Home Forums Skelbimai Ieškau žmogaus

Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 40 total)
  • #15791

    O jei pabandyti pajungti ta xs laidą į minusą? Negali būti kad jis veiks atvirkščiai ir nusiims limitas?

    #15793

    Bandyti galima. Gal ir kitus laidus galima tik reikia ziureti kad neuztrumpint, ty pasimatuot ar nera itampos tarp poros laidu

    #15794

    Dėl šunto ir galios – jei pastorinsi šuntą, taip kaip kažkas minėjo – padidės greitis važiuojant į kalną, o aplamai greitis nepadidės, bet taip galima sugadinti akumuliatorių nes neaišku kokios celės sudėtos, jau dabar pagal valdiklį matosi, kad varikliui iš akumo yra duodama 30A srovė, o tai pagal akumo talpą gaunasi 2.5C, todėl tai rizikinga, šiaip 30A 1800w yra daugiau nei pakankamai važiuoti 40kmh greičiu, o kad sužinoti kar ir kaip tai reikia atlikti nesudėtingus matavimus, su ampermetru reikėtu pamatuoti kokią srovę ima valdiklis lipant į kalną, taip pat važiuojant max greičiu (šiuo atveju 25kmh) pamatuoti kokia įtampa yra ant fazinių laidų, jei rodo apie 50-55V tai jokiomis valdiklio modifikacijomis greičio nepakeisite, nes valdiklis į variklį duoda maksimalią įtampą, reiškiasi taip yra suvyniotas variklis ir greitį pakeisit galima tik pervyniojant variklį arba keičiant akumuliatorių ir valdiklį į aukštesnės įtampos, norint ~45kmh greičio – reikės virš 100V įtampos, bendrai žiūrint yra pigiau pervynioti variklį, bet pradžiai reikia – net būtina atlikti matavimus, jie tau duos visus atsakymus, po matavimų jau bus galima spręsti.
    Greičio ribojimas gali būti užprogramuotas valdiklyje ir jokie laidų ar kontaktų prijungimai ar atjungimai nepadės, nors šis variantas mažai tikėtinas, bet…
    Pradžiai – matavimai !

    #15795

    O ieškant laidų kurie gal būt perjungia rėžimus tai reikėtu naudotis rezistoriumi, tinkamiausias ~100 omų, tokia varža neužtrumpins ir nesudegins valdiklio ir veiks kaip jungiklis signaliniams laidams, blogiausiu atveju jei neturi varžos tai galima pasinaudoti mažos galios automobiline lempute, tinka nuo skydelio apšvietimo ar panašiai, jei ir tos nėra tai paskutinis variantas numerio apšvietimo lemputė :), bet ji nelabai gerai nes jos varža mažoka.

    #15799

    Tai vėlgi, grįžtam prie pirmo posto: gal yra kas nori ta darbą nudirbt? savaime suprantama už pinigus

    #15802

    Išmatuoti nėra sudėtinga, fazių įtampa tai su paprastu voltmetru reikia matuoti, jungi ant laidų kur eina į variklį, iki variklio eina 3 storesni laidai, dažniausiai žalias, mėlynas ir geltonas, reikia jungti ant bet kurių dviejų, į variklį jei yra holo sensoriai tai eina daugiau laidų, bet jie daug plonesni, tikrai nesumaišysi, iš akumuliatoriaus naudojamą srovę pamatuoti šiek tiek sudėtingiau, ir reikia stipresnio ampermetro, pigesni dažniausiai matuoja iki 10A, o čia reikia iki 30A. realiai tai užtenka įtampa pamatuoti ir jau bus aišku dėl greičio, srovės matavimas tik suteiks papildomos informacijos apie tai, kokią galia gauna variklis. Jei pačiam neišeis tai galėčiau užsiimti, išmatuočiau ir būtu aišku kas ir kaip, bet aš iš Kauno, jei gali atvežti tai sutartumėme, jei reikės galiu ir pervyniojimui nuvežti, pervyniojimas kainuoja apie 40 eurų.

    #15803

    O kiek laiko trunka pervyniojimas?

    #15804

    O kiek laiko trunka pervyniojimas?

    Bandyk perjunkti variklio apvijas iš žvaigždės į trikampį tai greitis padidės 1,5-1,7 karto. Tiesa nevisi varikliai tinkamai veikia perjungti į trikampį tai perjungus pirmiausiai reik pratestuoti ar viskas gerai. tai yra pigiausias variantas, o jai dar pats darysi ta nieko nekainuos.

    #15805

    O kaip su naudingumu?

    #15806

    Perjungus į ∆, naudingumas bus intervale tarp 5% ir dabar esamo. Labai retas BLDC motoras tam gerai tinka.

    #15807

    Esu mxus v1 perjungęs tai kol greitis neviršija ~20kmh tai matosi kad labai prastas naudingumas bet pasiekus virš 25-30kmh naudingumas žymiai pagerėja ir beveik tokios pat sąnaudos kaip ir neperjungus prie to pačio greičio tik padidėja 1,5x greitis ir atitinkamai sumažėja trauka bet ja galima proto ribose pasididinti pastorinus šunta. Sakau iš praktikos nes ant vairo turiu matuokli tai matau pasikeitimus.

    #15808

    Labai paprasta patikrinti, ar galima taip jungti.
    1. Sujungiamos visos trys apvijos nuosekliai, kad išeitų tik du laidai.
    2. Motoras įsukamas ranka arba kokiu grąžtu
    3. užtrumpinami tie du galai.
    Jei motoras bent kiek į tai reaguoja ir pradeda stabdyti – naudingumas sujungus sumažės.
    Galima nesudėtingai ir tuos nuostolius paskaičiuoti… Išsukam iki pilno greičio ir pamatuojam įtampą tarp dviejų galų. Naujai atsiradę nuostoliai bus P=U²/R.

    #15809

    Na,iki šiol galvojau, kad kažką suprantu, pasirodo nieko nesuprantu. Bandžiau pamatuoti. Ant akumuliatoriaus rodo 59V, jei matuoju tarp tarp storų žalio mėlyno ir geltono nieko nerodo. Jei matuoju nuo baterijos minuso į kurį nors iš variklio laidų tai motorui sukantis be apkrovos (pakeltas ratas) rodo 28V. Jei bandau perjungti ta jungiklį į “lėčiausią pavarą” vistiek rodo tuos pačius 28V. Turbūt kažką ne taip matuoju ane? Srovės kolkas neturiu pamatuoti testerio kuris laikytų 30A

    #15811

    o AC įtampa matavai? gal ant DC buvai užstates? todėl nerodė.
    neribota srove gali pamatuoti su galingu rezistoriu pvz 0,1 omo pajungi tarp akumo ir valdiklio nuosekliai ir matuoji krentančia įtampa ant rezistoriau ir žinai srove, 1v kritimas bus lygus 10A. o jei nėra galimybes gauti tokio rezistoriaus panaudok ilgesni laida kaip rezistorių pasinaudok http://www.vabolis.lt/skaiciuotuvai/laido-varza/ ir paskaičiuok kokio laido ilgio reik.
    pvz paėmus 1,5mm2 88centimetrų ilgio laidą bus lygu 0,01omo 0,35v=35A

    #15812

    Jo. Pasirodo ant DC buvau užstates. Perjungiau ant AC ir dabar rodo 40V be apkrovos. Tai kaip suprantu trūksta 20V iki maksimalių apsukų?
    Gelbėtų kitas kontroleris?

    #15819

    teoriškai turėtu būti akumo įtampa padauginta iš 0.67 tai kaip ir atitinka, reiške prie tokios įtampos jis jau greičiau nesisuks nebent perjungus į trikampi arba pervyniojus varikli.

    #15821

    Noriu pasitikslinti. Kad perjungti motorą į trikampį reik ardyti pati motorą?

    #15822

    taip, bet ten tikrai nieko nėra sudėtingo.
    viduj rasi tris apvijas vieni galai bus sujungti į krūva o kiti galai prie išeinančiu laidu tai tau reik visus laidus atlituoti ir sulituoti visus nuosekliai bei galus sujungti į krūva ir ant kiekvieno sujungimo pajungti po išeinanti laida. tik prieš važiavima pasitikrink kiek ima sroves ant laisvu tuo pačiu greičiu kaip ir neperjungtas jei žymiai daugiau tai blogai.

    #15823

    Po perjungimo jei nepataikysi fazių tai variklis gali nenorėti suktis arba suksis ne į tą pusę, tada teks arba su fazių laidais pažaisti, prie valdiklio sukeisti fazių laidus, arba su holo daviklių laidais pažaisti taip prie valdiklio, ten nuo variklio ateina fazių laidai ir holo daviklių 5 ploni laidai, dažniausiai juodas, raudonas, mėlynas, žalias ir geltonas, reikės keitinėti mėlyną, žalią ir geltoną, sukeiti kuriuos nors ir duodi “gazo”, bet atsargiai ir nedaug, nes blogai sujungus variklis gali nesisukti ir davus daug galios gali sudeginti valdiklio tranzistorius, šiaip procedūra nėra sudėtinga ir kombinacijų nėra daug, kombinacijų gaunasi daug jei neužsirašai ar neatsimeni kuriuos variantus jau bandei :D

    #15824

    viskas paprasčiau, tiesiog neperjungtas apvijas nufotografuoji ir apvijas sujungi ta pačia seka kaip ir buvo, pavyzdys nuo kaires puses pirmos apvijos gala sujungi su antros apvijos pradžia o antros gala su trečios pradžia o trečios gala su pirmos pradžia o fazinius laidus prijungi prie tu pačiu vietų kaip ir nuotraukoje. 99% garantas kad bus viskas bus gerai iš pirmo pajungimo.

    • This reply was modified 1 month ago by avatar Aurimas.
Viewing 20 posts - 21 through 40 (of 40 total)

You must be logged in to reply to this topic.