Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
vvaldasv
ParticipantIš pardavėjo Miromax info:
VARIKLIO TECHNINĖ INFORMACIJA:
+ Modelis: MagicPie
+ Maitinimo įtampa: 24V / 36V / 48V (nustatoma programiškai) Video:
+ Svoris: ~ 7 kg
+ Maitinimo įtampa / Galia: 24V = 250 W / Max – 308.88 W prie 19,8 A
36V = 500 W / Max – 606.22 W prie 25 A
48V = 800 W / Max – 1000 W prie 30A
+ Maksimalus sukimo momentas: 70 N.m
+ Diskinių stabdžių tvirtinimas: TAIP GALIMA
Reiškia, kad prie 48v variklis MAX 1000w, 30A (triračio)
Bėda tame, kad žvirkelio 7 km suryja energijos tiek, kiek asfaltu 15-20 km nuvažiuočiau.
vvaldasv
ParticipantO A123 tikrai svoris 05kg, kažkur ne ten būsiu pažiūrėjęs. Jų ir kaina ne per didžiausia.
Už 32vnt su siuntimu į Lietuvą 965,16 USD, +21%PVM, + 3-5,7% muitas.
(Atsiprašau Šarūno, kad ne toje temoje apie pirkimus rašinėju), bet čia tik pamąstymai. :))
vvaldasv
ParticipantTaip Agniaum, sutinku, kad taip būtų geriausia, tačiau aš jau porą mėn. be darbo ir šituos perkuosi iš sąntaupų. Apie atskirus kol kas nė pasvajoti negaliu, nes nuplanavęs iki rugpjūčio remontuoti/įrenginėti savo namą, nes dirbant darbe remontams nelieka laiko, tad pajamų nenusimato, tik išlaidos, be to nemanau, kad bus kada lakstyti su triračiu, o kad išlaikyti vienodą ciklų skaičių, į dviratį įsimesiu kas porą savaičių tai vieną, tai kitą gabalą. Manau jog taip bus geriau, nei dabar nusipirkti 20Ah, o po metų,kitų dar 20. Tada tikrai skirtųsi ir ciklai, ir talpos. O per metus, nemanau,kad LiFePo4 atpigs, ar jau šitie nupirkti pasens. Manau, kad jų nekankinant , neiškraunant iki galo , laiku įkraunant, prižiūrint, kokiems 20 metų man jų pakaks. Be to ir aš nebe jauniklis, savo laiku ir su “britvom” ir su “enduro” jau atsilaksčiau. :) Dabar po širdies operacijos gydytojai patarė judėti nepervargstant, ir jokių motociklų, jokio adrenalino. Tad ir pasinešiau ant elektros. Beje, pas mane ant namo stogo jau 4 metai “dirba” AIR-X 400V, aišku,kai yra vėjas. :) Vat, truputi ir pasigyriau :D
vvaldasv
ParticipantO headwai didžiausias teko matyti 3,2V 10- 16ah. Tad kaip ten su BMS pajungimu darant 2* 48v20AH, man tamsus miškas. :)
vvaldasv
ParticipantŠarūnai,
jei išnaudoti pilnai tavo BMS prijungimus, tai užtektų ir e-autobusui, ka jau ten dviratukas ar triratukas :))
Ar du tokie netiktų (nes man reiktų 2vnt) :
http://em3ev.com/store/index.php?route=product/product&path=42&product_id=66
Martynai,
Kažkokiam tinklapyje mačiau, kad A123 20Ah (maišelio) celės svoris 0,7 kg*16=11.2kg
Sutinku, kad gabaritai būtų per pus mažesni. Šių EV-power svoris 0,75 kg*16=12 kg. Sausas skirtumas tik 800gr. (abiems atvejams +BMS, dėžė, įkroviklis)
Bet dėl gabaritų, tai aš nepergyvenu, ne mieste nardyti darau, bet iki miesto ,į darbą užmiesčio keliais. O dviratukas pas mane standartinis KTM Life time, priekyje įmontuotas MXUS 36V 700W variklis, bet eina ir nuo 48V, tik greitis ir galia didesnė.(manau nesudegs, Kontroleris ten 24A). Ir su minėtų celių pajungimu daug maž man aišku.
Kaip surinkti 2 akumuliatorius po 20ah , iš3,2V 4,4ah, 1,8Ah, ar iš 3,7v 2,3ah aš dar nutuokiu, tačiau prie kurių galu ten tektų prijungti BMS, jei celių(priklausomai nuo talpos) gali būti nuo 145 iki 500 šimtų, jau man tamsus miškas, nes forumuose visur minima, kad turi būti kraunama kiekviena celė atskirai. O jei BMS jungti tik prie celių blokų (pvz; 3,2v 20ah, kur ah sudaro po 1,8a – 12 celių), tai gautusi kad mirus vienai mažytei , numirtų visos 12 vnt. o jei išvedžioti “mišką laidų” nuo kiekvienos, kaip rusai sako- Škurka nie stoit vydielki. :)
Štai čia ir pasireiškė mano žinių trukumas, nes kaip iš tiesų gaminami akumai iš “pirštelių” aš nenutuokiu, gal todėl ir bijau prasidėti. :) Be to kaina, man atrodo, dar šokteltų aukštyn.
vvaldasv
Participantbent jau kol kas gero ir pigesnio varianto neradau…
vvaldasv
Participanthttp://www.electricmotorsport.com/store/ems_ev_parts_batteries_lpf_gbs_kit48.php
Galima ir iš tokių variantų rinktis, tačiau kaina dvigubai didesnė, o pagaminta iš tokių pačių celių, kaip Ev-power. manau geriau imsiu šitas:
http://www.ev-power.eu/LiFePO4-small-cells/LiFePO4-High-Power-Cell-3-2V-20Ah.html?cur=0
Original Price (without VAT and Promos): 883.20 $
Volume discount: -28.80 $
Hint: Order for 1,116.80 $ more to get higher volume discount. *
Total Products (without VAT): 854.40 $
plus 21% VAT**: 179.42 $
Shipping (without VAT): 61.64 $
plus 21% VAT**: 12.94 $
Weight of shipment: 29.29 kg
Grand Total: 1,108.40 $
Celės kaina gaunasi 35,37 USD
O 2 vnt BMS ir įkrovėją manau ir pigiau ir patikimiau įsigyti bus pas vieną iš Jūsų :)
Jei pasirodys man per sudėtinga prisijungti BMS’sus, galvoju tą darbą patikėti apie tai išmanančiam forumiečiui. :)
vvaldasv
ParticipantNes aš tik pakvaišęs mėgėjas pasinęšęs ant naujovių, bet iki man kieto elektroniko – kaip musei iki mėnulio :D :D :D
vvaldasv
ParticipantAgniaum, ko labiausiai bijau – kad per žinių trukumą neiškepčiau BMS, celių, ar krūvos pinigų. :))
vvaldasv
ParticipantDėkoju Linai už optimistines mintis. Dėl “tvirtumo” norėčiau išklausyti ir kitų nuomonę. Jei tikrai taip galima padaryti, jau bus laikas pradėti galvoti apie užpirkimą vienokio ar kitokio tipo 20Ah celių.
vvaldasv
ParticipantDžiugu,kad sulaukiau pasiūlymų dėl BMS ir įkroviklio. Tik pasikartosiu, gal kas žinote, ar yra galimybė 2 akumuliatorius 48V 20Ah su atskirais BMS lygiagrečiai sujungti į vieną, taip gaunat 40Ah, ar kraunant juos kiekvieną kartą reiktų atjunginėti, ar galima būtų įkrauti sujungtus? Nes pirkti atskirai 40Ah triračiui ir 20Ah dviračiui, bent jau šiuo metu, man būtų per didelė prabanga.
vvaldasv
ParticipantO dėl “brangumo, tai po truputi turiu apsiprasti su ta mintim (kad geriau geras daiktas brangiau,nei mažesni pinigai į balą), ne tik pats, bet ir pripratinti šeimą, kad nebūtų šoko.(oho kiek tavo “žaisliukai” kainuoja).
…Vyrai visada išlieka vaikais – tik žaislų kainos didėja… :D :D :D
vvaldasv
ParticipantNeatmetu galimybės pasigaminti ir pats, pervėlai pamačiau, bet kažkaip nutilo jūsų tema:
http://e-motion.lt/bbpress/topic/257/page/3#post-3156
Ar pasisekė įsigyti organizuotai, ar pirkote atskirai, kiekvienas sau? Gal yra galimybė organizuotam užpirkimui? Pas mane dar nuo tarybinių laikų mėtosi tamsiai rudo tekstolito gabalas apie 0,5 kv.m., 4mm storio, gal kiek storokas, bet akumuliatoriams, manau pasigaminti iš A123 3,2V 20Ah “maišelių” tiktų. O garažiuke turiu visokiausių instrumentų, pradedant nuo gražtelio, baigiant MIG -MAG metalo suvirinimo pusautomačiu.
Kaip jau minėjau norėčiau pasidaryti 2 vnt po 48v 20Ah su atskirais BMS, tik ar galima juos reikalui esant sujungti lygiagrečiai, arba naudoti atskirai. Ar “nesusipeš” BMS sistemos? Ar krauti galima abu sujungtus kartu,ar reikėtų atjungti akumuliatorius ir krauti kiekviena atskirai?
Tame tinklapyje radau dar tokį variantą, užsisakius 32 vnt. manau iš jo galima padaryti 2* 48V20Ah. Lauksiu pasiūlymų, nes perkant didesnį kiekį kainuotų pigiau.
http://www.ev-power.eu/LiFePO4-small-cells/LiFePO4-High-Power-Cell-3-2V-20Ah.html
vvaldasv
Participant… ar galima tą baterija įmontuoti kokioje nori padėtyje (stačią,pasvirusia 45 lapsnių kampu, gulsčią)…
vvaldasv
ParticipantMano žinios elektros srityje prasideda ir baigiasi ties tuo, kad žinau ką reiškia sujungti “nuosekliai” arba “lygiagrečiai”, Kas yra voltas amperas,vatas. (o apie omus žinau tik tiek, kad jais matuojama varža). Bet tai vis vien neužkerta kelio mano hobiui, kažką pasigaminti originalaus pačiam. Žinoma informacijos,žinių trukumas gimdo klaidas, kurios smarkiai trenkia per kišenę :)) . Džiaugiuosi, kad yra toks jūsų tinklapis kur buriasi savo dalyką išmanantys žmonės.
Man patiko agniausm įdėta nuoroda “Emissions Free”, tik turiu keletą klausimėlių. Kaip supratau tai 20Ah baterija su integruotu BMS (ar nėra ten BMS?) . Ar galima 2 tokias baterijas (su atskirais BMS) sujungti lygiagrečiai, kad padidėtų talpa ( 40A )? Ar tiktų mano turimas 48v 5A lead acid baterijoms skirtas (automatiškai atsijungiantis pasikrovus) ikroviklis, ar tektų pirkti kitą?
Šiaip man variantas 2*20 Ah yra labai priimtinas, nes vakar įsigijau dar dviratį su el. varikliu. Nes kai būna ilgai negreideriuotas žvirkelis, tai važiavimas triračiu yra varginantis – jei su priekiniais ratais išvengiu duobių, tai galinis “matuoja”, jei galinį vedu kur lygiau – priekiniai amortizatoriai vos spėja dirbti. Bet pasiekus asfaltą – tikras malonumas. Tad įsigijau dar el.dviratį,nes su juo nesunkiai galima apvažiuoti duobes. Todėl planuoju panaudoti tą pačią bateriją (tiksliau 1 jos bloką) ir dviratyje.
Kiek teoriškai pravažiuočiau su 48v 20ah lifepo(iš Emissions Free) ?, jei su gilaus ciklo 48v 38ah švinu, maksimaliu greičiu, pravažiuodavau apie 43 km. Gal kilometražas būtų panašus ir užtektų vieno baterijos bloko?
Kokioje šalyje randasi ta Emissions Free, nes jei ne EU, tai greičiausiai prisidės dar PVM ir muitas.
… neišeina įkelti įkroviklio foto…, Tačiau ir išvaizda ir parametrai tokie patys, kaip šio, tik parašyta, jog skirtas Lead acid.
http://em3ev.com/store/index.php?route=product/product&path=37&product_id=58
Pravažiavus 23 km, mano švininius 38ah, pakraudavo per 2-2,5h,ir užsidegus žaliam diodui automatiškai atsijungdavo.
vvaldasv
ParticipantP.S.
Kuo skiriasi (ev-power.eu) LiFePo4 nuo LiFeYPo4?
vvaldasv
ParticipantAčiū Linai už patarimus. O aš jau norėjau užsisakinėti tą pigiausią ir mažiausiai sveriantį variantą pagamintą naudojant “Moli” Kanados celes, tik pabijojau kinų apgaulės , kad ten gali būti ne lifepo4, bet li-ion celės, todėl susilaikiau ir nusprendžiau palaukti apie tai išmanančių žmonių patarimų. Aš 60ah nenorėčiau dėl didelio svorio, nes būtent ir ieškau būdų, kaip palengvinti svorį. Truputį palengvinau rėmo nelaikančias konstrukcijas, atsisakiau grūdinto sunkaus priekinio stiklo (gal kam reikia?), nuėmiau motociklinį krepšį, tačiau svoris sumažėjo tik 9 kg, tad nutariau įsigyti lifepo4 akumuliatorius. Na, atėjus vasarai gal kiek ir pats sulieknėsiu :D :D :D . Įdomu būtų sulaukti ir kitų specialistų nuomonės, Norėčiau, kad savo mintis išsakytų Agniusm, Šarūnas, bei kiti nusimanantys žmonės šioje srityje.
Ačiū
vvaldasv
ParticipantSveiki, esu daugiau mechanikas nei elektronikas, todėl labai reikalinga JŪSŲ kaip specialistų pagalba. Esu susikonstravęs triratį su 48v 1000w hub 24′ (vasarą buvo 26′ ratlankis, bet siekiant išgauti daugiau galios – pakeičiau į 24′) Magic Pie – Golden motors varikliu. mano aparato svoris ~70 kg. be akumuliatorių. Dabar sudėti gilaus ciklo 12V 38 Ah *4 vnt. švininiai = 55 kg., aš sveriu 95 kg. Viso gaunasi 220 kg. Gyvenu rajone (iki Vilniaus 23 km.), iš kurių 7 km. prastu žvirkeliu. Savo triratį jau išbandžiau vasarą kiekvieną dieną apie mėnesį važinėdamas į darbą ir atgal.
Norint sumažinti akumuliatorių svorį, tuo pačiu manau pagerės ir tech. charakteristikos, nutariau pirkti LiFePo4 48V 40 Ah akumuliatorių, tačiau labai reikalinga Jūsų, kaip specialistų pagalba, kuris iš šių akumuliatorių vertas dėmesio, o kurio reiktų vengti. Kiek suprantu jie visi su BMS ir pakrovėjais. Pasiruošęs skirti 2500 – 3000 Lt su visokiais muitais siuntimais ir PVM.
O gal ką tokio galima įsigyti ir čia, Lietuvoje, gal kas parduodate ar konstruojate? Nes Esu “seno kirpimo”, todėl sunkoka su anglų kalba, bei pirkimais iš interneto.
Mano kūrinys – http://www.velomanai.lt/forumas/viewtopic.php?f=26&t=4889
Iš anksto dėkoju.
Valdas
-
AuthorPosts