Home Forums Mūsų projektai / susitikimai Susitikimai 2016

Viewing 20 posts - 41 through 60 (of 94 total)
  • #13962

    Na jei link velumos. Gal irgi prisijunkciau

    #13963

    Sveiki, orai atrodo taisosi :) tai ar susitinkam 18:00 Vingio parke?

    spicasss ar tau tinkamas laikas?

    bondai83 ar galėsi prisijungti, spėsi?
    Jei ne sakyk vėlesni laiką, man didesnio skirtumo nėra jei tik
    spicasss galės. Butu smagiau jei daugiau susirinktų.

    Jei Vingio parke, tai kokioje tiksliai vietoje, kad vienam kito
    neieškoti? Ar tinka estrados vidinė pusė, kur sėdimos vietos ir
    visi renginiai vyksta?

    #13964

    Mes jau parke norintys prisijungti Prašom

    #13965

    Prisijungsiu per 20 min jei dar busit :)

    #13970
    #13971

    šaunu, nors kukliai bet susirinkot. ar lijo, kad vaizdeliai ‘blurry’?
    biski smalsu su priekiniu hub dviratukas -kokie jo parametrai?

    #13972

    Ten telefono kameros fokusavimas šlubuoja, tai levai gavosi foto. Ne nelijo jau buvo nustoję :-)

    #13984

    Čia turbut apie mano dviratuka klausimas buvo :) Ten stovi Golden Motor Smart pie dar pirmo modelio. Rated power 400 W, Peak – 700 W. Na čia oficiali info, pats nematavau. Akumuliatorius 48 V ~ 16 Ah, surinkau iš notebook`u akumuliatoriu išdarinėtų. Rinkau prieš daugiau nei 2 metus tada kažkaip originalos celės man brangios pasirodė, nors dabar kiek gailiuosi. Max greitis paminant pedalus lygiu keliu 40 km/h, tik su varikliu 36 km/h. Nuvažiuojamas atstumas ~ 50 km, na nuo 40 km visiškai netaupant iki 70 km ramiai važinėjant.

    Aišku palyginus su kitų dalyvių monstrais tai …:) na bet rinkau dviratį, kad būtų lengvas, pakėlei nunešei.

    #13985

    Aišku. Aš irgi lengvesnių dviračių šalininkas, lygintis su monstrais-nebūtina.
    Pakėlei-nunešei kai kam būna labai aktualu. Pats išvis savadarbį aparatą pasidariau, ir su mažai voltų gana greit važiuoju su pedaliavimu 42-45kmh
    lyguma pasiekiu, kai pavyks pakeisti žvaigždyną, manau esant idealiam asfaltui
    su minimaliu nuolydžiu >45kmh lėkti.
    Bet tai toks Smart Pie 26″(?) rate-turbūt į kalnus tai ‘ne kažką traukia? Pvz.
    ar gali važiuoti ilgesnį atstumą į kokių 10proc. įkalnę, kokiu greičiu, motoras
    neperkaista? Maniškiu aparatu-tai pakeičiu pavarą į žemesnę-ir žvaliai :)

    #13988

    Sveikas, tikiuosi niekas nesupyks, kad ne pagal temą čia diskutuojam :)
    Na del Smart Pie, tai kaip ir visi hubai skirtingai nuo mid-drive turi vieną pavarą, tad arba į kalnus sunkiau, arba max greitis mažesnis, arba svoris ir kaina auga :)
    Bet šiaip juo patenkintas esu, kadangi dviratis lengvas, galiu minti, o variklis padeda, mindamas lengvai užvažiuoju į visus kalnus iki kol priekinis ratas nepradeda piestu stotis ir prabuksuoti.
    Dėl greičio 10 % ikalnėje, tai net negaliu pasakyti nes sunku įvertinti statumą. Vilniuje yra toks Šeškinės kalnas (toks tikrai pakankamai ilgas) tai padėdamas pedalais visai smagiai užvažiuoju apie 30 km/h greičiu.
    Na bet čia tokia visiškai subjektyvi nuomonė, iš esmės su Smart Pie i visus kalnus padedu mindamas, neminant kažkaip jau ne tas jaučiasi…
    Kas dėl kaitimo, tai va jis iš esmės nekaista. T.y. karštą vasaros dieną užvažiavus į didžiausią Vilniaus kalną variklio išorės temp daugiau 50 C turbūt niekada nebuvo, jaučiasi, kad šiltas, bet kad karštas laikyti to nebuvo…
    Tai svarstau reikės įtampą pabandyt padidint nuo 48 V 13S iki 52 V 14S kai akumuliatoriu naujinsiu, nes kontroleris ten variklyje iki 60 V.
    Manau, kad kiekviena konfigūracija būna gera, kol ji atitinka poreikius. Galvojau apie mid-drive`a, bet pasirinkau paprastumą, na ir gal kiek tylesnį veikimą, užtad turiu mažesnį efektyvaus greičio diapazoną.

    #13990

    Manau nieko tokio trumpai pasikeist info, kai kas sudomina, o susitikti kol kas
    nepavyksta. Kadangi pats pamastau apie kažkokį naują projektą, pasidomėjau pamatęs mažą priekinį ratą, galvojau gal koks MAC ar pan.motoras.
    Galim neplėtot diskusijos, tik galėtum dar parašyt koks gavosi bendras svoris?
    Dar-kaip vairavimo ir mynimo (be elektros) pasunkėjimas, lyginant su paprasto dviračio? (ar stipriai pasireiškia stabdymas motoro, minant tik pedalais pvz. 30-35kmh?)

    • This reply was modified 2 years, 6 months ago by  karpis.
    • This reply was modified 2 years, 6 months ago by  karpis.
    #13991

    Įkalnių % būna nurodyta ženkluose, ten kur jie pastatyti :) pvz. mano pasiūlytam maršrute ‘C’ (žr.aukščiau) yra 10%, išvažiuojant iš Ramučių.
    Toks kalnas jau gana status, jei tik kojomis tai jau reikia labai pasistengti, kad įvažiuoti, užtai žemyn – lengvai >50kmh gaunasi :)

    #13994

    Dėl svorio, tiksliai nesvėriau, bet manau apie 25 – 26 kg. Variklis 6,4 kg, akumuliatorius ~ 6 kg, rėmas dar 13 kg. tai viską sudėjus gaunasi 25,5 kg.
    Kiek jaučiasi variklio svoris ant priekinio rato, bet per bet kokius bordiūrus, laiptus laipioju nestodamas, nušoku nuo bordiūrų ar gulinčius policininkus peršoku prie 35 km/h, tai smagu su visu dviračiu pakilti į orą. Žodžiu tiesiojoje su mašinom važiuoti tai gerokai per mažai to Smart Pie, bet gamtoje lakstyti man kaip tik.
    Pagr. minusas, kai prieš beveik 3 metus dariau akumuliatorių, jį surinkau iš neoriginalių kompiuterių akumuliatorių 18650 celių, nors gavosi pakankamai pigiai, bet kažkoks guminis :) t.y. prie apkrovos 4 V ar daugiau sėda įtampa,
    nors pikinė apkrova gaunasi vos 0,9 C. Atitinkamai varikio galia neišnaudojama, tai svarstau iš kokių Panasonic 3400 mah celių surinkti 52 V (atitinkamai 58,8 V max įtampos) akumuliatorių, manau įtampai pakilus vidutiniškai kokiais 5 – 6 V turėtų smagiau važiuoti.
    Į MAC irgi pastaruoju metu žvalgiausi, pagal galią, max greitį galimą ir kainą įdomus variantas, bet didesnė gedimų tikimybė, didesnis triukšmas, išorinis kontroleris, žodžiu kol kas nėra noro užsiimti, vis dar lieku prie savo pyrago :)

    #13995

    Dėl mynimo pasunkėjimo, tai labai sunku paskyti. Šiaip kadangi direct drive’as tai tarsi ir stabdo, bet ko gero panašiai kaip dinama prie rato pritaisyta kur lemputei būna :) t.y. nedaug, nes variklio diametras mažas. Matai, kai be variklio važinėji, žemesnes pavaras renkiesi, tai atrodo lengvai važiuoji, kai su varikliu tiesiog greičiau lakstai, o kai didesnėm pavarom be variklio pabandai važiuoti atrodo tarsi bulvių maišą iš paskos vilktum. Bet kaip pastebėjau efektas panašus, ar su mano direct drive`o stabdymu ar su draugo dviračiu kur freeweel’a turi. Šiaip ankščiau paprastu dviračiu tai lygioj vietoj realiai niekad ir nevažinėdavau 30 – 35 km/h, nes greit pavargsti, jokio malonumo. Realiai važiuodavau ~ 20, gal max 25 km/h. Tad visi šitie lyginimai, gaunasi labai jau neobjektyvus, bent jau man.

    #14066

    Offroad`as aplink Žaliuosius ežerus.
    2016 06 27 (Penktadienis) nuo 19:30.

    Kas norėtų prisijungti? Jei nelis ir
    nebus labai šlapia :)

    Galima būtų susitikti Verkių dvaro apžvalgos aikštelėje, nuo ten dviračių takeliu iki Žaliųjų ežerų, tada aplink ežerą miško takais/keliukais.
    Po to galima būtų grįžti, arba praplėsti maršrutą per aplinkinius miškus dar kokiais 5 – 10 km. Jei būtų poreikis 3 km. nuo Žaliųjų galiu pasiūlyti elektros (sodas yra :)

    Norėtusi su vėjeliu prasivažiuoti, kadangi pas mane Smart pie tai max greitis bus iki 36 km/h. Bet per miškus/laukus manau ir tiek nereikės :)

    Kas nori/gali prisijungti rašykit, arba jei paskutinę dieną tai geriau skambinkit 8 652 11001, nes komunikacija per foruma būna lėtoka.

    #14096

    Sveiki, tai ar bus norinčių šiandien prasivažiuoti? :)
    Jei apsispręsit tik vakare, anyway aš pats važiuosiu,
    tai lauksiu prisijungiant Verkiu dvaro apžvalgos aikštelėj.

    #14102

    O negalvojat meeto su is anksto (2 sav) I prieki zinoma data? Noreciau kokiame rimtesniame sudalyvautu, bet gan sunku susidelioti darbus kai nezinoma is anksto.

    • This reply was modified 2 years, 6 months ago by  agniusm.
    #14129

    o nenorėtum į mano pasiūlytą vietą Kauno r. atvažiuoti (atsivežti) savo motopirka? (ir galbūt kitus e.transportus priekaboje :) Ten yra nedidelė bet free off-road trasa. Skelbti datą tai galima, bet pirma turi pasiskelbti norintys. Ir orai gali pakoreguoti planus.. Ar pats atvažiuoti linkęs labiau į Vilnių? Aš galėčiau nebūtinai ten kur siūliau atvažiuoti, tarkim galiu į Jonavą, Rumšiškes, ne toliau kolkas (iš Kauno). Ir neturiu sąlygų tokių kaip nuosavas sklypas, koks nors sodas ar garažas su elektra, deja. Jei tai būtina, tai kiti welcome siūlyti :-)

    #14134

    karpis. Kadangi turiu pažįstamą, aktyviai užsiimantį UE (urban exploring) veikla, tai pasakysiu ką žinau apie tokių apleistų vietų lankymą šiuo metu. Po Ukrainos įvykių krašto apsaugos ministerijai priklausiančios, seniau nenaudojamos vietos tapo aktyviai naudojamos pratyboms ir apmokymams. Pvz Visorių PLG bazė, kuri seniau buvo nenaudojama, dabar turi padidintą ispėjamūjų ženklų kiekį ir pakeistus šlagbaumus prie pagrindinių įvažiavimo kelių, tai patekus ten aktyvių veiksmų metu atsifutbolinti gan sunku. Netoliese esanti Raudondvario raketinė bazė seniau turėjo sargą, nuo kurio pabėgti buvo nesunku, bet šiuo metu ten gan dažnos KAM pratybos naudojant kovinius šaudmenis, todėl lipti per tvorą dėl švino šikinėn nesiūlyčiau. Buvusi Karmėlavos raketinė bazė kiek žinau gabalais priklauso fiziniams-juridiniams asmenims, tai apsauga irgi yra, nes kažkokią veiklą jie ten vykdo. Todėl prieš siūlant tokias vietas lankymui sakyčiau reiktų pasidomėti situacija, kad nebūtų po to problemų.

    #14135

    tai aš atrodo pradžioj rašiau kad buvau patikrinti nuvažiavęs, ir dabar
    jau net ne du kartus ten buvau. Jeigu būčiau pastebėjęs pratybas, užtvaras
    ar sargus -ko gero nebūčiau pasiūlęs to maršruto. Taip, yra įspėjamasis
    ženklas, dėl griūvančių pastatų, tai pavojinga. Garantijos už kitų saugumą
    nesuteikiu, kiekvienas žiūri savęs. O šiaip gal per daug rašau apie tai ko
    gal nebus, galimas variantas parašinėjęs nemažai, pats negalėsiu dalyvauti
    prasidėjus vasarai :) Taip kad siulykit ir kitus variantus, beje pasiuliau
    tik viena maršruta į ta bazę, yra dar kiti du (B ir C): http://goo.gl/zWBUbU

Viewing 20 posts - 41 through 60 (of 94 total)

You must be logged in to reply to this topic.