Forum Replies Created

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #4785
    DariusL
    Member

    Agniau, gal gali paaiškint man žaliam (aka durnam) plačiau kodėl per sunkus – juk variklis tampys muraveju (o anksčiau tampė daug sunkesnį krautuvą), o ne muravėjus variklį. Ar aš kažko nesuprantu/neįvertinu ?

    #4783
    DariusL
    Member

    O tai va pagalvojau jeigu “sukryžminti” muraveju su čia http://e-motion.lt/bbpress/topic/324?replies=13#post-3745 siūlomu balkancar varikliu kartu tiltu, tai gal ir gautusi kažkas atitinkančio mano pradinius reikalavimus? Kaip manot?

    #5684
    DariusL
    Member

    Tai kokia būtų kaina tokio kur su tiltu?

    #4779
    DariusL
    Member

    Dėkui Linai, dėkui Agniau,

     

    Jau šiek tiek aiškiau. Gal dar galėtumėt paaiškinti kodėl negalima/neverta naudoti švininių traukos akumuliatorių (kaip daro kiniečiai savo elektrorikšose). Juk svoris čia ne pagrindinis ribojantis faktorius?

    #4776
    DariusL
    Member

    Agniau (panašu Tau vienam kantrybės su manim užteko) – iš kur man žaliam žinoti kas yra pigiena , o kas ne? Vat jeigu Tu (o dar geriau ir dar keletas forumo narių) pateiktumėt “tokiam daiktui aš imčiau” dalių sarašiuką su nuorodomis ir trumpu paaiškinimu kodėl, tuomet jau man pačiam būtų aiški bent jau galvojimo kryptis. Bet turbūt forumiečiams neįdomu taip smegenis pamankštinti, ir/ar laiko tokiems niekams nėra. Suprantu aš viską, bet jeigu kas nepagailėtų tokio pobūdžio patarimų – būčiau dėkingas.

    #4774
    DariusL
    Member

    Sugebėjimai meistravime – švelniai tariant – ne kokie, pats tokio daikto tikrai nepsidarysiu, reikės ieškoti kas padarys. Todėl ir norisi , kad jau padarytas daiktas būtų paprastas eksplotavime ir reikalautų minimaliai priežiūros/ tobulinimų.

     

    Būčiau dėkingas jeigu kas nors iš čia besirenkančių profesionalų atsakytų į aukščiau išdėstytus durnus klausimus.

    #4772
    DariusL
    Member

    Ačiū visiem už patarimus ir prašau atleisti už durnus klausimu – aš tikrai “žalias” – pagal jūsų skyrelio aprašymą :)

    Pažiūrinėjau aš čia visokias kinietiškas elektrorikšas – pagrindiniai parametrai beveik vienodi:

    Motor: 48V or 60V / , 800-1000-1500W, brush DC motor

    Transmission mode: Chain

    Power consumption: 6-8-10kw. H/100km

    Max Speed (km/h): 30-35-40km/h

    Load Capacity: 250-300-350-450kg

    Net weight: 300-380kgs

    Batteries: 12V/130Ah X 4pcs (48V) or 12V/130Ah X 5pcs (60V)

    Range per charge:110-130km

    Charging time (Hour): 8-12H

    Recharge cycles: 700

    Ground Clearance: 200mm

     

    Tai dabar jeigu aš savo agregatui Muravej pagrindu nusistatysiu tokius (žiur.žemiau) reikalavimus ar nebus tai drambliuko svajonės???

    Motor: 48V /1500W,

    Power consumption: 10kw. H/100km

    Max Speed (km/h): 40km/h

    Load Capacity: 300kg

    Net weight: 300kgs

    Batteries: ???

    Range per charge:100km

    Charging time (Hour): 8-12H

    Dabar pora durnų klausimų:

    a) Kiniečiai savo rikšoms visi kaip vienas naudoja švino akumuliatorius – ar tikrai geriau LifePo4. Kodėl?

    b) Kiniečiai savo rikšoms visi kaip vienas naudoja grandinę ir reduktorių , kaip Jūs visi ir siūlote, bet gal vis tik galima būtų naudoti ir hubus , kad ir du tokius ant galinių ratų http://www.scootercatalog.com/750-watt-rear-hub-motor.html ?

     

    Dėl reikalavimų gal nevisai aiškiai išsireiškiau, bet ganykloje ar vežant 300kg krovinį maksimalaus greičio nereikia – 10 -15 km/h per akis. 35-40 km/h greitis reikalingas važinėjant plentu. Važinėjimo plentu ir ganyklomis santykis maždaug 1:1.

    Dėl biudžeto, jeigu vis tik nuspręsiu daryti norėčiau turėti agregatą patikimą, paprastą ir tvarkingą apie kurio nuolatinį remontą/tobulinimą galvoti nereikėtų, todėl senų pakrovėjų varikliai nelabai vilioja. Jeigu pasikonsultavęs su Jumis pamatysiu, kad kol kas patikimo, paprasto ir tvarkingo agregato piniginė neišneša – atidėsiu svajonę ateičiai.

    #4769
    DariusL
    Member

    Pagal aprašymus rusų internetuose ne kardanas ten – grandinė su reduktorium ; “Задняя подвеска – независимая, заднее колесо приводится в движение посредством роликовой цепи, через редуктор, расположенный в центре заднего моста.”

    Tai siūlot taip ir palikt orginalią grandinę su reduktoriumi?

    Dėl biudžeto kol kas tiksliai nežinau – norėtusi sutilpt į kokius 7000 LTL, bet panašu, kad tai nerealu. Jeigu kas turit kokių minčių parašykit kokius konkrečiai komponentus (variklį, akumuliatorius) Jūs naudotumėt ir kodėl. Na ir dėl kainų tų komponentų Jūsų pasamprotavimai būtų įdomūs.

    #4766
    DariusL
    Member

    Na va Vikipedija rašo :

    Сухая масса 258 кг (для моделей 5.402-03 и 5.402-03К, открытая грузовая платформа) или 285 кг (для модели 5.403-03Ф, фургон). Грузоподъемность 410 кг (для моделей 5.402-03 и 5.402-03К) или 375 кг (для модели 5.403-03Ф).

     

    Bet kuriuo atveju daugiau nei man reikia.

    Nesupratau kam perdavimas kardanu, o ne geriau po hub’ą ant kiekvieno rato kaip rusiškame variante (arba tik ant galinių)?

    #4764
    DariusL
    Member

    Tas rusiškas variantas pagal aprašytas technines charakteristikas pilnai tinkamas (gal net per geras). Gal galėtumėte ekspertų žvilgsniu įvertinti kokie konstrukciniai trūkumai akivaizdūs?

    Muravej kaip donoras irgi atrodo patrauklus variantas, koks jo vežamas svoris pagal pasą jeigu manote, kad su kuzavu vežant 200kg gali būti problemų?

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)