Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 30 total)
  • #1981

    Sveiki, taigi noreciau pasidaryti BMS. Pradziai gal kokios 4 celes A123 B klases. Tai noreciau suzinoti kokius komponentus naudojate kad butu nebrangus ir nesvertu daug. Ir gal galetumete paaiskinti BMS funkcija nuo kiek V jis atjungia paka kai randa cele nukritus kazkiek voltu, ir apie balansavima gal galite papasakoti?

    #5185

    Kažkiek galima pasiskaityti čia linkas 

    ten dar duota nuoroda PCB chemą pačiam gamintis linkas , o kiek jis vertas dėmesio tai tikrai nežinau, nes mano elektronikos žinios labai kuklios:) 

     

    Rimtas BMS’sas turėtų tau leisti užduoti įtampą nuo kurios jis atjungs paką (kurią pasižiūri pagal baterijos gamintojo rekomendaciją)

    paprastas tikriausiai jau turi atitinkamai nustatytą pagal baterijos tipą (bet turėtų būt keičiamas per rezistorių kažkur, atitinkamai keičiant varžą) 

     

    o balansavimas, na tai paaiškinta pirmoje nuorodoje 

     

    Reziume, jei neturi sportinio intereso, tai gamintis pačiam, ypač neturint gerų žinių elektronikoje, tikrai neapsimoka:)

    #5186

    Na mano atsakymas būtų vienareikšmiškas: pirk jau pagamintą. Kainuos kelis kartus mažiau nei grybaujant darytis pačiam, o ir laiko sutaupysi metelius. Plius turėsi daiktą normalų.

    #5187

    turiu paprastu bms, jei reiks kreipkites.

    #5188

    Aš ir turiu kitaicą, Lifepo4, 20Series 150lt.

    #5189
    #5190

    Įdomus radinys.

    Sensorless, tai transporto priemonėms nelabai tinka… Nebent ekscentrinę sankabą naudosi.

    #5191

    pagrindas pas mane Gilera dna 50 tai ten kaip ir standartiskai varijatorius,sankaba. varikli desiu vietoi alkuninio. nes kitur nelabai kur tilps. mastau dar po eksperimentu ikist pagreitinta reduktoriu. ir proceso eigoi ziuresiu ar reikes tekinti skyvus ar palikti kazka. nors ir dabar jau aisku kad viso to mechanizmo originalaus nereikia. o variklis tai marso bus 1000lt be siuntimo ir muitines. jei rasiu ka tinkamo iki pirkimo tai ziuresim. laukiu vis varijanto kad butu vietoi ir kokis devetas bei galingas- su RC ir sepeteliniais nenoriu pradet net zaisti.

     

    is aprasimo kazkaip panasu kad pardavejas juos gal net pats gamina, reiks pabandyt pasidomet jo kilmes saknimis, tik vat mazos ismieros gazdina kad atseit mazas ir galingas

    #5192

    Variatorių šalink – su elektriniu motoru jis neveikia.

     

    Diskusija gaunasi kiek ne į temą (BMS), todėl siūlau ją tęsti kitur.

    #5193

    Taigi prisireike jusu pagalbos del bms pajungimo.Parkeliavo is kinu mano 9 lifepo4 celes ir bms.Akumas planuojamas 24v tai viena cele paemiau tik del atsargos.Kas man keista kad balansavimo isvadu is bms yra 8 nors jei as neklystu reiktu tik 7??? B- balansavimo yra paliktas tuscias toliau eina B1, B2.. ir baigiasi mano atveju B8 bet celiu sujungimo kontaktiniu ploksteliu kinas idejes kiek turi buti 7.Ar palikt ta viena 8 laida nenaudojama ar jis reikalingas gali buti kazkam?

    #5194

    Koks tiksliai BMS? Ir nesupratau kiek celių bus – 8?

    #5195

    Bms vadinasi jei taip galima sakyti PCM-L12S20-649(A).Jis skaitosi iki 12 celiu bet mano atveju 8 celiu.Taigi kur jungt ta nelemta 8 laida?

    #5196

    O tai gal foto galima? Arba nuorodą iš kur pirkai. Aišku teisingiausia būtų pardavėjo prašyti dokumentacijos…

    #5197

    http://public.fotki.com/Tadis33/elektronika/bms.html

     

    Is pardavejo man patarimas ta paskutini 8 laida balansavimo pajungt i akumo +.Ka manot?

    #5198

    8 celės turi būti 9 balansavimo laidai. Na jei ten visai pigus PCM, tai ir 8 pakanka. Jungiasi visi į visų celių pliusus, tiesiogiai, ne per storuosius laidus.

    Nors sunku pasakyti kai nėra jokios dokumentacijos pateikta…

    Ir nesuprantu kodėl taip slapukauji, nerodai iš kur pirkta :)

    #5199

    Nera jokios paslapties pirkau is Ciuraz prisistatanciu forume asmens :) taigi is kur jis pirko tikrai nezinau. BMS pigus aisku nepamenu bet apie 80Lt gavosi kazkur..Tai gerai tada 7 jau sujungti tarp celiu ir aisku ten gaunasi kad vienas kontaktas vistiek pliusinis o paskutinis bus pajungtas grynai prie +. Dekui Sarunai uz informacija.

    #5200

    Dar kartą pažiūrėjau – neįlituotas pirmos celės apatinis laidas. Tai panašu kad išmąstėm teisingą jungimą. Bet aišku geriausia būtų dasikasti iki tiekėjo, kad būti 100% tikram. Kita vertus, su kinais net 80% pasiekti sunku :) …

    #5201

    Taip B- laisvas ir tada eina B1..B8.Man Ciuraz irgi patare jungti paskutini laisva 8 balansavimo prie + tai reik manyt jis zino to tiekejo BMS jungima.SU kinais tai sunku siaip ne su visais bet su daugeliu.Kelias nuo produkto pasirinkimo iki jo gavimo(ir tai jei gauni butent tai ka uzsakei) yra ilgas ir reikalaujantis kantrybes :)

    #12356

    Kad nekurt naujos temos turiu klausimėlį dėl BMS. Ar yra būdas “žaliam” jį patikrinti. Buvo dūmų (na čia ne eiliniai sugebėjimai, neklauskit). Svilo kažkokia dalis su užrašu 101. Krautis krauna.. duot įtampą duoda, bet dabar surinkinėju baterija, įdomu ar iškart naujo iškotis ar, ar galima +- įvertitni kad viskas tvarkoj, ar tiesiog praktiškai tik galima išbandyti naudojant ir sekant.

    #12357

    Problema su šitais kiniškais “BMS” ta, kad neaišku ar jis apskritai veikia. Pabandyk šituos testus su prijungta apkrova, ir antrą kartą su prijungtu įkrovikliu:
    1. Atjunk vienos celės laidą. Turi išsijungti viskas.
    2. Vietoje vienos celės prijunk didesnę įtampą, nei celei leidžiama. Turi atjungti įkrovimą.
    3. vietoje vienos celės prijunk mažesnę įtampą, nei leidžiama celei. Turi atjungti apkrovą.

    Jei 2 arba 3 neveikia – tai tas pats, kaip visai be BMS. 1 punktas kažkiek mažiau kritinis, dalis gaminių į tai nereaguoja…

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 30 total)

You must be logged in to reply to this topic.