Sveiki, manau beveik visi jau matėme kad kalbama apie optoporas, tranzistorius ir kitus komponentus, kurie gali būti panaudoti tam, jog apeiti BMS imontuotą srovės ribotuvą. Kalba eina kaip supratau apie 2 būdus:
- Jungiant optoporą ar pan prieš BMS tranzus
- Naudojant jau paskirtą BMS išėjimą į valdiklį
Man priimtinesnis yra antrasis variantas, nes nereikia modifikuoti pačio BMS. Plonas BMS P- laidas bei plonas pliusinis baterijos laidas jungiami prie jau padarytos schemutes, ir jeigu BMS mums duoda minusą, tuomet mes iš tos schemutės duodame “pliusą” kontrolerio valdymo logikai. Tikrąjį minusą jungsime tiesiai prie kontrolerio ir nebus jokių barjerų srovei tekėti be kliūčių. Kai BMS pastebės kad pako volta-as nukrito žemiau nei galima, arba kuri nors celė arti mirties, tuomet atjungs minusą, tas minuso schemutėje nebuvimas nutrauks ir pliuso tiekimą į kontrolerį, ir variklis vistiek išsijungs. Tik čia tokia įdomesnė vieta kurią pats pastebėjau čiupinėdamas keletą skiringų BMS – kai BMS “atjungia” srovę (atjungiu BMS balansavimo laidą nuo kurios nors iš celių imituodami jog ji išsikrovė iki 0V) išėjime visuomet turiu vistiek 50% visos baterijos voltažo. Tada sudirbtų kontrolerio voltage cut-off. Nemėginau to daryti su apkrova, todėl negaliu garantuoti kad elgsis taip pat. Gal galite pakomentuoti šį dalyką?
Radau įvairių schemų kur neigiamas laidas veikia kaip jungiklis, inverterių visokių, mėginau modifikuoti pats, bet pagal nevisiško minuso atjungimo situaciją tiek su tranzais tiek su optopora reikia žaisti varžomis jog 50% voltažas dar nepasiektų 0,7V “įjungimo” levelio optoporoms, +5V fetams, o didesnis pasiektų. Gal turite ką nors pasidarę ir galite pasidalinti, arba šiaip kartu pamastyti? :)
P.S. To daryti nerekomenduoju jeigu nežinote kam tai darote. Silpnesnes baterijas tai gali užmušti, galite rimtai nukentėti patys ar sugadinti savo įrangą.