Home Forums Akumuliatoriai / valdymo sistemos / įkrovikliai kur perkat akumuliatorius?

Viewing 14 posts - 81 through 94 (of 94 total)
  • Author
    Posts
  • #10612
    tomass
    Participant

    >>> Sarunui
    Sorry, del reklaminiu sukiu:) Taip, as tik megejas ir nemanau kad yra blogai, jei pasidalinu savo patirtimi. Noreciau ikelti nuotrauka baterijos, bet nezinau kaip tai atlikti. Tai prasysiu padeti su informacija. Is anksto dekoju. Del saskaitu – tai dar tik planuose jas rasyti. Uzsakymai tikrai nereguliarus – dabar daug tiekeju valosi sandelius ir todel kainos yra daug zemesnes. Kaip bus veliau – pamatysime. O LG 18650 MJ1 (3,5Ah,10A) – tai tikrai ispudingu parametru. Panasonic tokios talpos su tokia didele iskrovimo srove neturi. Didziausia Panasonic talpa 10A srovei – 2,9Ah. Tas 20% daugiau (svorio maziau atitinkamai) vilioja labai.
    Ka gi, visiems linkiu gero sekmadienio!

    #10613
    Oldschooler
    Participant

    Įtariu, kad mano BMS’as toks, kaip pas kitaicą pirkti hi-endiniai kondensatoriai,kuriuose viduj Š… o korpusėlis- kaip tikro. Rebrendingas, blin :)

    #10615
    Šarūnas
    Keymaster

    Tokius kondensatorius kažkada nusipirkau Evitoje. Jamicon 10mF, pastebėjau kad padėjus ant stalo nerieda. Pasirodo viduje dvigubai mažesnio diametro susuktas.. Aišku pastebėjau tai tik praėjus keliems metams. Nusiunčiau nuotrauką evitai, sako nesąmonė, nieko panašaus negalėjo būti. :) Esu girdėjęs ir daugiau nuomonių apie evitos tiekėjų patikimumą, tai būkit atidūs.

    #10633
    arturasr
    Participant

    48V 15Ah LiFePo4 akumo surinkimas – jei dėti saugiklį ant pliuso, tai galvoju kokį reiktų dėti. Controleris 30A, tai ir reiktų pastovios srovės, kad >30 būtų?
    O jungiklį, patartumėt gal ką, galvoju paprastutį mažą kokį 16A250Vac, bet gal reik hermetinio kokio pasiieškoti, matyt knopkė kokia būtų.
    Dar klausimas dėl kontrolerio, galbūt kvailas, jei jis 30A, ar tai reiškia, kad jis prie normalios galios nustatymo šers variklį 30A, ar tik kai gazo rankenėlė ant max?

    #10634
    sopkis
    Participant

    @arturasr – pasidomėk saugiklių suveikimo charakteristikom. Ant saugiklio nurodytą srovę reikia viršyti ~3-10 kartų, kad jis sudegtų. Pas mane pastatytas kokybiškas automobilinis 20A, o kontroleris iš baterijos ima max 55A, bet saugiklis nedega.
    Jungiklis irgi turėtų būti su atsarga.
    Kontrolerio paduodama srovė varikliui priklauso nuo sukuriamo sukimo momento – lipant į kalną ar staigiai pajudant iš vietos srovė bus didelė, o važiuojant kreiseriniu greičiu srovė mažesnė.

    #10635
    Šarūnas
    Keymaster

    Teoriškai, valdiklis į motorą paduos iki 30A nepriklausomai nuo greičio, kai atsuksi rankenėlę greičio padidinimui (net ir ne pilnai). Bet tai labai priklauso nuo valdiklio: jis veikia speed-control ar torque-control principu, ar srovė ribojama tiesiogiai ant fazių, ar baterijos. Jei ant baterijos – ar yra perskaičiuojama fazių srovė ir kaip greitai tas algoritmas veikia… Daug niuansų.
    Tavo atveju saugiklį reikėtų dėti 50A. Automobilinių geriau nenaudoti, nes įtampa per maža, gali baigtis nelaime. Yra automotive 80V saugiklių iki 50A, siūlau rinktis tokį:
    http://www.digikey.com/product-detail/en/166.6885.5501/F5152-ND/2515689
    Ir kažką iš šitų laikiklių:
    http://www.digikey.com/product-search/en/circuit-protection/fuseholders/655422?k=blade%20fuse%2080v
    Saugiklių tokių mačiau lemonoje, laikiklį teks užsakinėti (toje pačioje lemonoje arba gal kur kitur rasi).
    Jungiklių jokių ant galios laidų nenaudok. Junk tiesiogiai prie BMS, o per jungiklį leist tik kontrolerio logikos maitinimo laidą (plonesnis ryškios spalvos).

    #10636
    arturasr
    Participant

    Taip tarp BMS ir celių nebus jungiklio, tik atjungimas nuo kontrolerio del visa ko. Reiks ardyt analizuot ka jis riboja pas mane, tikiuosiu fazinę įtampą :) ir reiks klaust lemonoj, ką turi, psl tai nieko. Kokia dar elektronikos vln gal yra be lemonos ir evitos? šeskinėje kažkada seniai būdavo, nes nerandu kvailos jungties kiniškam pakrovejui, turbūt papraščiau bus pasikeist, tik reik irgi gerą gaut.

    Dėl tos įtampos tai skaičiuoju kaip čia variklio nesugadint iškart, jei 58V 30A sušersiu 500W varikliui gal dar išgyvens, o jei daugiau tai neaišku, galbūt net reikėtų apie silpnesnį kontrolerį pamąstyt. t.y. programuojamas būtų geriausiai.. bet dar su šūdinu pamėgint noris.

    #10637
    bondas83
    Participant

    Seskineje rodos RCL yra. Is mano patirties, tai 1Kw varikliui padavus 6Kw ir pastoviai veikiant 3Kw niekas nesudega. Gal pas tave 500W skaitosi prie 24V?

    #10638
    arturasr
    Participant

    500W prie 36 :)

    #10959
    Tadas
    Participant
    #10960
    Šarūnas
    Keymaster

    O šios kažkuo geresnės už visas kitas panašias? Dar neteko girdėti nei vieno atvejo, kad laimingai atvažinėtų bent metus.

    #10961
    Tadas
    Participant

    Man teko tiek elmoto.net zmogus kuris vien tik sport E bike konstruoja ir naudoja o vietinis gal ir nedaug vazineja bet Ciuraz turi li-po ir nesiskundzia.As irgi nedaug tenuvaziavau su 250W sistema bet grynai pats pribaigiau iskraudamas iki 2V pigias ziauriai baterijas sio tipo bet man patinka jos o kraunu ir uzklijuotas su lipnia juosta ir naudoju veliau nedidelem srovem ir nei svyla nei dega viskas normaliai…

    #10962
    Oldschooler
    Participant

    >>Tadas
    “naudoju veliau nedidelem srovem”
    Kokiom maždaug?

    #10964
    Tadas
    Participant

    Tikrai nedidelem nes sudetos i suktuka varztu 4 celes is kuriu viena buvo praplesta ir uzklijuota lipnia juosta o kitos 3 iskrautos iki 1,7-2V.Daiktas dirba nors isibarstymas yra stiprus ir iskrovimo nieks nestebi.Aisku talpos kuri buvo 5,5 kinietisku Ah naujo pako jau nelike.

Viewing 14 posts - 81 through 94 (of 94 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.