• įkeliu laikinai (gal ir ne) mūsų su Nerijum susitik. 05.14. Karmėlavos raketų bazėje (dar yra foto ir su Leninu ;)

    taip pat kaip alternatyvą galiu pasiūlyt 2016m. siūlytas vietas (kryptis: Karmėlava, iki, tarkim Jonavos). Kelias tai žymiai saugesnis iki Jonavos (naujas lygus asfaltas, ir platūs kokių 2-2,5m asfaltuoti kelkraščiai)…[Read more]

  • Iki Rumšiškių, palaikant susitikimo idėją, turbūt atvažiuočiau. Geriau
    žinoti datą iš anksto. Organizavimo šiais metais pats negaliu užsiimti.

    Toliau Rumšiškių-tai pats turbūt nevažiuočiau, dėl to kad ir pajėgumai
    ir akumuliatorių talpa, pas visus skiriasi. Važiuojant grupėje-reikia
    derintis prie mažesnių/lėtesnių, nežiūrint kad kažkas turi d…[Read more]

  • 2016 ir Kauno r., tai neprisikviečiau per forumą nieko :), galiausiai 2017 pavasarį buvom tik su Nerijum susitikę, ir link mano siūlytos raketų bazės Karmėlavoje nuvažiavę (gal vėliau įkelsiu foto).
    2K17 susitikimas-kur, turbūt Vilniuje?

  • Labas,o Tau akumas tas reikalingas? Gal mane sudomintu, ziurint kiek talpos like? (turiu dvirati 26V Panasonic, su originaliu pakroveju). Kaunas.

  • sugrąžinsiu į temą, nors jau atsakyta :-) manau saugu neviršyti 4C-5C nuolatinės (120-150A), nes esant maždaug tokiai 3-4 minutes (man važiuojant į kalną) ‘pako’ korpusas, taigi celės truputį šyla.

    žinau kad tokia maždaug srovė, nes esu matavęs ir matęs kad perkopia 100A, kol nesusvilo kiniškas matuoklis (nuo srovės įkaista ir išsilitu…[Read more]

  • ilgalaike srove – gal nereiktų daugiau 2C..3C (66..100A). aš tiek apkraunu (4s ‘pakas’). trumpalaike gal ir daugiau galima. įtakos akumo tarnavimo laiką.

  • Visai nėra laiko net kada mąstyt apie generatorius. Bet gal kam bus įdomu – šiam video (rusiškai jei suprantam): https://www.youtube.com/watch?v=nufAbuUHmbc
    Tam tikri išaiškinimai ir pavyzdžiai su test-drive, kažkokia schema.

    Dėl test-drive – tik tiek kad padarė ‘sprendimą’ ant priekinio Desna (ar Aist) rato. Turiu analogišką dviratį, tai…[Read more]

  • OK, manau susisieksim. Gal kas žino gerą šaltinį kur būtų galima ‘per atostogas’ pasiskaityt glaustos bet teisingos informacijos apie šiuo atveju BLDC variklius? Apvijos, poliai, magnetai, visų elementų matmenys ir t.t.-kas nuo ko priklauso ir kaip viską apskaičiuot, kad rezultate gauti maždaug tai ko tikimasi (šiuo atveju lėtasūkio ‘high torque’…[Read more]

  • Tadai, skirk norą padiskutuoti apie naują/nematytą anksčiau sprendimą (apie tai ir tema) nuo alternatyvių bet jau žinomų sprendimų. Taip pat atskirk kalbą apie sprendimus nuo kalbos kiek €. Kai kuri kažką, ne apie € galvoji pirmiausia. Bet taip, kažką konstruojant yra privalumas kažką panaudoti kaip ‘donorą, detales ir kt. ir taip sutaupyti.…[Read more]

  • Galbūt, neblogas motoras :) Bet grįžtant prie pradinės temos – tuo ir žavi toks be reduktoriaus mid-drive, nes reduktorius, kad ir labai gerai padarytas, visgi duoda šiokius tokius nuostolius, yra dylančių ar potencialiai gendančių detalių, užima vietą, ir jei dviračio rėmas pvz.aliuminis/karboninis – reikia dar galvoti kaip padaryti patik…[Read more]

  • Čia ne aš rašiau, o Nemirtingąjį pacitavau, kad diskusija vyktų čia, o ne kitkam skirtoje ankstesnėje temoje :)
    Turbūt nesiklijuoja, nors žinau taisyklę ‘niekada nesakyk ne’, tekstolitas gali būti storas ir tvirtas kaip medžiaga. Nesu labai daug matęs tų motorų, bet viena kinietį pabirusį matyt teko, o pvz. mano savadarbiam dviraty šepetėlin…[Read more]

  • galima ateity ištrint iš šios temos (admin’ui):

    žinau/mačiau koks motoras-ratas tai ką rašau gali padaryti – tai keleriopai užturbintas MAC/BMC (tai būtų bent >1500W). Nu bet nepasitikiu aš tais dantračiais viduje nors tu ką, kiek laiko jie laikys (ir kaip malonu kas kartą keisti, jei nelaikys) eksploatuojat turbintu režimu….

    n…[Read more]

  • galima ateity ištrint iš šios temos (admin’ui):

    žinau/mačiau koks motoras-ratas tai ką rašau gali padaryti – tai keleriopai užturbintas MAC/BMC (tai būtų bent >1500W). Nu bet nepasitikiu aš tais dantračiais viduje nors tu ką, kiek laiko jie laikys (ir kaip malonu kas kartą keisti, jei nelaikys) eksploatuojat turbintu režimu….

    n…[Read more]

  • galima ateity ištrint iš šios temos (admin’ui):

    žinau/mačiau koks motoras-ratas tai ką rašau gali padaryti – tai keleriopai užturbintas MAC/BMC (tai būtų bent >1500W). Nu bet nepasitikiu aš tais dantračiais viduje nors tu ką, kiek laiko jie laikys (ir kaip malonu kas kartą keisti, jei nelaikys) eksploatuojat turbintu režimu….

  • šimtakart jau diskutuota visur mid-drive VS motoras-ratas, bet dar kart galiu parašyti savo motyvus, ne visus, bet:
    -paprasčiausiai plentiniam dviraty (minėjau būtent jį), netaip norisi atsisakyti puikios galinės stebulės, dalies pavarų, o ir ratą keisti į kitą; paprasčiausiai kitas su vos storesne padanga gali ir netilpti rėme.
    plentiniam d…[Read more]

  • šimtakart jau diskutuota visur mid-drive VS motoras-ratas, bet dar kart galiu parašyti savo motyvus, ne visus, bet:
    -paprasčiausiai plentiniam dviraty (minėjau būtent jį), netaip norisi atsisakyti puikios galinės stebulės, dalies pavarų, o ir ratą keisti į kitą; paprasčiausiai kitas su vos storesne padanga gali ir netilpti rėme.
    plentiniam d…[Read more]

  • šimtakart jau diskutuota visur mid-drive VS motoras-ratas, bet dar kart galiu parašyti savo motyvus, ne visus, bet:
    -paprasčiausiai plentiniam dviraty (minėjau būtent jį), netaip norisi atsisakyti puikios galinės stebulės, dalies pavarų, o ir ratą keisti į kitą; paprasčiausiai kitas su vos storesne padanga gali ir netilpti rėme.
    plentiniam d…[Read more]

  • šimtakart jau diskutuota visur mid-drive VS motoras-ratas, bet dar kart galiu parašyti savo motyvus, ne visus, bet:
    -paprasčiausiai plentiniam dviraty (minėjau būtent jį), netaip norisi atsisakyti puikios galinės stebulės, dalies pavarų, o ir ratą keisti į kitą; paprasčiausiai kitas su vos storesne padanga gali ir netilpti rėme.
    plentiniam d…[Read more]

  • Sveiki, kolegos. Netyčia užvedžiau diskusiją, kurią galima pratęsti atskiroje temoje (sukūriau, ir truputį perkėliau – “mid-drive be reduktoriaus” tema)
    Aišku įdomu ne visiems, o ir žinome ne visi apie viską (todėl diskusija turi prasmę). Mano galva toks sprendimas turi savo nišą ir perspektyvą, ir skiriasi nuo jau esamų mid-drive sprendim…[Read more]

  • Nemirtingasis:
    “Apmasčiau kaip galima tokį motorą pasigaminti, efektyvumas gal ir nebūtų aukštas, bet nedideliam galingumui tikrai nebūtu prastas, ir galiu pasakyti, kad nėra sudėtinga, panaudoti automobilio statorių ir jo korpusą, statorių pervynioti atitinkamai pagal įtampą, korpusą susiaurinti tiek kiek įmanoma kad tilptų vijos, vienam ga…[Read more]

  • Load More