Forum Replies Created

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 165 total)
  • Author
    Posts
  • #17142
    Nemirtingasis
    Participant

    Dėl e.raketos – tokiai galiai ir tokiai akumuliatorių talpai tai ta pedalais pagaminama energija lygi nuliui, nauda tik dėl sportinio intereso, kad kiek pasportuotum, o koncepcija labai paprasta, stovi generatorius ir minant gamini energija, tokį variantą aš jau gaminu/dedu į vieną iš dviračių, ir tai jau ne naujiena – “mando footloose” dviračiuose naudoja tokį patį sprendimą, tik ten generatorius kiek suprantu yra ant pedalų ašies.

    #17082
    Nemirtingasis
    Participant

    Matmenys 11x7x3cm, 11cm tai visas ilgis, jei trugdys prisukimo ausys tai jas galima užlenkti arba nupjauti, korpuso ilgis 9cm.

    #17072
    Nemirtingasis
    Participant

    Labas, nedidelis jis, pamatuosiu rytoj.

    #17046
    Nemirtingasis
    Participant

    Sveikas, turiu tokį 36v 1000w per neapsižiūrėjimą nusipirkau ne tokį kokio reikėjo tai guli nereikalingas, neaudotas, galiu parduoti už savikainą.

    #17027
    Nemirtingasis
    Participant

    Tadas, su tokia talpa ir tokiu greičiu daugiau nenuvažiuosi, jei važiuotum 30-35kmh tai nuvažiuotum bent 2 kartus toliau, ir čia valdiklis niekuo dėtas, o realiai, tai aplamai ar valdiklis geras-brangus ar pigus kinietiškas, tai tarp jų nuvažiuojamas atstumas skirsis blogiausiu atveju 10-15%, nebent jis kaista per daug, tai tokiu atveju tikrai kaltas valdiklis, pas mane valdiklis iš pigių kinietiškų, bet programuojamas, baterija 44V 32Ah ~ 1400wh, ~60kmh greičiu nuvažiuoju 50km. svoris su manim apie 120kg. pasileisk electricbikesimulator.com tau tą patį parodys.

    #16950
    Nemirtingasis
    Participant

    Jei neaišku kokios temperatūros magnetai sudėti tai ir 80C jau per daug, nerizikuočiau su aukštesne temp. nežinodamas, o šiaip Tadas teisus, esu užsivertęs darbais, bet jei reikia ne skubiai tai galiu pagaminti, esu panašius variantus sumontavęs į kelis dviračius, naudojau saulėje pakankamai gerai žiūrimus 4 colių LCD ekranus, rodo variklio ir valdiklio temperatūras, greitį, baterijos lygį, įtampą, atstumus (trip ir total), vidutinį greitį, kuri el.pavara įjungta, taip pat buvau ir su atjungimu padaręs, jei temp. per didelė tai atjungia greičio rankeną, rytoj įmesiu foto, dabar perėjau ant dar didesnio ekrano, bet kol kas neištestavau, jei reikia paprastesnio ir kiek išeina pigesnio, tai irgi galiu pagaminti, bet ne skubiai, greičiau kaip per mėnesį nepadarysiu.

    #16793
    Nemirtingasis
    Participant

    Sveikas, galiu užsiimti, bet tik jei reikia ne greitai.

    #16789
    Nemirtingasis
    Participant

    Lengviausias sprendimas korpusui :D dar trūksta ant viršaus apverstos vonios su langu :D

    #16771
    Nemirtingasis
    Participant

    Nieko baisaus, su win exlorer veikia ;)

    #16768
    Nemirtingasis
    Participant

    Gal ne visai i temą, bet jau kurį laiką edit mygtukas operoje neveikia,
    jei gerai atsimenu tai kai opera atnaujinau tai nuo tada, ir gal problema aplamai pas mane ? :)

    #16724
    Nemirtingasis
    Participant

    Rimantai, trumpai priminsiu, pinigai buvo paimti už Magic pie 5 remontą ir Magic pie 2 nutraukto laido sutvarkymą, MP 4 sutvarkiau, MP 2 laidą taip pat sutvarkiau, kai atvažiavote atsiimti tai sumokėjote už tuos darbus, ir palikote man MP 2 ir papildomai paprašėte pažiūrėti kas jam galėtu būti, pažiūrėjau, bet neradau, ir papildomai jokių pinigų už tai neėmiau, ir beje, gal ten tik nustatymuose problema, bet kadangi neturiu jiems skirto laido pajungti prie kompiuterio tai ir liko nežinioje kas negerai, atsiprašau, kad užtrukau ilgiau.

    #16717
    Nemirtingasis
    Participant

    Ponas Rimantai, vietoje 2 žadėtu savaičių užtrukau ilgiau ir sutvarkiau per mėnesį, iš kurių dar papildomai savaitę laukiau kol atsiųsite dalis, o jūs šmeižiate ir čia jau metus skaičiuojate ! tiems kas mane pažįsta ir žino kad darbus atlieku kokybiškai, tiems jūsų žodžiai čia nieko nekeičia, net jei ir užtrunku ilgiau nei pažadu, yra geras posakis “žmogus planuoja – dievas juokiasi”.

    #16713
    Nemirtingasis
    Participant

    Gal ir gaunasi keliasdešimt eurų, bet būtent vaikams kad net ir nedidelėje nuokalnėje nenulėktu tai ir reikia tos geresnės ir tikslesnės apsaugos, suaugęs ir be jos susitvarkys, o dėl greičio, jei tu kalbi tik apie važiavimą lygiu asfaltu tai tu visiškai teisus, greičio paklaidos +-3km, o didžiausia problema ir kyla nuokalnėje, nežinau kiek esi bandęs dviračių ir testavęs greičius įvairiomis sąlygomis, greičių skirtumas didžiulis važiuojant į nedidelę įkalnę ir tokiu pačiu duty cycle važiuojant nuokalnę, net nekalbu apie gerą ir prastą kelią ar net žolę, esu daug dviračių tikrinęs įvairiomis pavaromis ir salygomis, skirtumas didžiulis, gali tai patikrinti http://electricbikesimulator.com , ten rezultatai atitinka realybe, esant variklio galiai ~500w, 5% įkalnės/nuokalnės skirtume gaunasi maždaug dvigubas greičio skirtumas, tą patį gaunu ir važiuodamas dviračiu, ir nereikia čia įrodinėti, kad be feedback sureguliuoji greitį, tai neįmanoma, nebent tik lygiu asfaltu važiuoji.

    #16711
    Nemirtingasis
    Participant

    Žiūrint kokia tai nuokalnė, jei didelė tai greitėsi ir be variklio, jei nedidelė tai reikės šiek tiek galio ir t.t. ir beje – čia reikia apsukų, bet ne galios ribojimo, o pilna galia gausi tik su max duty cycle, t.y. 100%, o “nutempinėjant” parašiau kad būtų aišku visiems, nes ne visi supranta tuos terminus, ir aplamai, nejau čia dabar pradėsime dėl terminų ir nuokalnės statumo ginčytis ? temos esmė greičio ribojimas, mano pasiūlytas variantas tiksliausias su nedidelėmis išlaidomis ir nekeičiant esamos sistemos, o variantas su varžomis zeneriais ir diodais pigus, bet rezultatas nebus tikrai geras ir užtikrinantis stabilų (bent 30% ribose) greitį visais atvejais.

    #16709
    Nemirtingasis
    Participant

    Sopkis, ar mes kalbame apie no load apsisukimus ir greitį !? šioje temoje mes diskutuojame ne apie laisvus sūkius, todėl viską suprantu ir ne blogiau nei manai, o apsisukimams matuoti EVJ šiuo atveju netinka, nes kai bus 100% duty cycle tai nepamatuosi nieko, o valdikliui neįsakysi “atjunk mikrosekundei tranzistorių nes matuoju”, o jei darant papildomą schemą kad atjunginėtų ir dar matuotu visas (pakankamai aukštas ir dar su indukcijom) įtampas, tai paprasčiau yra pastatyti pass sensorių ir arduino micro ar nano, kuris matuos rankenėlės įtampą, apskaičiuos ir į signalinį laidą atiduos atitinkamą signalą, atidavimas gali būti per pwm išlyginus, arba su rezistoriais nutempinėjant signalinio laido įtampą žemyn, kitaip sakant padarius DAC, tavo pasiūlytas variantas tinka jei nebus naudojama daugiau kaip 99% duty cycle.

    #16706
    Nemirtingasis
    Participant

    Čia problema ir yra ta, kad akumuliatoriai yra 3 (ne porinis skaičius) ir gali tik mažinti jų skaičių, ir talpa mažės, o kas liečia signalo ribojimą su varžom ar dar kažkaip, tai ir taip aišku kad čia toli gražu ne idealus sprendimas, bet jis pigiausias ir lengviausiai įgyvendinamas, galima pradėti kalbėti apie programuojamus ir išmanius valdiklius, bet galutinė kaina bus tikrai ne maža kaip tokiam keturačiui, net nepigiems dviračiams ne kiekvienas dedą rimtus valdiklius…

    #16704
    Nemirtingasis
    Participant

    sopkis, jau neturiu su 4.05v balansavimu, jei skaičiuojant tiesiogiai tai prie 4.05v gaunasi apie 85-90% įkrova, ir tai priklauso kokiai min įtampai skaičiuojame, vienom celėm gamintojas rašo 2.5v, kitom 2.9v, bet kadangi kreivė nėra tiesioginė ir pradžioje kritimas greitesnis tai realiai ties 4.05v įkrova bus keliais % didesnė, dėl CC, viskas priklauso kokiai įtampai nustatytas pakrovėjas, jei sakykim bms balansuoja ties 4.05v ir baterija 12s tai pakrovėjo max įtampa turi būti 12×4.05 = 48.6V, pasiekus šia įtampą pereinama į CV rėžimą ir vyksta balansavimas, o pakrovėjas uždėga žalia diodą kai pasikrovus nukrenta srovė arba kai bms atjungia pakrovimą, bet praktiškai joks perjungimas neįvyksta, paprasčiausiai ant pakrovėjo yra uždėti 2 ribojimai – itampos ir srovės, kuris pirmas yra pasiekiamas tas ir veikia, kai pradžioje krauni iškrautą bateriją tai pirmas ribojimas yra srovės, kraunant įtampa kyla iki max ir tada jau veikia įtampos ribojimas, CC veikia iki to laiko kol pasiekia max įtampą, dažniausiai tai 4,.2v celei.
    Šito modelio PCM gali dirbti su mažesniu celių skaičiumi jei gerai pamenu net nuo 6S, dabar turiu su 4.2v balansavimu.

    #16703
    Nemirtingasis
    Participant

    sopkis, dėl nuoseklaus jungimo tai nežinai tik kokios varžos reikia nes neaiškios charakteristikos, bet reguliuoja gerai ir tolygiai, ir sušvelnėja greičio rankenos valdymas, tampa ne toks jautrus, nežinau su kuo ir kaip bandei, bet greičio skirtumas įkalnėje ir nuokalnėje gaunasi net dvigubas, nes nuokalnėje užtenka ir 30% duty c. o įkalnėje ir tuo labiau prastame kelyje kad palaikyti tą patį greitį reikia ir daugiau nei 100%, net ir su skaitmeniniu valdymu jei programos kodas prastas tai tilpti į +-3km ribas nesigaus, tu sakai kad tavo atveju be nieko telpa į +-3km., bet skirtumas daug didesnės.
    vvytautas, su pas sensoriumi visos savybės ir problemos (trūkčiojimas, pagreitis, lėtėjimas, rėžimai, ar net energijos taupymas) gali būti programuojami ir keičiami ar pašalinami, ribojimas-atjungimas gali suveikti ne staiga, o palengva priartėjus prie max nustatyto greičio, pass sensorius statosi ant/prie ašies, laidas jungtųsi į tarpinį valdikliuką pajungtą ant greičio rankenos laido, be to papildomai galima įdėti avarinį atjungimą nuotoliniu būdu.
    Šarūnas, galima mažinti įtampa, keisti/perdaryti valdiklį, bet sumažės nuvažiuojamas atstumas, ir be to, vėliau kai vaikas paaugs ir reikės daugiau galios tai vėl reikės rinkti atgal, ir jei įdėsi naują akumuliatorių su senais tai seniem bus “šakės” :)

    #16698
    Nemirtingasis
    Participant

    Greičio ribojimas rankenėlėje nėra labai geras sprendimas, man teko bandyti su paprasta varža pajungta nuosekliai signaliniam laidui, sušvelnėja greičio reguliavimas rankena ir sumažėja greitis/galia, bet visais atvejais vien tik mažinant atiduodamą iš renkenėlės įtampą ar srovė, prie skirtingų variklio apkrovimų skirsis greitis, važiuojant į kalną gali trūkti galios, važiuojant nuokalne greitis didės, bendrai tai greitis sumažės, bet taip pat nebus galima panaudoti max galios įkalnėse, tokio darbo kaina iki 15 eurų, realiai tai reikėtų statyti tarpinį valdikliuką kuris matuos tikrą greitį ir reguliuos galią, bet kadangi variklis ne BLDC tai nėra iš kur paimti greičio signalo, papildomai reikia statyti daviklį ant ašies ar žvaigždės, tam tinka PAS pedalų sensorius, tai gan nesudėtingas sprendimas, detalių kaina apie 15eurų, darbai 20-40 eurų, galiu apsiimti, bet kadangi turiu darbų tai nepadarysiu greitai – jei domina 860411500.

    #16679
    Nemirtingasis
    Participant

    Buckis, kuris čia BT modulis gali veikti kaip stand alone ? šiaip neieškojau nes nebuvo poreikio, bet ateityje gal prireiks.

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 165 total)