Home › Forums › Akumuliatoriai / valdymo sistemos / įkrovikliai › ar bms reguliuoja krovima?
- This topic has 13 replies, 8 voices, and was last updated 9 years, 8 months ago by
Oldschooler.
-
AuthorPosts
-
2015/03/30 at 11:01 #10061
mixed
ParticipantAr bms reguliuoja krovima? parisiunciau is kinu baterija http://www.aliexpress.com/snapshot/6548703905.html?orderId=66345715209631
bet krauna tik iki 41,2V. pakrovejas rodo 42V ar pajungus kita pakroveja pades?2015/03/30 at 11:17 #10062vvaldasv
ParticipantJei įkroviklis atsijungia automatiškai, pamėgink krauti kad ir parą, o tada pamatuok. O šiaip tikrai neverta sukti sau galvos dėl kelių dešimtųjų. Jei truputį mažesnė įtampa – reiškia ilgiau tarnaus akumuliatorius.
2015/03/31 at 22:42 #10088agniusm
ParticipantJo, pasinaudosi ir galiausiai susibalansuos, bus 42.
-
This reply was modified 9 years, 11 months ago by
agniusm.
2015/04/01 at 15:17 #10093Šarūnas
KeymasterBMS veikia taip, kad pirmai celei pasiekus 4.2V jis išjungia įkroviklį, toliau pabalansuoja celes ir vėl įjungia. Taip kartojasi kol visos bus 4.2.
2015/07/17 at 08:34 #10944leo30
ParticipantSveiki. Turiu toki klausimeli, taigi uzsisakiau is kinieciu 13s5p akumuliatoriu su BMS. Akumas surinktas is lgabd1 celiu kuriu maximalus voltazas yra 4.35V, ir prasiau kad man parinktu spec BMS kad krautu ir balansuotu iki to lygio, taip pat prireike ir padidinto voltazo pakrovejo. Taigi pajungiau ta stebuklinga akuma krauti iki kol ishsijugs. Pamatavau voltaza kaip ir viskas gerai tik po kazkiek laiko nusprendziau paciupineti kaip laikosi ir pajutau kad kur Bms stovi ta vieta syla. Nusprendziau kad gal nuo krovimo dar neatveso gal bet uz keliu valandu patikrinau vel ir pasirodo jis ir toliau siluma skleidzia. Tada nusprendziau patikrinti kiek voltu rodo pasirodo mano ypatingas BMS iskrovineja akumuliatoriu iki kol celes pasiekia po 4.2V ir tik tada nustoja kaisti. 15 Ah akuma per panasei 12 valandu nusodina iki standartui budingo lygio 4.2V celei. Gal kas nors gali ka nors patarti? Aciu
2015/07/17 at 09:44 #10945agniusm
ParticipantManau, kad tame 0,15V energijos kiekis labai nedidelis todel nesuk sau del to galvos. Subalansuoja ties 4.20V ir gerai
2015/07/17 at 10:55 #10946sopkis
Participant@Agniau – nerandu dabar greit grafiko, bet energijos tuose 0.15V gali būti ir nemažai, 10-15%.
O klausėjui tai pasiūlymai tokie: 1. Gražiai ir nelabai bendrauji su pardavėju, kad atsiūstų teisingą BMS 2. Perki teisingą BMS pats 3. Sumažini pakrovėjo įtampą ir naudojiesi turėdamas mažesnę talpą bet ilgesnį tarnavimo laiką. 4. Pilną ikrovimą darai prieš pat išvažiuojant, turėsi beveik pilną talpą, nes po apkrova įtampa vistiek krenta.2015/07/17 at 12:52 #10947Oldschooler
Participant>>sopkis
Paieškok grafiko, būk žmogus- pas mane panaši padėtis. Headway celes prikrauna iki 3,3 V ir išsijungia krovimas, toliau- pabalansuoja, ir that’s it- visos po 3,3 V. Turėtų prikraut gal vis gi iki 3,6 V ? Senajam variante tai būdavo iki 3,6. Kiek prarandu resurso (atstumo) dėl 0,3 V X 20 celių- trūksta 6 v baterijai… Čia naujasis BMS, gal kitaicas ką primaklino. :)-
This reply was modified 9 years, 8 months ago by
Oldschooler.
-
This reply was modified 9 years, 8 months ago by
Oldschooler.
2015/07/17 at 13:12 #10950sopkis
ParticipantGrafikėlis maždaug iš čia su 4.35V baterija http://www.lygte-info.dk/review/batteries2012/LG%2018650%20D1%203000mAh%20(Pink)%20UK.html , o toliau reikia painterpoliuoti, nes ten rodo kad su 200mA apkrova iškrovus iki 4.2V paimama ~0.125Ah talpa, o žinant kad kiniečiai nesistengia su didelėm balansavimo srovėm ir nedideli BMS turi 50-60mA balansavimo srovę, tai grafiko duotą 200mA pamažinę 4 kartus paimsime bent jau du kartus daugiau talpos, kas bus kokie 0.25Ah, kas ir sudarys 10-15%.
O dėl tavo hedvėjų ir 0.3V nedakrovimo tai nujaučiu kokius 20% talpos kaip minimum nedakrauni, bandyk pilnai iškrauti ir su vatmetru pamatuoti kiek paims.-
This reply was modified 9 years, 8 months ago by
sopkis.
2015/07/17 at 14:14 #10952leo30
ParticipantAciu uz patarimus, as taip ir darau: pasikraunu pilnai pries vaziuojant ir tas 0.15V man pasirode kad gana nemazai talpos nuima, bandysiu pasijungti vatmeteri ir paziuresiu kiek talpos prarandu. Klausimas gal zinot kas parduoda teisinga BMS, nes pakrovejas man krauna iki 4.35V ir nelabai zinau kaip perdaryti i 4.2V.
Aciu2015/07/17 at 14:29 #10953Oldschooler
Participant>>sopkis
“…pilnai iškrauti ir su vatmetru pamatuoti kiek paims…”
Bandžiau- paima 8,8- 9 Ah, tai skaitau, 1 AH nadakrauna. Dar Wattmetro paklaida- tai susidaro… Anam variante wattm. rodydavo 10, 8 Ah.
Primaklino kitaicas BMSe, ir ką? Lauksim programuojamo BMS iš Lino.
Šį sezoną , turbūt, nei Linas gaus BMSus(greitai nebus, nes Linui pačiam BMSai nerūpi, o pinigais jis ir taip pertekęs- tokia gamyba! “a” klasės biznis! tai ko čia jam skubėt ), nei aš naują bateriją spėsiu susirinkt iš LG HG2. (Yra tokių planelių :) )-
This reply was modified 9 years, 8 months ago by
Oldschooler.
2015/07/17 at 21:17 #10955sopkis
ParticipantPabandžiau su iCharger vieną celę, tik kad jis lifepo4 minimum 3.4V leidžia pasirinkti, tai tarp 3.4V ir 3.65V yra 830mAh skirtumas. Bet nuojauta kužda kad tarp 3.3V ir 3.4V dar koks 0.5Ah bus.
2015/07/17 at 21:37 #10956Martynas
Participantšiaip jei kur tikrinai 1 celę ėmei iš akumo pako( arba yra galimybė prieit prie celių) , tai gali pakraut su paprastu pakrovėju ir BMS iki kiek krauna, o tada su ichargeriu pakraut pilnai ir pamatysi kiek trūksta (ichargeris iki 4.3 max krauna), tik po to nepamiršk jos iškraut iki kitų celių lygio, nes bus žiaurus disbalansas
2015/07/17 at 22:43 #10957Oldschooler
ParticipantNa, mano atveju yra priėjimas prie kiekvienos celės, ir galiu IChargeriu dakraut iki 3,6 V , tik kas iš to, tuoj pat įsijungia VISI BMSo ledai, ir ciao, nudrenuoja celes iki 3,3…Žaidimas ilgai netrunka, gal 40 min. tik benaudiška. Gal atjungt tą BMSą, kai norisi pilnos įkrovos, ir per porą ciklų nieko blogo neįvyks? Po to prijungsiu, susibalansuos gražiai, o ten jau ir ruduo… :)
-
This reply was modified 9 years, 11 months ago by
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.