Forum Replies Created

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #4943
    ceasar
    Member

    na matos eilinis religinis forumas, kur diskusijos nera aktualios, nebent jos konkreciai apie esmine religija :)

    #4941
    ceasar
    Member

    oi Sarunai nereikia cia tu religiniu uzuominu :)

    nu nelabai tikiu, kad 2022 1/5 nauju automobiliu, bus elektriniai, duok dieve, kad pasiektu 1/10. tai jau 1996 buvo uztektinai uzbaigtos daugelis technologiju masiniai gamybai su EV1, taciau kaip ir tada taip ir dabar esme akumuliatoriuose, kur vyksta leta evoliucija…

     

    nu kaina sito konkurencinga vienur nurodo 8k$, kitur 6-7k euru… ir zinant, kad gamykla prancuzijoje, bei situacija panasi, kaip ir su tesla pirmais produktais rinkai…

     

    nediskutuosiu cia apie sauguma masinos kuri skirta vazineti 50km/h mieste… kopresoriu efektyvumai buna apie 95%. MDI teigia, kad ju motoru nasumas virsija 50% visiam diapazone. mindaugau prasyciau pagristi savo nuomone del gamintojo nurodyta 0.5 euro 100km, idomu pamatyti skaiciavimus, kiek kainuoja suslegta ora pagaminti :)

     

    ok skaiciuojam primityviai jusu hobi. lietuvaiciu e-aygo kainuos su PVM ~110k lt, i-Miev kada pasieks Lietuva kaina bus ~130k lt. as neskaiciuoju subsidiju, nes tai is esmes visu musu pinigai surinkti i biudzeta ir isdalinti “zalesniems”, priedo tai gamybos kastu nekeiciai. skaiciuojam e-aygo atsiperkakuma. elektrinis variantas ~5lt/100km. benzininio/dyzelinio aygo vidutines sanaudos bus ~4l/100km kas butu ~18lt/100km. kaina ju irgi imkim ~10k lt, nes kol prieisim ta taska, kai abieju bendra savikaina su nuvaziuotu atstomu prades lygintis praeis turbut ir desimtemetis iprastam vartotojui. taigi nuvaziuoti 1 milijona km su e-aygo kainuoja 50k lt su paprastu variantu 180k lt. kaip teigia e-aygo gamintojai ju bateriju pako uztenka 300k km, taiciau zinant, kad pas mus ziemos egzistuoja (o genda ar nlb vaziuoja ne tik garaziniai projektai, bet ir serijiniai japonai, imant Estijos pvz) ir kad pakrovimai ir iskrovimai nebus atliekami labaratoriju salygomis, tai per ta laikotarpi teks pakeisti 4 bateriju pakus, kas kainuos turbut ~100k lt, jau neatsizvelgiant i kitus taskus kurie nusideves ne viena karta. paprasto varianto ekslotacija kainuos kokius ~25k lt.

     

    110k + 50k + 100k=260k

    10k + 180k +25k=215k

     

    skaiciai patys kalba uz save, taigi jeigu neesi zuokas arba nezadi nuvaziuoti 1 milijono km nera jokio ekonominio pagristumo pirkti e-cara. o jei koks paprastas australas sugeba ipirkti elektrocar’a, tai nereiskia kad jis ekologiskai vazines su elektra pagaminta is anglies… velgi cia butu idomu pamatyti galutinia zala gamtai eksplotuojant/pernkant e-car ir paprasta car.

    #4751
    ceasar
    Member

    na kaina prisideda bent jau sito pardavejo kit’u nuo 360lt (+muitas,pvm…). siaip cia kur rodziau soninis, o ne centrinis, montavimas lengvas, jeigu ss darai, kitu atveju, jeigu zaisi su kaire hub’o dalim tada butu daugiau darbo. centriu cia galima sakyti pirma karta toki platu pasirinkima pamaciau, bet nlb norisi zaisti su crenkais. aisku legviausia iseitis priekinis hubas, taciau ir kaina didesne negu soninio varainto.

     

    esme, ka cia noriu suzinoti is tokiu profesionalu kaip Sarunas, tai akumu klausimas. ar pakaks lead acid tipo akumu (taip ten 3-4 mazesnis tarnavimo laikas lyginant su lycio, didesnis svoris, reali talpa 60% nuo nurodytosios ir t.t.) tokiam hybridui, nes vistiek reikes minti pedalus? http://www.powerall.lt/product_categories.html&kat=748, kad ir cia ziurint. Ar verta pirkti Panasonicus uz 1.5-2x didesne kaina ar uzteks kaip supratau anglisku Ultracell? Ar kit’e esantis pakrovejas tinkamas naktiniam pakrovimui?

     

    Is anksto dekingas uz atsakymus

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)