Forum Replies Created

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 1,568 total)
  • Author
    Posts
  • #18401
    Šarūnas
    Keymaster

    test

    #18222
    Šarūnas
    Keymaster

    Labai smagu matyt, kad yra, kas susitvarko šituos dalykus.
    Gal jis yra kur aprašęs procedūrą, arba norėtų pasidalinti pagrindine informacija? Sudėčiau į atskirą temą, kad būtų viskas po ranka.

    #18218
    Šarūnas
    Keymaster

    Oho, nežinojau. Šiaip tikrai įtartinai tas pasiūlymas atrodė, o ir vartėsi keistai, rimtesnių klausimų gavęs. Jis tada aiškino kad čia per UK viskas, bet detalių neatskleidė.
    Gal turi nuorodą į daugiau informacijos legalizavimui per UK? Kokia ten procedūra?

    #18215
    Šarūnas
    Keymaster

    20G nežinau kiek adekvatu, bet dabar vienas paprastesnių kelių turbūt bus per savadarbių transporto priemonių asociaciją, kiek žinau už porą šimtų sutvarko.
    Aš vis tik taip ir nebaigiau procedūrų, tiesiog gyvenime prioritetai pasikeitė.

    #17650
    Šarūnas
    Keymaster

    Tą ir turėjau mintyje – ardyti tiek, kad galima būtų išmatuoti.

    #17647
    Šarūnas
    Keymaster

    Reiks ardyt ir matuot celių įtampas.. Tada viskas bus aišku.

    #17622
    Šarūnas
    Keymaster

    Ačiū, sutvarkiau.
    Paskutiniu metu atgijo tokios šlykščios reklamos forumuose, visiškas neišmanymas…

    #17613
    Šarūnas
    Keymaster

    Jau ne vienas sustabdytas buvo, ir gerokai viršijant greitį… Kol mūsų nėra daug ir nedarom nesąmonių, niekas nesikabinėja. Turi Policija darbo ir taip.

    #17592
    Šarūnas
    Keymaster

    Jei trumpai, neverta.

    #17559
    Šarūnas
    Keymaster

    Įkrovimą, jei įkroviklis paprastas, deja teks leisti per BMS tranzistorius. Tokiai srovei manau gali imti 20-30A BMS ir modifikuoti, kad visi iškrovimo tranzistoriai būtų naudojami įkrovimui, tuo tarpu iškrovimui paliekant tik vieną.

    #17554
    Šarūnas
    Keymaster

    Iš operatoriaus išrašą paimk :)

    #17551
    Šarūnas
    Keymaster

    +1
    Kaip tik perdarinėju kinišką paspirtuką su 7s baterija. Viskas sudėta į vairo vamzdį, taigi rimtesnis BMS netelpa. Buvo užsilenkus viena celė, tai teko pakeisti visas. Sudėjau galingas celes ir pakeičiau valdiklį VESC, taigi galia išaugo kelis kartus. Buvo srovė 20A… Dabar bus 100A. PCM palikau tą patį.

    Kaip tai veikia:
    Baterija (prieš BMS) jungiama tiesiai prie motoro valdiklio storų laidų, o BMS atjunginėja tik ploną valdiklio maitinimo laidą, kuris skirtas logikai užmaitinti. Išjungus logikos maitinimą, valdiklis visiškai išsijungia ir nevartoja energijos, taigi nėra prasmės atjunginėti ir srovinį laidą ir rūpintis visais precharge, kaitimu ir kt.
    Visų pirma reikia įsitikinti, kad valdiklis turi du raudonus maitinimo laidus, o kad užmaitinus per storesnį jis nevalgo nei kiek srovės: kai kurie valgo iki 10mA dėl vidinio rezistoriaus lygrečiai kondensatoriams – reikia jį pašalint, kitaip iškraus bateriją per žiemą.

    Valdiklio storą raudoną ir storą juodą jungi tiesiai prie baterijos išėjimo, dar prieš BMS.

    Ant BMS P- išėjimo jungti “degimo” jungiklį ir mažą relę (ar tranzistorių ar dar ką, kas patogu toje situacijoje), kuri ploną valdiklio maitinimo laidą sujungia su storu. Tas plonas laidas skirtas valdiklio logikai užmaitinti, taigi atjungus valdiklis visiškai išsijungia. Visos apsaugos lieka, išskyrus srovės, kadangi dabar visa galia eina tiesiogiai. Dėl srovės bet kokiu atveju yra privalomas saugiklis (net kai viskas eina per BMS/PCM), tik kitajozai dažnai užmiršta įdėt. :)

    Tokiu būdu, su $10 vertės PCM galima saugiai valdyti 1000A sistemas…

    #17528
    Šarūnas
    Keymaster

    Kalbėjau po pora pareigūnų, puikiai jie žino tuos visus xiaomi firmwarų upgreidus, patys turi ir važinėja.
    Todėl niekaip nereaguoja, kol važiuoji kaip žmogus. Turi jie darbo ir taip :)

    #17525
    Šarūnas
    Keymaster

    Su curtis neteko rimtai užsiimt, tai nepakomentuosiu.
    Čia kaip suprantu buitiniam vartojimui daraisi, tai siūlau pasižiūrėti VESC valdiklius, kad ir kopiją iš ali.
    CAN termination – linijos gale ir pradžioje turi būti 120 omų rezistoriai lygiahrečiai prijungti. Rasi google brėžinukų. Jei kalba apie internal, reiškia vienas jau yra, reiks kitam laido gale dar.

    #17522
    Šarūnas
    Keymaster

    viskas gerai su tais 24V, srovė dar ne tokia didelė gaunasi. Aš ir pats dabar aparatą su 24V lipdau.
    Niekaip nesuprantu kuo žmones traukia tos aukštos įtampos… Kažkodėl daugeliui motoro modifikacija atrodo sudėtingesnė nei visi kiti kkeisti ir neaiškios kokybės mazgai.

    #17517
    Šarūnas
    Keymaster

    Oho… na įdomu, ką dabar darys su juo.
    Aš prieš kelias dienas su policija buvau pasalą surengęs, nes apgaulės būdu bandė mano parduodamą el.dviratį perimt. Irgi nesupratau, kur būtų po to kišę.

    #17504
    Šarūnas
    Keymaster

    Panašu į DELL kištuką. Turiu laidą vieną, jei reikia.
    Lizdo teks paoeškot arba iš seno dello išsilupt.

    #17463
    Šarūnas
    Keymaster

    Kuo mažesnė įtampa, tuo saugesnė ir ilgaamžiškesnė, bet talpina mažiau energijos.
    RC LiPo saugumo problema yra dėl kokybės – per laiką išsibalansuoja, o dar ir vartotojai papuola nenaudojantys BMS. Turėjau kelias tokias celes, tai begulėdamos per metus išsikrovė ir išsipūtė. Savaiminis išsikrovimas rodo dideles kokybės problemas.

    #17441
    Šarūnas
    Keymaster

    Manau nissan leaf moduliai geriausiai tiks, bus pigiausi. Tegul pakomentuoja, kas naudojęs.

    #17438
    Šarūnas
    Keymaster

    200A yra daug (3.5C, 15min važiavimo). Čia turbūt tik pikas? Ir pikas iš baterijos, ar į motorą?
    Kokia vidutinė galia planuojama, arba vidutinis greitis (ir kokiai transporto priemonei)?
    Tik atsakius į šituos klausimus bus aiškus realus baterijos galios poreikis.
    Kitas klausimas: ar svoris labai svarbus? Galima daryti iš 18650, bet daug darbo ir sudėtinga padaryti gerai/patikimai.

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 1,568 total)