• Kažkada domėjausi ir ieškojau, geriausiai tinka keramika nes ji praktiškai nesidėvi, bet ji gan brangi, kartu pilasi-dedasi abrazyvas, kiek pamenu skystas, poliravimui turi būti tikrai smulkus, pigiau gali rasti ir yra pas kiniečius, turėtu būti pakankamai informacijos internete, tau padės google visagalis :D

  • Vidas, gali būti sudarytas ir iš mažesnių, efektyvumas jei ir sumažės tai tiek kad net nejausi.
    Gedass, aš esu pirkes iš supermagnete.de arba pas kiniečius.

  • Dviračių takų nelabai žinau, bet jei bus kur netoliese tai manau sudalyvausiu ir aš, Rumšiškės – Kruonis man tinka, maždaug kokiai dienai (mėnesiui) planuojat ?

  • Nežinau kaip čia taip gaunasi bet niekada problemų neturėjau ir aš, pakeiti ir važiuoja, holus dedu kinietiškus, šiandien kaip tik lituoju vieną ir suprogramuosiu min-max ribas valdikliui, vėliau parašysiu ką rodo.

  • Holo daviklį patikrinti nesunku, pajungi maitinimą ir voltmetra, paimi magnetą ir vis arčiau glaudi, kuo magnetas arčiau tuo rodys daugiau, veikimo atstumas žiūrint koks magneto stiprumas 4-0cm, įtampa turi kilti tolygiai atitinkamai pagal atstumą, jei reikia turiu keletą holo daviklių, greičio rankenai ss49 ir varikliui(on/of), dažnai grei…[Read more]

  • Ieškok mažesnės varžos mosfetu ir išspręsi problemą, dar galima pamatuoti varžas kur eina į mosfet gate kojas, kad būtų mažiau nuostolių dėl dažnio(PWM) tai tas varžas galima dėti mažesnes, bet ne per daug nes gali neatlaikyti juos valdantys tranzistoriai, aš pas save dedu ~20omu, kokius deda kiniečiai nematavau, bet nemanau, kad kas nutiks jei…[Read more]

  • Gali dėti neadymio, realiai nėra būtina kad idealiai atitiktu formą ir dydį, kadangi neadymio magnetai daug stipresni nei juodi tai jie net neidealiai stovėdami kuo puikiausiai atlieka savo darbą ir efektyvumas nenukenčia, esu išbandęs jau keliuose varikliuose, nuvažiuojamas atstumas nepasikeitė nors vietoje juodų lenktų buvo įdėti neodomio mažesn…[Read more]

  • Aš pas save planuoju įrengti ribojimą kuris veiks jei nebūsi uždėjęs magnetuko tam tikroje vietoje, mastau ant vairo, stabdant policijai paprasčiausiai jį nuimi ar perkeli kitur, ir to išjungėjo tikrai niekas neras, kaip ir Ričardas galvojau apie telefoną, bet su telefonu tai gali nesigauti taip paprastai, kol įjungsi bluetooth ar wifi, ar dar…[Read more]

  • Bent Lietuvoje tai nelabai kreipia dėmesį, man teko kelis kartus kai nepastebėjau policijos pralėkti pro juos max greičiu ~68kmh, (pas mane 4kw galia) tai ilgai sekė mane akimis, bet negaudė :), o Vokietijoje tai griežtai, yra youtube vaizdų kaip susistabdo įtartiną motorolerį, išsitraukia iš mašinos mini stendą ir ant jo tikrina greitį ir galin…[Read more]

  • Tie kas konstruoja sau ir nesau vienetinius ar kelis variantus tai prie brėžinių nesėdės dienų dienas, bent aš nesėdžiu, nusipiešiu ant lapo apytikslį modelį ir gamindamas koreguoju pagal situacija ir vaizdą, nemanau kad kas sėdės dienų dienas kad iki smulkmenų išbaigti brėžinį dėl vieno ar dviejų sau gaminamų dviračių ar paspirtukų.

  • Tuo pačiu įkelsiu dar vieną mano įdomesnį perdarymą,
    fat bike 800w, 36v 20ah akumuliatorius, greitis neminant 40kmh, intensyviai padedant pedalais pasiekia 50kmh, išmatavau su GPS ;)

  • Ričardai, gan dailus, ir sakyčiau išbaigtas, bet kodėl nesulankstomas ? ar čia to nesimato ? ekranas kiek matau savadarbis ? koks ekranas ir kaip matomumas saulės šviesoje ? lekti 50kmh be amotrizatorių turėtu būti nelabai smagu ;)

  • Už 40e pas kiniečius programuojamo nerasi, aš sau prieš 4 metus programuojamą 48V 80A iš kiniečiu pirkau, ir man su siuntimu ir muitais kaina gavosi apie 150e, dabar kainos apie 25% didesnės, neturi jis “closed loop” arba torgue – o to tai tikrai trūksta kai reikia švelnaus starto kai važiuoji tarp žmonių, negali keisti fazių srovės, ir ne…[Read more]

  • hedz, tie 2 kontaktai (T ir S) tikriausiai data laidai, kitaip sakant jie duomenų apsikeitimui su valdikliu, atsidaryk baterijos korpusą ir pažiūrėk, arba foto čia įkelk, pažiūrėsim ir bus aiškiau :) šiaip turiu pakrovėją 7S baterijai, bet aš iš kauno…

  • Pigiausias variantas tai pritaikyti paprastą kinietišką valdiklį, pajungsi gazo rankeną ir važiuosi, arba programuojamą, turiu kelis veikiančius prototipus, jei domina parašyk.

  • Mid drive varikliai mažai kuo skiriasi nuo kitų dviratinių BLDC, taip pat jie yra su integruotais hall sensoriais, todėl realiai turėtu dirbti su beveik bet kokiu BLDC valdikliu, jei turi kokį nors valdiklį tai gali pajungti ir išbandyti, o būtent tokio manau lengvai nerasi o jei rasi tai kainuos nepigiai, tu nori kad būtu ir su ekranu ?

  • Jei nori garantuoti produkto kokybę tai turi atlikti ekstremalius testus, garuose, šaltyje – kameroje ir t.t., tuo labiau, kad kontaktinis variantas nekalia pasitikėjimo, bet jei atliksi tokius testus ir įdėsi video tai pirkėjai tai įvertins ir tai suteiks pasitikėjimo.
    O dėl testų, tai tokiai konstrukcijai manau būtų naudinga (ir ne tik dėl sav…[Read more]

  • Sunku taip lyginti, bet tikrai ne iš musės dramblį, zirzimas tai sakyčiau lengvai pasakius, būtų įdomu išgirsti…

  • Buckis, kokie variklio RPM ir galia ? ir kiek dantukų žvaigždutė ?

  • agniusm, o tau ar teko bandyti šiuos 2 variantus tokiomis pačiomis sąlygomis ? sakykim greitis 30-40kmh, variklis 2000-3000rpm ir perdavimas tiesiai į ratą ? man teko ant to pačio transporto ir ne vieną kartą, tai skirtumas – triukšmas tikrai didelis, jei lygini su dviračio perdavimu-grandine ir kai apsukos mažos tai garsas iš tolo neprilygsta…[Read more]

  • Load More