Home › Forums › Motorai / perdavimas › Superinis išradėjo Škodino el. variklis
- This topic has 35 replies, 13 voices, and was last updated 9 years, 1 month ago by Šarūnas.
-
AuthorPosts
-
2014/02/12 at 08:28 #6527vvaldasvParticipant
Sveiki bendraminčiai. Gal tai perversmas el. variklių evoliucijoje? Šuolis į ateitį? Gal verta užsisakyti, nusipirkti pas išradėją Škodiną tokių variklių ir mums? Įkeliu iš draugo gautą el.laiško tekstą su nuorodomis:
————————————————————————-
Rekomeduoju paziureti! ziureti nuo 30 minutes . В гостях у Шкондина В.В. Вечный двигатель для автомоби
Smulkiau :
http://www.youtube.com/watch?v=wEag9oVvkkkZiureti 2.val.10 minuteje Generatoriuje, kuriame magnetai sukasi , sukuriama dvigubai maziau energijos, negu atvirksciai, generatoriuose, kuriuose magnetai stovi. Kodel ?
2.36 minuteje rodo jo vizitine su telefono numeriais.3.00 rodo ir aiskina, kaip jis su motocikliniu 8 aha akumu isvysto gera dinamika su 600 kg riksa triraciu !
3.27 – aiskina , kodel jo rites nesudega, nors sujunges tiesiogiai, ne zvaigzde ir ne trikampiu – sako pas mane 3 hercu dazniu veikia, o per sita pauze speja pailseti rite, kaip ir gerves ant karsto smelio stovi- tai viena tai kita koja stovi ant karsto smelio, kaip ir as karsta kiausini metau is rankos i ranka. Pas ji vstrecnojo vkliucenije, pastovios sroves variklis, o ne asinchroninis !!!! Kolebatelnij kontur !!!
Jis naudoja jo pacio israta Skodino Шкондинo trigeri —->>magnetus is Kinijos ima po 7 USD uz 1 kg, 3 teslos isvysto , Bedini boltavnia
serdis daro is magnimigkogo zeleza. Gamykla Kemisevo juos gamina , o ne is ploksteliu lakuotu tranformatorines gelezies, kaip anksciau
Elektromagnetus jeigu viniosi, kuo mazesnė vidines gelezies varza magnetiniam laukui organizuoti, kuo daugiau viju el,laido ir kuo ilgesne serdis, buvo 50 mm o dabar jau yra 250 mm serdziu iskeptu
jo variklis 10 kg isvysto 100 Nm
kitas variklis 300 W visiskai sustabdzius isvyste 56 Nm , sveria 8 kg , kai Zigulis isvysto 70 Nm
3.45 min rodo invalidu vezielio valdyma : potenciometru keicia impulso trukme.
Trumpesne versija variklio konstrukciojos : 16 vnt magnetu 6 riciu atzvilgiu isdestyti su tam tikru zingsniu : i rites paduodi 24 arba 36 voltu impulsa , o uz ju kitoje puseje stovi kondensatorius ir gaunasi rezonansno kolebatelnij kontur ..Rites = solenoidai pastumti 120 laipsniu ( 360 : 3 = 120 )
nuo riciu i centrine stebule eina po du laidus, o joje yra variniai ziedai srovei perduoti, kaip ir generatoriuje , riciu viela suvyniota i ta pacia puse
Dvieju skaidriu deka rodo kaip magnetinis laukas veikia
http://www.youtube.com/watch?v=PCy95y8xHeg >> variklio vidus gerai matosi 6 minuteje is arti rodo——————————————————————-
O jeigu ateityje įdėtumėme dar tokius akumuliatorius, tai vienu įkrovimu su Škodino varikliu nuvažiuotumėme gal net kelis tūkstančius km. :)
2014/02/12 at 21:06 #6536BuckisParticipantMan tai panasu i propoganda kuri kertasi su realybe,
2014/02/12 at 21:17 #6537ŠarūnasKeymasterEilinis rusiškas ‘išradimas’. Tūkstančiai tokių yra, net pripatentuota.
Video demonstruojamas visiškas neišsilavinimas arba akivaizdus potencialaus kliento mulkinimas. Normalioje šalyje tokie būtų baudžiami už melagingą reklamą.2014/02/12 at 23:12 #6538vvaldasvParticipantNa, nepabandę nesužinosim…
Tik prieš bandant, reiktų parinkti daugiau info iš kitų šaltinių, geriausia kažkaip surasti žmonių atsiliepimų iš kitų šalių, kurie jau įsigijo ir bandė eksploatuoti jo “čiudus”2014/02/13 at 12:27 #6541Nerijus2ParticipantPritariu Sarunui. Man tokie video iskart primena youtube pilna amzinuju varikliu:)
Manau pries bandant rimtai vertint tokiu “isradeju” darbus, pirmiausia reiktu susimastyti.Jei tai toks stebuklingas “isradimas” turetu begales rimtu gamitoju pestis del galimybes naudoti tokia “superine texhnologija”.O susukti pigu filmuka su “protingu” zodziu kratiniu manau visi sugebetume :)2014/02/13 at 16:08 #6542ŠarūnasKeymasterValdai, nėra ten ką bandyti. To ‘išradėjo’ teiginiai prieštarauja net elementariam mokyklos fizikos kursui, jau net nekalbant apie motorų teoriją ar tvermės dėsnį. Tas palyginimas su gervėm vos nepravirkdė…
Po teisybei man jau gal penktą kartą žmonės kiša šito veikėjo video žiūrėt. Mažiau tikėkit ką skaitot, taipogi patys kvestionuokit kiekvieną teiginį ir domėkitės…
Pvz. citata:serdis daro is magnimigkogo zeleza. Gamykla Kemisevo juos gamina , o ne is ploksteliu lakuotu tranformatorines gelezies, kaip anksciau
magnimigkogo reiškia “minkštamagnečio”… visuose žemadažniuose transformatoriuose yra naudojama minkštamagnetė (“transformatorinė”) geležis, turinti silicio ir kitų priedų, minkštinančių įsimagnetinimą (mažinančių įsimagnetinimo histerezę) ir didinančių metalo varžą. Taip kad paėmė visiškai eilinę transformatorinę geležį ir apsimeta pranašu, kad kažką išrado.
Ir net be šio teiginio, visuose kituose – arba melas arba visiškai elementarūs elektrotechnikos pagrindai.2014/02/13 at 18:40 #6543aleksanderisParticipantZmogui jau 72 metai ir jis bando jau savo sita “isradima” prastumti N metu. electrotransport.ru jau senai ji aptarinejo. Jis bando israsti jau israsta dvirati isnaujo. Pritariu Sarunui paprasciausias akiu dumimas ir tiek. Pasakos zmonems su humanitariniu issilavinimu. Kosmosas. Va dar vienas jo “isradimas” :D
http://www.youtube.com/watch?v=0lP0F3mvv6I2014/02/13 at 22:56 #6545vvaldasvParticipantHmm, nuliūdinai. o aš jau maniau įsigijęs tokį stebuklingą variklį, uždėjęs ant dviračio ne šviną kaip pas jį, o lifepo kokių 20Ah, galėčiau vasarą ir po Europą pakeliauti… :)) Ech…..
Belieka tikėtis, kad bent jau japonai neapgaus:
- This reply was modified 10 years, 10 months ago by vvaldasv.
2014/02/15 at 13:47 #6547ŠarūnasKeymasterSu šitais ličio-oro akumuliatoriais irgi yra visa eilė dar neišspręstų problemų, tokių kaip celės mechaninis plėtimasis. Rezultate pačios celės gal ir mažos/lengvos, bet reikia daug palaikymo įrangos, kuri padidina tūrį, svorį ir kainą.
Šiuo metu daug mokslininkų ir inžinierių dirba prie naujų sprendimų, tai dar klausimas kaip seksis šiai grupei. Labai tikėtina kad greičiau atsiras koks nors pranašesnis sprendimas ir jie liks nieko nepešę.2015/10/23 at 13:39 #11894TadasParticipantAtrodo sikart viskas rimciau.Kas nesupranta Rusiskai:Dujumovas sukure asinchronini stebulini motoriuka kuris sveria mazai o galios turi daug ir sanaudos yra mazesnes uz bldc.Ratas sukasi graziai nera magnetu nera stabdymo.Kadangi visi kas supranta kad asinchroniniai turi dideli “praslydomo” laipsni turetu buti nustebinti tokio motoro sugebejimu atiduot gera sukimo momenta.Kaip kalba pats isradejas planai yra panaudot elektromobiliuose nes svoris nekazka virsija eilinio automobilinio rato svori.Vieno tokio rato galia butu apie 20 kw.
2015/10/23 at 14:49 #11895agniusmParticipantSkamba ir atrodo graziai, ti va idomu, kodel tokiu stebuklu nesiima gaminti net savi su isskirtinem teisem? 400-500A i si varikli reikia kaip jie sako :o. Neturiu as tokiu ziniu ir negaliu techniskai vertinti tokiu “isradimu”, bet daznai neklystu kai vadovaujuosi taisykle: “If it sounds to good to be true, it most probably is”.
2015/10/23 at 15:17 #11896ŠarūnasKeymasterGalima pradėti diskusiją nuo jo svorio…
2015/10/23 at 16:05 #11897karpisParticipantPadiskutuokit. Įdomu. Pats apie motorų tipus per mažai žinau kad veltis į diskusiją, tik vis pamastau apie tokią idėją kaip prijungti prie lengvo mažo
automobilio pavarų dėžės elektros motorą vietoj vidaus degimo. Buvo neseniai ir akiratyje toks 8KW DC kandidatas (deja ne nemokamai). Kitas variantas panaudoti 220V asinchroninį panašios galios. Tik pastaruoju atveju klausimas
dėl valdiklio. Kokių važiavimo savybių galima tikėtis su 8-10KW? (mašinos
svoris tarkim 600-800kg)2015/10/23 at 16:07 #11898DariusParticipantJau noriu tokio :D
Ačiū už vertimą, kai aš nesuprantu rusiškai, tai labai gerai kai žmonės pasidalina ir išverčia.2015/10/23 at 16:10 #11899TadasParticipantRadau ir kita video kuriame elektrinis zaporozietis naudoja Leaf akumus ir butent tokiu principu veikianti asinchrinini bet tik su asim.Velgi aiskina Rusai kaip visada Net analagov v mire ir kad net pagal sanaudas aplenke Tesla model S E-ralyje kuris vyko siemet is Kyjevo i Monaka.Siaip del to svorio tai nesuprantu kaip plienas su apvijom gali buti lengvesnis uz magneta.Aisku yra ten problemu su ta generuojama back EMF bet visgi pagal paplitima bldc valdo.
- This reply was modified 9 years, 2 months ago by Tadas.
2015/10/23 at 16:31 #11901sopkisParticipantŽiūrėjau aš tą video prie porą savaičių, bet reikia nepamiršti kad jutubėn belenkokias falsifikacijas galima paleisti. Kol nebus paskelbti testavimų rezultatai, techninės charakteristikos, tol aš labai atsargiai klausysiu apie ką ten pasakojama.
2015/10/23 at 17:51 #11902ŠarūnasKeymasterManau šitas filmukas yra įdėtas labai vietoje, t.y. tęsiant škodino temą.. Neturiu nieko asmeniško ir nėra taip visais atvejais, bet rusijos produkcija tikrai išsiskiria iš kitų. Siūlyčiau aklai netikėti nei vienu teiginiu.
Kad asinchroninis motoras dviratyje įmanomas, tai taip, bet tie teiginiai dėl naudingumo ir kiti – kosmosas.2015/10/26 at 13:38 #11906CanisParticipantYra visa plejada perpetuum mobile “išradėjų”: Bedinis, Kapanadzė, Škodinas ir t.t. tik deja, nemokamos free energijos vis dar nematyti. Ši tema labai kebli visi šneka, rašo, žino tik nedaugelis iš jų yra pasiekę kažkokį pripažinimą. Realiai http://www.mbandf.com/parallel-world/reidar-finsrud-s-perpetuum-mobile-is-this-perpetual-motion-machine-really-unstoppable, istorija mini Beslerį kuris kažkokį sertifikatą buvo gavęs, įdomus yra Viktoro Šaubergerio darbai, tema labai slidi, riba tarp realybės ir fantastikos labai nežymi…..
2015/10/27 at 21:13 #11919DonataslParticipantŠkodino tie filmukai tikrai iš toli atrodo gana itikinami.
O dar labiau gilinantis ir einšteino eteris gal egzistuoja:)
http://forumas.tiputeorija.lt/index.php?topic=4059.0
Bet tai, kad amerika, pas save dirbti, supirkus daugiausia mokslininkų iš rusijos, rodo kad jie aukštai vertinami.2015/11/07 at 21:56 #11945karpisParticipanttech.info apie Dyunov’o motora (kas tiek ikerta):
http://dvigatel.myfor.ru/viewtopic.php?f=21&t=408&sid=74196054ebca03549d1ee0c6efe0fa05 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.