Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › E-2ratis
- This topic has 11 replies, 5 voices, and was last updated 13 years, 2 months ago by
Studentas.
-
AuthorPosts
-
2011/12/05 at 15:52 #1883
Paulius
ParticipantSveiki Visi,
pagaliau atėjo man laikas pradėti vesti savo projekto temą. Priešistorės nerašysiu čia, taigi, jei kam bus įdomu (priešistorė), prašom į AŽ.
Stengsiuosi pateikti kuo daugiau informacijos apie esamus pagrindinius komponentus. Visko vienu kartu tikrai nesurašysiu, taigi teks Jums šiek tiek luktelėti.
|
|
|
P.S. Temoje, labai Jūsų prašau, stenkitės laikytis lietuvių kalbos taisyklių :)
–
Kaip atrodo dabar?
Didesnė nuotrauka ČIA
|
Atkreipkite dėmesį: Šalia sėdynės pastatyta lazdelė. Jos aukštis – lygiai 100cm.
–
Motoras.
Modelis: XYD-13(?)
Nominali galia: ~750W @ 36V
Galia pagal pareikalavimą: ~1000W @ 36V
–
Valdiklis.
Modelis: XK-022D
Įtampa: 36V
Srovės apribojimas: 30A (+-2A)
Momentinis iškrovos ribojimas: 31V (+-0,5V)
–
Akumuliatoriai.
Modelis: CSB HRL1280W (x3)
Talpa: 20Ah
Svoris: ~6,5kg (x3 = 19,5kg)
Chemija: sausa švino kempinė :D (Ne gelis, o AGM).
Maksimali leistina iškrovos srovė: 300A (5s)
Maksimali leistina įkrovimo srovė: 8A
Bendra paketo talpa: 720Wh
–
Techniniai sprendimai ir t.t.
Davikliai:
Voltmetras 40V (DH-65) panelinis.
Ampermetras 30A (BP-65) panelinis.
Perdavimas:
Bendras: 7,272
Motoras: 11 dantukų
Ratas: 80 dantukų
Ratai:
Priekis: 20″, 36 stipinų, dvigubo profilio; ašis 8,9mm diametro.
Galas: 20″, 48 stipinų, trigubo profilio; ašis 14mm diametro (keista iš 20mm).
Padangos: “CST BMX Freestyle”.
Teorinis sukimo momentas:
***Šie skaičiai jokiais būdais nėra tikslūs!!!***
36V@30A skaičiuoju ~3,2Nm
Po perdavimo į ratą gaunama ~23,3Nm
2011/12/05 at 15:52 #3876Paulius
ParticipantKaip atrodo dabar?
Didesnė nuotrauka ČIA
|
Atkreipkite dėmesį: Šalia sėdynės pastatyta lazdelė. Jos aukštis – lygiai 100cm.
2011/12/05 at 15:53 #3877Paulius
ParticipantMotoras.
Nominali galia: ~750W @ 36V
Galia pagal pareikalavimą: ~1000W @ 36V
2011/12/05 at 15:53 #3878Paulius
ParticipantValdiklis.
36V 30A
2011/12/05 at 15:54 #3879Paulius
ParticipantAkumuliatoriai.
Chemija: švinas
–
Techniniai sprendimai ir t.t.
Davikliai:
Perdavimas:
Ratai:
Priekis: 20″, 36 stipinų, dvigubo profilio; ašis 8,9mm diametro.
Galas: 20″, 48 stipinų, trigubo profilio; ašis 14mm diametro (keista iš 20mm).
Padangos: Juodos.
2011/12/05 at 15:55 #3880Paulius
ParticipantTechniniai sprendimai ir t.t.
Davikliai:
Perdavimas:
Ratai:
Priekis: 20″, 36 stipinų, dvigubo profilio; ašis 8,9mm diametro.
Galas: 20″, 48 stipinų, trigubo profilio; ašis 14mm diametro (keista iš 20mm).
Padangos: Juodos.
2011/12/05 at 16:31 #3881Šarūnas
KeymasterProjektas atrodo įdomus, bus dar įdomesnis galutinis variantas.
–
P.S. Pauliau, nerašyk daug žinučių iš eilės :) Sudėjau visas į vieną. Kai nori papildyti, spausk EDIT.
2011/12/05 at 16:36 #3882Paulius
ParticipantDėkui, stengsiuos pasitaisyti ;)
2011/12/05 at 16:47 #3883bazas
MemberSmagiai atrodo, kur planuoji det akumus?
2011/12/05 at 16:58 #38842011/12/05 at 19:49 #3885Tadas
ParticipantSmagu matyti kad patobulinai savo aparata.Tik matau turi rema praktiskai toki kaip as kuris ne velnio nepatogus isdestyti komponentams.As tave suprantu kad darai biudzetini aparata as pats toki lipdziau pirma ir antras realiai toks pat pigus bus bet pagalvok apie lifepo4 akumus su jais siuo atveju nusautum 2 zuikius vienu suviu.Pirma tai kuklus 12 celiu akumas tilptu ant virsutines dalies remo neisikisdamas kur nereik.Antra perdavimas nera pakankamas(tavo teise nesutikt su manim bet man reiktu 1:9 :) ) taigi lifepo4 chemija atiduotu didesne srove per laika ko pasekoje nesupleskintum variklio ir turetum dinamika geresne kuri savaime aisku pageretu sumazejus bendram svoriui.Aisku tikrai suprantu kad norai su finansais daznai prasilenkia bet cia mano pastebejimai ir tiek.
2011/12/05 at 20:57 #3886Studentas
MemberSmagumėlis, kuo daugiau tokiu projektėlių… Saunuolis Pauliau dideliausios sekmės…;)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.