Home Forums Motorai / perdavimas Bafang mid drive

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #6590
    Zigmaz
    Participant

    Sveiki,

    ką manote apie Bafang centrinį variklį BBS01? Ar vistik hub motorai geriau?

    #7073
    jonas
    Participant

    Mane taip pat jie sudomino, tik BBS01 silpnas, BBS02 galingesnis tik labai jau daug jame gaunasi mechanikos ir dar plastmasinis dantratis yra. Manau pedalec variantas padedantis lengviau minti apsunkintomis sąlygomis visai priimtinas. Montavimas sakyčiau neblogai sugalvotas, bet ilgaamžiškumas prie didesnių apkrovų nenuspėjamas ir kaina aukšta. Lietuvoje, jei pavyktų išvengti mokesčių kaina gaunasi apie 1400-1500Lt.
    Čia yra plačiau apie juos kam įdomu.

    Bafang BBS02, 750W mid-drive electric bike motor Kit Review

    • This reply was modified 10 years, 7 months ago by jonas.
    #7075
    Šarūnas
    Keymaster

    Po patirties su cyclone motoru, tokio tikrai neimčiau. Mechaninių problemų kiek mažiau, bet esmė ta pati. Beje, pavarų perjunginėjimas čia niekuo ne geriau nei paprastas hubas, bėgėjimasis dar lėtesnis gaunasi, plius nuolatinės išlaidos tepalams, grandinėms, žvaigždėms. O dar triukšmas…

    #7076
    Tadas
    Participant

    Na ir as pasakysiu savo kuklia nuomone :) Jei trumpai tai centrinis variklis apsimoka tik tada jei ji gauni nupirkt pigiau tokio pat nominalo kaip hubas.
    Triuksmo jei viskas sucentruota ten kaip ir nera nes duzgia tas pats motoras tiek kiek ir hubas.Pliusas toks butu pries huba kad junginedamas pavaras nesunkus zmogenas gali su tos pacios itampos akumu pasiekt didesni greiti nei su hubu tik aisku efektyvumas tokio vaziavimo bus prastesnis nes ant zemo skirtumo perdavimo pasijus sroves padidejimas.Zmogui kuris nori vaziuot o ne krapstytis sugedus mechanikai rekomenduoju huba.

    #7077
    agniusm
    Participant

    Man dabar irgi idomu kas cia per tokie mechaniniai gedimai. Iki siol visi dviraciai, motoroleriai ir motociklai turejo ta pacia mechanine pavara ir viskas kaip ir funkcionavo, tai is kur dabar tie gedimai tepalai ir papildomos islaidos?
    Aisku hubas paprasta, bet kartai paprasciau padaryti perdavima nei gauti tinkamu stipinu jei pvz ratas mandras. Dar man idomus variantas kai huba nuskuta kiek imanoma ir naudoja kaip motora su perdavimu paprastai 1:1. Idomu del to, kad turiu as toki nusimates varikliuka-huba, bet deja skirtas motorolerio ratlankiui, o norisi det i 20-tuka. Tas motoriukas turi du greicius, mechaniskai keiciama elektronika, ar kaip ten pavadinus :D
    Ar toks dalykas pateisinamas ir kiek praktiskai prarandama efektyvumo per perdavima?

    • This reply was modified 10 years, 7 months ago by agniusm.
    #7079
    Šarūnas
    Keymaster

    Labai daug triukšmo duoda pati grandinė, ypač jei motoro žvaigždė maža. Viena iš mechaninių problemų – žvaigždžių ir grandinės dėvėjimasis. Paprastą dviratinę grandinę reikia keisti kas 1000km, nes ji išsitampo. Laiku nepakeitus, supjauna žvaigždes, o tada jau reikia keisti viską. Ir tai galioja 250W sistemai.. O dabar primeskit 1kW.. Nekeisi gi kas 100 km. Dar žiauriai byrėjo freewheelai kiniški (visiškai atvirais guoliais), grandinę tepti reikėjo praktiškai kiekvieną dieną.
    Kas toliau: byra visokie guoliukai, įtempėjai, krenta grandinės nuo žvaigžių ir t.t.
    Triukšmas atsiranda dėl planetinio reduktoriaus. Ties 1:36 sekunde neblogai girdisi:

    Čia šitas dviratukas:

    Pirmasis e-dviratis

    #7080
    Zigmaz
    Participant

    Daug info apie si centrini varikliuka yra ES http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=50104

    Teko ir paciam ciupineti si zaisliuka ir surinkti keleta dviratuku skirtingais remais. Pirmas ispudis tikrai neblogas ir triuksmo visiskai nera, o garsas tikrai nevirsija eilinio 250W hub motoriuko, net tylesnis. Kiek zinau siame motore naudojamas “sine-wave” kontroleris. Nezinau kaip bus po sakykim 1000km , bet kol variklis naujas tikrai neblogas ispudis.
    Beje BBS-01 dantraciai yra metaliniai.

    • This reply was modified 10 years, 7 months ago by Zigmaz.
    #7082
    aleksanderis
    Participant

    Turejau biski patirties su pedaleku Yamaha vazinejau 500km ir akivaiziai grandine issitimpe mazdaug 3cm nuo 24v 20a ir triuksmo ta Yamaha skleidzia daug del planetarinio reduktoriaus. O vat su hubu jau 12000km. Bafang venintelis privalumas kad nera svorio daug ant asies. Ir tai tik kokiam trialui gerai sokineti.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.