taip supratau.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.