- This topic has 5 replies, 2 voices, and was last updated 7 years, 1 month ago by karpis.
-
AuthorPosts
-
2017/11/08 at 13:45 #16727karpisParticipant
ieškau paprasto nebrangaus BLDC kontrolerio dviratinio, be ekrano ir kt. funkcijų, su throttle pajungimu, su holo davikliais, sensored (gali būti papildomai-sensorless) 36/48V sistemą kad automatiškai atpažintų ir dirbtų, jei 36/48/60V – dar geriau.
turbūt užtenka 14-20A (350-500W)
turėtų būti ‘apmokymo’ funkcija, nustatyti norimą motoro sukimosi kryptį (pas daugumą kiniškų kontrolerių tai yra).(gal kas turi vietoje, be siuntimosi iš Kinijos. geriausia Kaune)
(nupirkus, pasibandžius ar tinka, reiks dar vieno tokio pat)
(reiktų ir 1vnt. hall-throttle, tik ‘thumb’ tipo)rašykite čia, arba tel.nr.: 8-655-8o49o
papildomas klausimas žinantiems, ar geriau ieškot ‘sinusinio’ ar kaip tik nereikia? planuojama naudoti su motoro perjungimu “žvaigždė/trikampis” (pagrinde turėtų veikt “trikampis” bet kartais perjungiama į “žvaigždė”).
2017/11/08 at 17:44 #16728sopkisParticipantNežinau kam tiksliai naudosi, bet su ta apmokymo funkcija yra šioks toks nepatogumas, nes be apmokymo aktyvavimo akumuliatorių su skirtingom įtampom naudoti nepavyks. Bent jau man nesigavo, nes po 48V akumuliatoriaus pajungus 36V dviratis nevažiavo.
2017/11/09 at 17:35 #16729karpisParticipantTurėtų kažkaip nusi’resetint pakeitus įtampą, kaip suprantu, turi nusistatyt kitą ‘low voltage’ ribą. Ir ką-nepavyko vėl su 36V? Man kaip ir aktualu kad ‘negrybautų’ tie kontroleriai, nes kaip tik planuoju bandyt įvairiom įtampom (bent 36V ir 48V), ir dėl to pačio “žvaigždė/trikampis” žadu motorus perjunginėt (kad padidint apsukas).
Na, naudoti žadu su ‘motoru’ sudarytu iš dviejų riedžio motorų 36V350W, sujungtų korpusais (sukasi į priešingas puses), taigi aktualu kad nustačius sukimosi kryptį, ir atjungus akumą, teisingai ‘atsimintų’ vėl pajungus..
tiktų ir be to ‘apmokymo’, bet kad dauguma kiniškų tą funkciją turi.
‘be apmokymo’ suprantu reikia vieną sykį teisingai pajungti fazes ir holo daviklius. Įsivaizduoju kad suktusi vienas priešingai-reik sukeisti bet kuriuos du fazių (ir atitinkamus holu) laidus? (pataisyk jei ne taip, mažai patirties dar su BLDC motorų pajungimu).2017/11/09 at 17:51 #16730sopkisParticipantBent jau man reikėjo varianto kad važiuotų tiek su 36V, tiek su 48V akumuliatoriais. Bet po apmokymo su 48V akumu su 36V jau nevažiavo, po apmokymo su 36V akumu su 48V važiavo, bet vėl pajungus 36V nebevažiavo. O šiaip jei akumuliatoriaus įtampos nekeitaliosi tai kontroleris atjungus įtampą prisimena variklio faziruotę po apmokymo, tai problemų neturėtų būti.
2017/11/09 at 18:16 #16731karpisParticipantKaitalioti įtampos galutiniam rezultate lyg nežadu, bet užsiimant bandymais-taip. kaip tik žadu bandymus 36V akumu, ir su juo +Leaf 4S akumu (gausis 14S – apie 50V).
Gerai kad parašei, kad ‘atsimena faziruotę’, įdomu ar visi kiniški kontroleriai taip? jei ne paslaptis-patirtis su kokiu modeliu ar pan.kiniško kontrolerio?
Aš žiūriu į pigiausius iš aliexpress už 9-12$ (be siuntimo). Visi ten panašūs 6FET. yra kažkiek brangesnis “YK85S”. nuorodos į porą variantų LT, tą iš skelbimo gal nupirksiu, o dar vieną-siusčiaus iš kinų. “YK85S” Herade pirkčiau, bet to modelio kaip tik nėra.https://www.skelbiu.lt/skelbimai/e-dviracio-kontrolieris-36-48v-350w-31745673.html
http://www.heradas.lt/elektrinio-dviracio-kontroleris-36v-48v-250w-350w2017/11/16 at 17:33 #16735karpisParticipantThrottle (thumb tipo, ne rankena) – irgi vietoje LT dabar nupirkčiau. Gal kas turi?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.