Home Forums Skelbimai e-transporto pagalba, remonto paslaugos

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 78 total)
  • #1924

    Šylant orams vis dažniau sulaukiu skambučių su klausimais apie elektrinius dviračius, jų dalis… Prašymus padėti susikomplektuoti, pakonsultuoti ar suremontuoti…
    Atleiskite, tokių paslaugų aš neteikiu. Už jokius pinigus. Darbo turiu pakankamai, net savo būtiniausių darbų nespėju nudirbti.

    Visi skambinantys, išgirdę neigiamą atsakymą, prašo nukreipti pas kitus, kurie tuo galėtų užsiimti. Deja nieko, kas tuo tikrai užsiima, nepažįstu. Todėl, prašau, jeigu kas nors galėtumėte suteikti įvairias su e-transportu susijusias paslaugas, rašykite šioje temoje. Informacija ne man, o kitiems dalyviams/skaitytojams, taigi nurodykite savo kontaktus, kur bazuojatės ir kuo užsiimate.
    Ačiū.

    #4383

    Sveiki, gal galėtumėt neišmanėliui paaiškint, kaip čia su tais “pedelec” tipo dviračiais? Jei gerai supratau tai pagal EU teise visoje Europoje galima pardavinėti tik “pedelec” tipo dviračius , kuriame variklis tik padeda minti ir neviršija 250W. O dabar gi matau , kad visi perkasi ir konstruoja galingus ebaikus kuriu net nereikia mint. Ar tai neviršija dviračio kaip tokios transporto priemonės apibrėžimo? Įvykus nelaimingam įvykiui ar tokios transporto priemones savininkas netaps kaltu betkokiu atveju?

    #4384

    Kiek zinau apribojimas yra galiai iki 250W ir greiciui iki 25kmh. Sioje vietoje manau nereiketu paisyti bandos instinkto ir pagalvoti kas paciam yra priimtina: http://www.minklengvai.lt/2011/06/01/elektriniu-dviraciu-teisetumas/

    #4385

    Mano žiniomis ribojimai/reikalavimai yra keturi. Prie dviejų jau išvardintų pridėkim:

    • Nuspaudus stabdžio rankenėlę išjungiamas motoras (moterims)
    • Motoras dirba tik jei yra sukami (arba makaluojami) pedalai.

     

    Nešališkai mąstant, visi šie reikalavimai yra labai normalūs. Problema tik kad su galingesnės transporto priemonėm neaišku ką daryt – nei užregistruoti įmanoma, nei važiuoti legalu…

    #4386

    Na tikriausiai reiketu registruoti kaip mopeda isimti valstybinius numerius ir gauti draudima, o tas jauciu uztruktuuuu

    As vakar nulekiau su savo gaminiu i policija ir tiesiai keliu virsininko paklausiau kaip man elgtis kelyje. Sake paskambint jam asmeniskai penktadieni, nes jis bandys skambinti i Vilniu suzinoti, o tuo tarpu sake pasakys keliukam, kad manes nestabdytu. Toks va nuotykis.

    #4387

    Sveiki, kaip tik prieš porą savaičių aiškinausi su Regitra elektrinių dviračių registravimo klausimus. Bent jau nauji greitieji elektriniai dviračiai ( asistuojantys iki 45 km/h ir kurių varikliai turi daugiau nei 250 W arba variklis veikia atskirai nuo mynimo ( tokių mūsų tiekėjas negamina)) teoriškai tai tikrai gali būti registruojami. Nes jie turi tokį žalią kaip ir automobiliuose techninį pasą, kur įrašyta, kad jie priskiriami L1e kategorijai. Nors, kaip supratau dar niekas nėra nei vieno tokio dviračio registravęs, nes Regitroje diskusijų kilo daug. Bet per pusdienį davė atsakymą- kad vis dėl to – galima registruoti. O jei užregistruoti, gauti numerį, tada jau ir civilinės atsakomybės draudimą galima įsigyti. Tai va tokie pastebėjimai.

    Jei kada nors kils kokių klausimų, tai kreipkitės, spręsim kartu :)

    #4388

    L1e yra motorolerio klasė. Mano perdarytas Peugeot Jetforce priklauso šiai klasei. Taip, popierizmas reikalingas visas kaip ir automobiliui: techninis pasas, techninė apžiūra, draudimas, vairuotojo pažymėjimas.

    L1e klasės apribojimai: motoro galia iki 4kW, greitis iki 45 (?!) km/h.

    Šios klasės privalumas – nebūtinos motociklinės teisės, pakanka B kategorijos. Milžiniškas trūkumas – greičio ribojimas iki 45 km/h. Manau sutiksite, kad tokiu greičiu važiuoti su likusiu eismu yra absurdas, mažų mažiausiai nesaugu.

     

    Na o su registravimu bėdos. Perdarius dar visai paprasta, nes nereikia sertifikuoti rėmo, pakabos, stabdžių, šviesų… tokių darbų mūsų šalelėj niekas neatlieka. O svečiose šalyse kainuoja n pinigų.p

    #4389

    Dėkoju už išsamius atsakymus ir informacija. Tai kaip supratau jei įsigysiu dviratuką su galingesniu nei 250 W varikliu arba ne “pedelic” sistema, būsiu kelių eismo taisyklių pažeidėjas. Hehe tada man iškilo dar vienas klausimėlis juk Zuokas planuoja paleisti i nuomą el.dviračius , kurie kiek mačiau delfyje yra netgi be pedalų. Tai teoriškai jie turėtų būti iregistruoti kaip motoroleriai, juos vairuoti galėtų tik turintys B kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir jie negalėtų važiuoti dviračių takeliais. Ar aš klystu?

    #4390

    Taip, teisybė. Ir, kiek pamenu, lyg reikėjo parodyti vairuotojo pažymėjimą… Tik numerių tai nemačiau aš ant jų. Iš patikimų šaltinių žinau, kad tos problemos jis nesprendė niekaip. Matyt tiesiog susitarė kažkur su pareigūnais kad nesikabinėtų ir tiek…

    #4391

    Pratryniau kelias diskusijų žinutes.

    Tegul ši tema būna tik skelbimų lenta darbo pasiūlai ir paieškai. Apie problemas diskutuoti prašau kitose temose ar privačiai.

    #4392

    jei kam reiks pagalbos del elektrinio transpo detaliu ir remonto, mano kontaktai: http://www.4motus.lt

    #9822

    Tema aukstyn! Ar yra dar norinciu ir galinciu padeti susikonstruoti e-dvirati? Noriu sulankstomo el. dviracio (20″ ratai), kuris galetu iveikti 20km ir pasiekti neminant bent 35-40km/h. Del galimybes judeti su auto srautu, butu gerai dar didesnis greitis :D
    Miromax’e toks variantas (ekonominis):
    Magic Pie 4 kit – 448 euru
    AGM akumuliatorius 7ah 12v 4vnt- 111 euru.
    Viso = 560euru.
    As praktiskas zmogus ir maciau, kad cia zmones pardavineja daiktus pigiau… pvz baterija LiFePO4 10ah parduoda uz 220euru, o ne 490 kaip miromax’as…

    Taigi, ar kas padetu susikonstruoti pigesne arba geresniu tech. charakteristiku priemone uz ta pacia suma? Atlygis sutartinis:)

    #9826

    manau galimu variantu sutilpti i ta suma rasciau, tik vienas bet, ar tikrai nori i sulankstoma dvirati deti tokios galios, kad vaziuotu su srautu, manyciau ilgai tas dviratukas tiesiog neatlaikys, ir kad paskui sveikata nenukentetu.
    siuo metu yra 600w priekiniu varikliu, keletas 2kw galinu, tiek pigiu tiek brangiu kontroleriu, licio jonu panasonic 18650 celiu 2.8ah (po 3eurus/vnt jau surinktos i paka). greitu laiku pasipildysiu dar arsenala.

    #9827

    Kadangi dviraciu nevazinejau iki siol mieste, tai tas “su srautu” gal labai nekonkreciai skamba… Svarbu aplenkt spustis ir bent jau autobusus A juosta (mieliau vaziuociau dviraciu takais). Tai tu 35km/h turetu uztekti;) Is pradziu galvojau pirkt galingesni varikli, kad butu bent jau rezervas, kai noresis pasilakstyt, bet ta uzgaida turbut pakankamai gaunasi brangi :)
    Taigi, kiek tas variantas gautusi mazdaug euru?

    P.s. kalbu apie toki dvirati http://perku.bbtravel.lt/images/Key_Model_M3L-siaura.JPG, o ne apie toki http://e-motion.lt/wp-content/uploads/2013/03/314779209_183.jpg

    #9829

    Patarimas iš savo patirties: Kur statysi variklį-ratą, ten statyk ir amortizatorius, nes be jų nespėsi virinti rėmo. Jei priekyje, tai amortizuojančias šakes, jei gale – ieškok rėmo su amortizatoriais. Geriausias variantas – ir priekyje ir gale.
    Variklį patarčiau pirkti apie 1 kw.

    • This reply was modified 2 years, 8 months ago by  vvaldasv.
    #9831

    Galvoju, kad tai bus priekinis ratas, nes noreciau dviracio su vidinem pavarom (dar nepirkau, ieskau, todel dziaugiuosi patarimu, vvaldasv). Bet ar rasiu ji su amortizatoriais? Nemanau ;/

    #9832

    Man atrodo tu per mažai pasidomėjai elektriniais dviračiais, jei nori 40km/h greičio, sulankstomo rėmo ir dar 20 colių ratais. Tokius mačiau tik pensininkams skirtus – nedidelės talpos akumuliatorius, variklis 250W, pedal assist režimas ir greitis turbūt 20km/h.

    #9833

    40 km/h greitis tai dairykis hubo tik galui.Kam tos pavaros jei susirenki viska kaip priklauso o ne perki pagaminta kiniska fufliaka?Nori pavaru labai uzsisuksi bloka zvaigzduciu gale ir mink bet tikrai jei desi bent 500w motora mint reiks labai retai.Del amortizatoriu tai taip nebus amortiku bus vibracijos ko pasekoje ges technika ir jausi diskomforta dideli.

    #9834

    http://www.miromax.lt/simulator/
    Magic pie + AGM 48V 7Ah raso, kad teoriskai tureciau pasiekti nemindamas 34km/h ir maximaliu greiciu iveikt 25km.
    Su mielu noru imciau dvirati didesniais ratais, daugiau vatu varikliu ir didesne itampa, bet pradziai sito tures uztekti, nes neturiu kur laikyti darbe didelio dviracio. Sutinku, kad del baterijos ir kitu agregatu ta “dviracio sulankstymo” funkcija nukentes kazkiek, bet ka padarysi.
    Galu gale gyvas pavyzdys http://www.elektriniaidviraciai.lt/dviraciai/1-interbike/3-bora toks variantas, tik idejus galingesni varikli + daugiau bateriju ir vaziuos greiciau, ar ne?

    • This reply was modified 2 years, 8 months ago by  Justislovas.
    #9836

    simuliavima reiktu daryti su siuo irankiu:
    http://www.ebikes.ca/tools/simulator.html
    ir pvz svina 48v 7ah reiktu lyginti su 48v ~4ah liciu, nes svina iskraunant greitai jo talpa stipriai mazeja

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 78 total)

You must be logged in to reply to this topic.