Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › e-mopedas
- This topic has 164 replies, 11 voices, and was last updated 11 years, 8 months ago by agniusm.
-
AuthorPosts
-
2010/09/28 at 12:57 #2225MTBG112Participant
o jeigu įmonė gamintu http://www.modematic.lt arba http://www.esemda.lt ?
2010/09/28 at 15:30 #2226ŠarūnasKeymasterKad Esemda pati plokščių lyg negamina.. Ar jau pradėjo? Girdėjau kad užsakinėja jie pas modematiką. Na o modematiaks tai… Minimum savaitę užtruktų, o reikia “čia ir dabar”.
Užsakiau elekone – išfrezuos. Rytoj per pietus jau galėsiu lituot. :)
Beje, gavau ir valdiklį – bandysiu dabar jungt. :)
2010/09/28 at 19:12 #2227TomasParticipantOho kaip greit valdiklis parėjo. Jau gal pajungei :)? Kaip veikia?
2010/09/28 at 19:40 #2228ŠarūnasKeymasterTaip, pajungiau. Na garsas tai žiaurus, kaip ir su kitais. Bet sukasi. diržą kelia nuo ~5500 RPM. Tik srovės labai daug ryja, įpusėjus kelt jau suveikinėja maitblokio srovės ribojimas – 14A. Tai manau prie maksimalių apsukų be apkrovos srėbs kokius 20A… Kas yra virš 1kW. Na bet toks jau variklis (+valdiklis), turbūt kol kas nieko geriau nepavyks padaryt, važiuosiu taip. O po to reikės žiūrėt…
Dar yra problemėlė kad diržas buksuoja kai yra varančiojo skriemulio apačioj – matyt pasidėvėjęs ir reikia keist…
2010/09/29 at 11:16 #2229ŠarūnasKeymasterNa štai, atsiėmiau pagamintą plokštę.
–
Čia kadrai iš “cecho”:
Gaminau “skubos tvarka”, tai kainavo 100 Lt… Bet padaryta tvarkingai, padengta alavu…
2010/09/29 at 15:22 #2230NikorParticipantElekone darei? Šiaip Elekone įprastas (neskubus) užsakymas gali būti vykdomas visą darbo savaitę. Kartais atrodo, kad jie pradėda daryti plokštę tik tada, kai jiems paskambini paklausti ar ji jau pagaminta – visada atsakymas vienodas: “rytoj, antros dienos pusėje bus gatava…” :)
2010/09/29 at 16:56 #2231ŠarūnasKeymasterJo… Tokia jau kainų politika. Ir dabar matėsi kad jie ten be darbo sėdi, bet vis tiek nulupo pinigo už “skubų” darbą “be eilės”…
2010/09/29 at 20:11 #2232ŠarūnasKeymasterPagaliau surinktas BMS.
Trūksta dar kroviklį įjungiančio tranzistoriaus (rytoj parkeliaus užsakymas), bet iš esmės jau surinktas. Dabar reikia sujungti su celėm ir programint…
2010/09/29 at 21:08 #2233ŠarūnasKeymasterTiems kad forumo temą skaitys vėliau, kad susigaudytų istorijos sekoje – motoro filmukas.
2010/09/30 at 12:08 #2234ŠarūnasKeymasterO taip atrodo celių kontaktų paruošimas – prisukimo skylių darymas.
Iš pradžių norėjau gamintis “skylamušį” (popieriaus skylamušis per didelis – skylė 6mm, o reikia 3,5mm), bet primečiau kad perdaug vargo, kad padaryt tiksliai. Na tai matot sprendimą.
2010/10/01 at 09:08 #2235ŠarūnasKeymasterDar keli kadrai iš “cecho”.
–
Paskutinėje nuotraukoje rankoje laikau 8mm “bullet” jungtis… Žvėris, reikia daug jėgų kad sujungt ar atjungt.
2010/10/01 at 09:52 #2236Gl_asMemberM..daa, jauciu darbelis ne is maloniuju, kai synos nuogos, vienas neatsargus manevras su atsuktuvu ir BUUUM :) O beje, kiek cia tukstanteliu Lt tam sumustinyje ?
2010/10/01 at 10:45 #2237ŠarūnasKeymasterNa, tūkstantėlių tai… Įskaičiuojant dėžę, plokštę ir visą kitą… 4 kokie.
Dar šiek tiek foto.
Įtampų skirtumai stovint ir sukant visu greičiu (ten minusinė galia dėl prasto tikslumo prie mažų galių):
–
Kaip atrodo besisukantis motoras ir visas komplektas:
–
Akumuliatorius. Dėžę dar reikia “damušti”.
–
Maitinimo jungtys.
–
O čia atsakymas kodėl diržas praslysta… Blin, vėl išlaidos.
2010/10/01 at 13:24 #2238ŠarūnasKeymasterUždėjau dar vat tokį dangtį ant motoro. Tiuninginį (tik tokį sugebėjau gauti laiku).
Originaliai buvo skirtas oru aušinamam motorui. Tai kaip ir tinka. Teko biškį papjaustyt…
2010/10/02 at 10:10 #2239ŠarūnasKeymasterŠtai, sujungti visi laidai, parašyta primityvi BMS mikrovaldiklio programa… Vat taip atrodo balansavimas.
Kol kas funkcijos labai primityvios, su programa darbo dar daug.
2010/10/03 at 17:25 #2240ŠarūnasKeymasterDar šiek tiek nuotraukų iš surinkimo.
Na ir surinktas.
Daugiau nuotraukų rasite šiandieninio motorolerių čempionato ‘ataskaitoj’:
http://e-motion.lt/2010/10/03/lietuvos-motoroleriu-cempionatas-inspudziai/
2010/10/07 at 00:07 #2241ŠarūnasKeymasterPagaliau parašiau veiksmingą BMS programą. Yra dar kelios smulkmenėlės ką reikėtų sutvarkyti, bet pagaliau galima krauti nesukant galvos.
Keli papildomi baitai visai praverstų…
2010/10/07 at 16:02 #2242ŠarūnasKeymasterDar šiek tiek pakėliau galią (dabar ~40-50%, jei gerai ampermetras rodo).
2010/10/07 at 16:45 #2243TomasParticipantIš foto sprendžiant galios jau pakankamai :D
2010/10/12 at 11:23 #2244ŠarūnasKeymasterIštekinau naujus, sunkesnius variatoriaus svarelius. Originalūs buvo 8g ir labai vangiai kėlė diržą. Dabar iš bronzos strypo ištekinti svareliai sveria 12g.
Galia pakilo iki 60%. Jei gerai rodo. O rodo tai 5,2kW bėgėjimosi viduryje. Viršijus 40 km/h galia ima kristi ir pasiekus 55 km/h būna apie 3,2 kW. Tai maksimalus greitis lygumoje… Nuo kalno daugiau kaip 60 km/h irgi neina. Tai išvada labai paprasta – trūksta perdavimo, žodžiu, reikia dar sunkinti svarelius.
Dabar liesiu švininius. Turėtų gautis 23g.
Tiesa, šiuo metu mopedo galia jau viršija originalią (su nuimtais ribotuvais) ir bėgėjasi labai smagiai. 55 km/h pasiekia per kelias sekundes. Į statų kalną taip pat važiuoja 50-55 km/h.
Tik šiek tiek neramu darosi dėl variklio, mat paskutinį kartą rimtai pasidraskius jo apvijų temperatūra buvo 90°C. Reikės gaminti efektyvesnį ventiliatorių.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.