Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › e-mopedas
- This topic has 164 replies, 11 voices, and was last updated 12 years ago by
agniusm.
-
AuthorPosts
-
2010/09/28 at 12:57 #2225
MTBG112
Participanto jeigu įmonė gamintu http://www.modematic.lt arba http://www.esemda.lt ?
2010/09/28 at 15:30 #2226Šarūnas
KeymasterKad Esemda pati plokščių lyg negamina.. Ar jau pradėjo? Girdėjau kad užsakinėja jie pas modematiką. Na o modematiaks tai… Minimum savaitę užtruktų, o reikia “čia ir dabar”.
Užsakiau elekone – išfrezuos. Rytoj per pietus jau galėsiu lituot. :)
Beje, gavau ir valdiklį – bandysiu dabar jungt. :)
2010/09/28 at 19:12 #2227Tomas
ParticipantOho kaip greit valdiklis parėjo. Jau gal pajungei :)? Kaip veikia?
2010/09/28 at 19:40 #2228Šarūnas
KeymasterTaip, pajungiau. Na garsas tai žiaurus, kaip ir su kitais. Bet sukasi. diržą kelia nuo ~5500 RPM. Tik srovės labai daug ryja, įpusėjus kelt jau suveikinėja maitblokio srovės ribojimas – 14A. Tai manau prie maksimalių apsukų be apkrovos srėbs kokius 20A… Kas yra virš 1kW. Na bet toks jau variklis (+valdiklis), turbūt kol kas nieko geriau nepavyks padaryt, važiuosiu taip. O po to reikės žiūrėt…
Dar yra problemėlė kad diržas buksuoja kai yra varančiojo skriemulio apačioj – matyt pasidėvėjęs ir reikia keist…
2010/09/29 at 11:16 #2229Šarūnas
KeymasterNa štai, atsiėmiau pagamintą plokštę.
–
Čia kadrai iš “cecho”:
Gaminau “skubos tvarka”, tai kainavo 100 Lt… Bet padaryta tvarkingai, padengta alavu…
2010/09/29 at 15:22 #2230Nikor
ParticipantElekone darei? Šiaip Elekone įprastas (neskubus) užsakymas gali būti vykdomas visą darbo savaitę. Kartais atrodo, kad jie pradėda daryti plokštę tik tada, kai jiems paskambini paklausti ar ji jau pagaminta – visada atsakymas vienodas: “rytoj, antros dienos pusėje bus gatava…” :)
2010/09/29 at 16:56 #2231Šarūnas
KeymasterJo… Tokia jau kainų politika. Ir dabar matėsi kad jie ten be darbo sėdi, bet vis tiek nulupo pinigo už “skubų” darbą “be eilės”…
2010/09/29 at 20:11 #2232Šarūnas
KeymasterPagaliau surinktas BMS.
Trūksta dar kroviklį įjungiančio tranzistoriaus (rytoj parkeliaus užsakymas), bet iš esmės jau surinktas. Dabar reikia sujungti su celėm ir programint…
2010/09/29 at 21:08 #2233Šarūnas
KeymasterTiems kad forumo temą skaitys vėliau, kad susigaudytų istorijos sekoje – motoro filmukas.
2010/09/30 at 12:08 #2234Šarūnas
KeymasterO taip atrodo celių kontaktų paruošimas – prisukimo skylių darymas.
Iš pradžių norėjau gamintis “skylamušį” (popieriaus skylamušis per didelis – skylė 6mm, o reikia 3,5mm), bet primečiau kad perdaug vargo, kad padaryt tiksliai. Na tai matot sprendimą.
2010/10/01 at 09:08 #2235Šarūnas
KeymasterDar keli kadrai iš “cecho”.
–
Paskutinėje nuotraukoje rankoje laikau 8mm “bullet” jungtis… Žvėris, reikia daug jėgų kad sujungt ar atjungt.
2010/10/01 at 09:52 #2236Gl_as
ParticipantM..daa, jauciu darbelis ne is maloniuju, kai synos nuogos, vienas neatsargus manevras su atsuktuvu ir BUUUM :) O beje, kiek cia tukstanteliu Lt tam sumustinyje ?
2010/10/01 at 10:45 #2237Šarūnas
KeymasterNa, tūkstantėlių tai… Įskaičiuojant dėžę, plokštę ir visą kitą… 4 kokie.
Dar šiek tiek foto.
Įtampų skirtumai stovint ir sukant visu greičiu (ten minusinė galia dėl prasto tikslumo prie mažų galių):
–
Kaip atrodo besisukantis motoras ir visas komplektas:
–
Akumuliatorius. Dėžę dar reikia “damušti”.
–
Maitinimo jungtys.
–
O čia atsakymas kodėl diržas praslysta… Blin, vėl išlaidos.
2010/10/01 at 13:24 #2238Šarūnas
KeymasterUždėjau dar vat tokį dangtį ant motoro. Tiuninginį (tik tokį sugebėjau gauti laiku).
Originaliai buvo skirtas oru aušinamam motorui. Tai kaip ir tinka. Teko biškį papjaustyt…
2010/10/02 at 10:10 #2239Šarūnas
KeymasterŠtai, sujungti visi laidai, parašyta primityvi BMS mikrovaldiklio programa… Vat taip atrodo balansavimas.
Kol kas funkcijos labai primityvios, su programa darbo dar daug.
2010/10/03 at 17:25 #2240Šarūnas
KeymasterDar šiek tiek nuotraukų iš surinkimo.
Na ir surinktas.
Daugiau nuotraukų rasite šiandieninio motorolerių čempionato ‘ataskaitoj’:
http://e-motion.lt/2010/10/03/lietuvos-motoroleriu-cempionatas-inspudziai/
2010/10/07 at 00:07 #2241Šarūnas
KeymasterPagaliau parašiau veiksmingą BMS programą. Yra dar kelios smulkmenėlės ką reikėtų sutvarkyti, bet pagaliau galima krauti nesukant galvos.
Keli papildomi baitai visai praverstų…
2010/10/07 at 16:02 #2242Šarūnas
KeymasterDar šiek tiek pakėliau galią (dabar ~40-50%, jei gerai ampermetras rodo).
2010/10/07 at 16:45 #2243Tomas
ParticipantIš foto sprendžiant galios jau pakankamai :D
2010/10/12 at 11:23 #2244Šarūnas
KeymasterIštekinau naujus, sunkesnius variatoriaus svarelius. Originalūs buvo 8g ir labai vangiai kėlė diržą. Dabar iš bronzos strypo ištekinti svareliai sveria 12g.
Galia pakilo iki 60%. Jei gerai rodo. O rodo tai 5,2kW bėgėjimosi viduryje. Viršijus 40 km/h galia ima kristi ir pasiekus 55 km/h būna apie 3,2 kW. Tai maksimalus greitis lygumoje… Nuo kalno daugiau kaip 60 km/h irgi neina. Tai išvada labai paprasta – trūksta perdavimo, žodžiu, reikia dar sunkinti svarelius.
Dabar liesiu švininius. Turėtų gautis 23g.
Tiesa, šiuo metu mopedo galia jau viršija originalią (su nuimtais ribotuvais) ir bėgėjasi labai smagiai. 55 km/h pasiekia per kelias sekundes. Į statų kalną taip pat važiuoja 50-55 km/h.
Tik šiek tiek neramu darosi dėl variklio, mat paskutinį kartą rimtai pasidraskius jo apvijų temperatūra buvo 90°C. Reikės gaminti efektyvesnį ventiliatorių.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.