Home Forums Bendras E-dviračiio planas pavasariui

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #12191
    ALN
    Participant

    Visada norėjau e dviračio, bet gaila buvo pinigų. Galų gale pasiryžau, nes pinigai nedžiugina.

    Pradinis planas toks:

    Akumas: Gavau ~30 brokuotų NB akumuliatorių, dalį jau sulaužiau, tikiuosi rasti ~100vnt, veikiančių 18650 celių. Galvoju pasigaminti 13s 48V akumą su 7-8 lygiagrečiai sujungtomis celėmis.
    Celėms matyt pirksiu kinietiškus laikiklius ir bandysiu lituoti. Norėčiau spot welding‘o, bet kiek suprantu LT sunku rasti kas suvirintų.
    BMS – koks nors pigus kinietiškas. Gal galite kas patarti galite ką imti?

    Variklis: Kol kas apsistojau ties Bafang‘u 750W. Noriu turėti bėgius ant galinio rato, geresnį svorio paskirstymą ir nenoriu siųstis didelio rato iš CN.

    Rėmas – kol kas standartinis kalnų dviratis, vėliau ieškosiu kokio nors rimtesnio būtinai su amortiku ir gale. Dalinai dėl amortizacijos ir noriu būtent mid driv‘o.

    Kol kas didžiausias galvosūkis ar bandyti lituoti akumus ar ieškoti kas suvirins.

    Čia pirmas mano bandymas, taigi bet kokie patarimai – welcome.

    #12192
    Šarūnas
    Keymaster

    Suvirinti galiu aš. Kreipkis sarunas prie e-motion taškas lt.

    #12193
    agniusm
    Participant

    Planuoju sau pirktis keleta BMS/PCM, galiu paimt kartu jei domina. Reikia žinoti celių tipą, iškrovimo/pakrovimo sroves. Agniusmk at gmail dot com

    #12207
    minde28383
    Participant

    Bafang‘ai 750w turi 25amperu vidinius kontrolerius i kiek teko girdeti tai atsiliepimai ne patys geriausi del kontrolerio. Jau isejes Bafang 1000w su 30amp taip pat su vidiniu kontroleriu ir didesniu ir sunkesniu motoru. Kadangi tas 1000w neseniai pasirode per daug atsiliepimu nera bet is tiek kiek maciau tai vien tik teigiami atsiliepimai. Tai va tokia rekomendacija, imk Bafang 1000w.

    #12215
    ALN
    Participant

    1000W jau kerta per kišenę, jie stipriai brangesni už 750W. Problemos su 750W kontroleriais kiek skaičiau buvo ankstyvose versijose.

    #12216
    Canis
    Participant

    Bafang’as 850W pas mane, 1000 km kontroleris dar gyvas. Yra nuo 2015 birželio jie su galingesniais “mofsetais”, kuo jie įpatingesni, gal paaiškins mūsų elektronikos asai. Taip tai kontrolerį galima ir patobulintą paimti, tada reiktu ir bateriją rimtesnę pasigaminti norint privalumus pajausti.

    #12287
    ALN
    Participant

    Užmačiau internete, kad kad žmonės naudoja tokius saugiklius celėms:
    Resettable Fuses 30V 4A RUEF400 PPTC Polymeric

    Ar yra kokių nors jų minusų? Renkant packą iš naudotų celių norisi kažkiek apsisaugoti nuo mirusių celių.

    #12288
    agniusm
    Participant

    o jei pasinaudoti tokiais irankiais skerdziant laptopu akumuliatorius? :

    http://www.sbworkshop.com/

    #12289
    Šarūnas
    Keymaster

    Atsistatantys saugikliai yra gerai, jei pako įtampa neviršija 30V.

    #12290
    ALN
    Participant

    Daugiau pasiskaitęs supratau, kad išsijunginėjančių saugiklių man nereikia. Iš esmės jie jau yra integruoti daugelyje 18650 Li-Ion celių.
    Man reikia teslos tipo saugiklių, kad nudegtų ir būtų aišku kuri celė mirusi:

    Gal kas parinkinėjote tinkamo storio vielą? Varis tiks ar geriau nikelis?

    #12291
    Martynas
    Participant
    #12292
    Linas
    Participant

    tiesa, jei kas nezinojote, tesla saugikliai yra is aliuminio (kaip ir synos sujungiancios celes)…

    #16480
    ALN
    Participant

    • This reply was modified 7 years, 3 months ago by ALN.
    • This reply was modified 7 years, 3 months ago by ALN.
    #16481
    ALN
    Participant

    Neleidžia redaguoti posto? Nuotraukos nesusidėjo.

    #16482
    sopkis
    Participant

    EDIT paspaudus dešinėje viršuje prie savo pranešimo bent jau man leidžia redaguoti savo tekstus.
    Išbandžiau – pavyko.

    #16483
    Šarūnas
    Keymaster

    Problema žinoma, dalis naršyklių neleidžia paspausti edit. Androide firefox veikia…

    #16486
    ALN
    Participant

    Užtruko žymiai ilgiau nei planavau, bet dviratukas šią vasarą jau rieda:

    – išardyta ~30 NB baterijų

    – konstravau 13s8p akumą. Dauguma celių su nedidele iškrovimo srove ~2,5-5A norėjau kad duotų bent 1000W:

    – litavau prie senų privirintų TAB’ų nes taškinio virinimo neturėjau, taip neperkaista celės. Taip pat dėjau plonus laidelius, kurie nudega prie ~10-15A:

    – pigus BMS’as iš Kinijos – 13S 48V 30A

    – labai tingėjau daryti bet kokią dėžę akumams, nutariau tiesiog apvilkti carbon’o imitacijos plevele ir atsispaudinau laikiklius iš ABS’o. Likau patenkintas rezultatu. Laikosi tvirtai – išbadyta perd duobes:

    – Bafang 750W Mid Driv’as, užsisakiau su naujesniu spalvotu ekranu P850C

    – magnetiniai sensoriai hirdrauliniams stabdžiams (kvaila būtų keisti į troselį)

    Bendrai rezultatu patenkintas, mid-draiv’as turi privalumą, kad važiuoja į bet kokį kalną be didelio vargo. Yra dar keletas neišspręstų problemų – nelabai patinka Bafang’o veikimo logika ir kartais per duobes nukrenta grandinė.

    Realiai mano važinėjimo įpročiams užtektų žymiai mažesnės baterijos, dabar dažnai užtenka 3-4 pasivažinėjimams be krovimo. Kitą kartą turbūt daryčiau 13s4p konfigūraciją su naujoviškom 3000-3500mAh 10A celėmis. Akumas būtų kompaktiškesnis, lengvesnis ir jo pilnai pakaktų mano važinėjimams.

    • This reply was modified 7 years, 3 months ago by ALN.
    • This reply was modified 7 years, 3 months ago by ALN.
    • This reply was modified 7 years, 3 months ago by ALN.
    • This reply was modified 7 years, 3 months ago by ALN.
    • This reply was modified 7 years, 3 months ago by ALN.
    • This reply was modified 7 years, 3 months ago by ALN.
    • This reply was modified 7 years, 3 months ago by ALN.
    • This reply was modified 7 years, 3 months ago by ALN.
    • This reply was modified 7 years, 3 months ago by ALN.
    • This reply was modified 7 years, 3 months ago by ALN.
    • This reply was modified 7 years, 3 months ago by ALN.
    #16499
    Canis
    Participant

    Pas mane Bafang’as, nors ir galas ir su amortizatoriumi kartais grandinę mėgsta pamesti. Toks rėtis ir ne full’as laiko…, kiek kilometrų, kokiu keliu praspaudei jau? Ką vadini nepatinkančia veikimo logika?

    #16500
    Šarūnas
    Keymaster

    Gražus minimalistinis dizainas, suslėpti laidai. Patinka.
    Tik senos celės kažkaip baugina…
    O kas čia per ekranas? Paties daryta? Papasakok plačiau…

    #16502
    ALN
    Participant

    Manęs senos celės nebaugina, bijau tik Li-Po baterijų -> kartą jau turėjau gaisrą, Li-Ion nėra tokios pavojingos. Svorio prasme aišku geriau būtų konstruotis mažesnį akumą su naujomis celėmis. Greičiausiai taip ir padarysiu – man teoriškai pakaktų 10A 3000-3500mAh celių su 13s4p konfigūracija. Gal geriau žiūrėti mažesnės talpos 15-20A?

    Ekranas – vienas iš standartinių Bafang’o pasirinkimų – nieko aš pats nekonstravau. Jie atsirado tik šiais metais, tai ir paėmaiu :) Papildomai rodo momentinę galią. Kartais užkyla iki 1000-1300W.

    Bafang’o logika nepatinka, nes Assist’o lygiai realiai reiškia max greitį o ne galią kiek perduodama varikliui.. Veikimo principas maždaug toks, kad varikliui duodama 100% galia kol nepasiekiamas max greitis atitinkantis kiekvieno asisto lygį ir toliau variklis praktiškai išjungiamas paliekant tik 50W palaikymą.

    Užsisakiau programavimo laidą – pabandysiu pažaisti su nustatymais.

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.