Home › Forums › Akumuliatoriai / valdymo sistemos / įkrovikliai › A123 akumuliatorius automobiliui
- This topic has 51 replies, 10 voices, and was last updated 11 years, 3 months ago by agniusm.
-
AuthorPosts
-
2012/12/19 at 16:46 #5001agniusmParticipant
Susiekit su Polu is Emissions Free. Pirkausi is jo BMS, paprasiau ideti nes jis naudoja savo gaminamiem pack’am
2012/12/21 at 08:10 #5002ŠarūnasKeymasterBeje, į temą.. Minėjau, kad turiu susilipdęs mažą 4S A123 20Ah paką kaip portabilią prikūrkę šalčiams (veikia puikiai). Pakas buvo pilnai įkrautas pernai žiemą, panaudotas kelis kartus (pagrinde brolio ir kaimynų bolidams prikelti) ir po to gulėjo metus kambaryje.
Dabar pranešė rimtus šalčius, tai nusprendžiau pilnai įkrauti… Na ir ką jūs manot.. Celės išsibalansavusios. Dviejose talpos apie 19Ah, trečioje apie 17 Ah, o ketvirtoje – 3 Ah. Taip stipriai išsikrovė begulint, net nenaudojant.
Taip, pakas surinktas iš senų ‘pavargusių’ celių ir ta viena jau tikrai yra stipriai pavargus, bet tai puikiai parodo kiek pakas gali išsibalansuoti pats savaime, net nenaudojamas.
Baigiamasis žodis: visos keturios celės po gulėjimo buvo 3.28-3.29V ribose. Kai kas pagalvotų “o, celės idealiai balanse”. O įkrovos lygis skiriasi per 16Ah…
2012/12/21 at 20:39 #5003agniusmParticipantNa, reikes po nauju pakrauti ir paziuresiu kiek tilps i kiekviena cele ir bus aisku ar netolygiai issikrove ir talpa pakitus. Manau nedidelis talpos skirtuma tokiame pritaikyme nera pavojingas. Manau problema tame, kad ijungus varikli prasideda krovimas ir tas vyksta minusineje temperaturoje. Bus idomu paziureti to itaka celem, nusibaigs po metu, ar po dvieju. Kol kas prie -14 kuriasi, bet sunkiai. Kuriant vos prasuka keleta kartu, tada degima isjungi, vel pakaitini zvakes ir tada jau normaliai suka ir uzsikuria. Kol kas patenkintas nes kurti tenka nemazai, o pasikrauti laiko neuztenka del trumpu atstumu.
2013/01/09 at 14:57 #5004agniusmParticipantjau truputi daugiau kaip du menesiai naudojuosi siuo akumuliatoriumi ir kol kas galiu pasakyti, kad veikia puikiai. Siandien issilupau pabandyti pakrauti. Pajungus balansini pakroveja celiu itampos tokios:
Pajungiau krauti 5A srove, celes pasiurbe tik 4A ir po 2 min nustojo krauti (akumuliatoriu valanda sildziau prie peciaus;) ):
Galima daryti isvada, kad akumuliatorius pilnai pasikrauna automobilyje ir islieka gerose balanso ribose. Aisku faktas, kad reikia jau bent karta per menesi patikrinti atskiru celiu itampa. Kol kas nemate didesniu salciu. Maksimaliai buvo atsale -16 siame Lietuvos kampe. Automobilis stovi lauke visa laika.
2013/01/09 at 16:54 #5005LinasParticipantjei gali pabandyk visas iskrauti ir patikrink kaip pakitusi ju talpa?
2013/01/09 at 17:39 #5006agniusmParticipantPabandysiu, bet tikriausiai po metu naudojimo, bus kazkoks realesnis laiko tarpas celiu stoviui nusakyti.
2013/01/09 at 20:34 #5007LinasParticipantjei rastum laiko pabandyk artimiausiu metu, mat aktualiausias yra ziemos metas o pagrinde ziema pora men jau ir naudoji.
2013/01/09 at 23:17 #5008agniusmParticipantOK, paziuresiu tik ar sitas balansuojantis pakrovejas skaiciuoja ah iskraunant nes mano iCharger uzsilenkes ir balansavimo jungtys neveikia
2013/04/11 at 16:39 #5009agniusmParticipantPo penkiu menesiu naudojimo, celes isejusios is balanso. Svyruoja tarp 3.50 ir 3.45V, aisku, kol kas talpa nezinoma:)
Reikes prisiruosti ir pamatuoti kas liko po naudojimo, kraunant prie minuso.
2013/09/12 at 10:59 #5010raimisParticipantna kaip jaučiasi ‘bešvinis’ akumuliatorius?
2013/09/13 at 09:43 #5011agniusmParticipantKol kas normaliai, vazineju.
2013/09/14 at 17:46 #5012agniusmParticipantPo incidento autoservise viena cele nugrybauja, buvo iskrauta iki 1.74V:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.