Home Forums Skelbimai ieškau valdiklio

Viewing 16 posts - 41 through 56 (of 56 total)
  • Author
    Posts
  • #16126
    Aurimas
    Participant

    Ieškok mažesnės varžos mosfetu ir išspręsi problemą, dar galima pamatuoti varžas kur eina į mosfet gate kojas, kad būtų mažiau nuostolių dėl dažnio(PWM) tai tas varžas galima dėti mažesnes, bet ne per daug nes gali neatlaikyti juos valdantys tranzistoriai, aš pas save dedu ~20omu, kokius deda kiniečiai nematavau, bet nemanau, kad kas nutiks jei bent 10% sumažinsi varžas, taip pat kad nedaryti skylių aušinimui ir negadinti sandarumo tai galima ties ta sienele kur stovi tranzistoriai prisukti aušintuvą, ir būtinai pastorink takelius, aš dedu monolitinius varinius ir iki pat prilituoto laido, greičiausiai dėl to tau atsilituoja, nes lydmetalio varža daug didesnė nei vario ir ten kur prilituota ir jei dar mažai tai kaista lydmetalis ir atsilituoja, jei bent kelis šiuos veiksmus atliksi tai neliks problemos ;)

    takeliai pastorinti gal 5 kart nei buvo o dėl mosfetu varžos pilnai sutinku nes palyginus didele 7,4mo jei juos keisti tai keisti ir i didesnes sroves nes jei greitis mažiau nei 20kmh ir pilnai užduodi gazo nukepa vienas mosfetas (taip jau du kart nutiko) tai jei tikėti datasheetu laiko 80A per viena mosfeta, o sandarumo ir dabar nėra nes nuėmes galinius dangtelius kad šiluma nestovėtu valdiklio viduj. neverta keisti mosfetų nes jei sudėti gerus tai geriau prisidėti ir įsigyti normalesni kiniška valdikli.
    tai yra dvi išeitys arba valdiklio srove gražinti iki ~40A (nes tiek anksčiau laike bet kaito gan stipriai) ir naudotis arba keisti i rimtesni ir pamirsti visas bedas, man labiau priimtinas antras variantas.

    #16127
    sopkis
    Participant

    Jei jau keisti, tai reikia į mažesnės vidinės varžos, kiek A laiko gali nežiūrėti, nes valdiklyje srovė kitaip skaičiuojasi, ten ir statiniai, ir dinaminiai nuostoliai yra, kurie nuo vidinės mosfetų varžos priklauso ir nuo draiverio, plius su PWM ten visai kitos srovės vaikšto nei iš akumo naudojama. Bet jei kaista iki 100° tai čia tas pats kaip peilio ašmenimis vaikščioti, nes nežinia kad visi tranzai galutinai iššaudys. Žiūrint iš kitos pusės iš tikro nesuprantu kur problema – nupirkai daiktą ir bandai paimti kelis kart daugiau srovės nei jis buvo skirtas, tai aišku kad jis kais, ges kol nusibaigs. Imk normalų kontrolerį su reikiama srove ir baigsis problemos, nėra pinigų tai važiuok su tuo ką turi, bet saugiu režimu. Galim pridiskutuoti daug, bet kas nuo to pasikeis?

    #16128
    Aurimas
    Participant

    valdiklio dar nepirkau todėl ir ieškau kas parduoda o naudoju sena kuriam jau ketvirti metai bet jo maža, o naujam galiu išleisti iki 150€.
    šitam turimam valdikliui yra tikslas kad dar išgyventu pora mėnesiu kol įsigysiu nauja.
    o kad faziniuose laiduose vaikšto kitokios sroves žinau ir jos tikriausiai sieke virš 150A nes kuo mažesnis greitis ir kuo daugiau atsukta greičio rankenėlės tuo didesnė srovė.

    • This reply was modified 7 years, 7 months ago by Aurimas.
    #16131
    Aurimas
    Participant

    gal kam teko bandyti šita ? pastorinus takelius ir nuo 50A iki kokia 60-70A pakėlus turėsiu ta pati ką ir dabar bet beveik nekais ir dar šitas sinusinis o dabartinis ne.

    dar toks klausimas kaip sužinoti variklio fazės laipsni 60 ar 120?

    • This reply was modified 7 years, 7 months ago by Aurimas.
    #16136
    sopkis
    Participant

    O kodėl tau atrodo kad tas naujai nupirktas pakėlus srovę nekais? Man atrodo tu vėl užlipsi ant to pačio grėblio. Kiniečiai pigiai pagamina dėl to, kad jei paskaičiuoja penkiasdešimčiai amperų, tai tiek ir laikys. Pradėsi šuntus storinti – vėl bus tos pačios problemos su kaitimu. Nes kiek domėjausi, tai problemos prasideda būtent pradėjus kelti srovę.

    #16137
    Aurimas
    Participant

    bėdų neturėtu būti nes tie virš 50A bus tik keleta sekundžių startuojant arba i didesni kalniuka o pagrinde ilgalaikė bus tik 30A tai gaunasi kad jis dirbs tik ~60% savo nominalios galios ir pikais iki ~130%. o sinusinis kiek girdėjau kad efektyvesnis tai palaikyti tam pačiam greičiui reikės truputi mažiau srovės. kai palyginimui dabartinis beveik ištisai dirba 130% ir pikais 220% nuo savo nominalios galios. o jei ir naujas 50A pastiprintas iki ~65a kais tai galėsiu gražinti i 50A ir tai man bus per akis tokios galios nes pikais gaunu iki 3.5kw

    beto šitas mažiau kais nes sutariau kad iškart sudės geresnius mosfetus ir jau 18vnt o ne kaip dabar 15vnt
    už papildomus 11$ sakė pakeis i IRFB4110 mosfetus standartiniam būtu IRFB4410 mosfetai.
    tik kas pasakytu kaip sužinoti turimo variklio 60 ar 120 laipsniu fazė?

    #16319
    Aurimas
    Participant

    iš kiniečiu atvyko užsakytas valdiklis tai nebeieškau, tik jie persistengė vietoj žadėtu 65a padarė virš 90A. o veikimas palyginus senaji su naujuoju tai skirtumai labai dideli. savo kaina pilnai atitinka.

    #16320
    Tyro
    Participant

    Ar sinusinis ar paprastas valdiklis? :) 90A jau kažkas :)

    #16321
    Aurimas
    Participant

    sinusinis, dirba taip tyliai kad visiškai nesigirdi, netaip kaip paprastas kad pagal triukšmo stipruma galima atspėti kokia apkrova varikliui. greitėjimas taipat stipriai pasikeitė pasidarė žymiai stipresnis ir tolygesnis o max traukos taip ir nepavyko išbandyti nes suveikia pcm apsauga kuri atjungia kai pasiekia 100A. nespaudžiant iki dugno pavyko max ~85A paduoti o jai dar paspaudžiu atjunge pcm.
    reikės išsiardyti ir truputi paplonini šunta kad mažiau srovės imtu, nes jei prie 65A (akumas) žadėjo 180A (fazės)padaryti tai spėju prie 90A kokia 250A fazė turėtu būti.

    Tik toks niuansas yra kad jei greiti virš 30kmh ir visiškai atleidi gaza labai maža sekundės dali stabteli ir toliau vėl normaliai, kame čia bėda? Ar taip ir turi būti?

    #16322
    Tyro
    Participant

    Kuria prasme “stabteli” – įsijungia trumpam regeneracija ir po to jau normaliai rieda ir lėtėja?

    #16323
    Aurimas
    Participant

    nežinau ar regeneracija ar kas bet atleidus gazo rankena jaučiamas labai trumpas truktelėjimas (stabdymas) kaip ir pats sakai tarsi suveiktu regeneracija (valdiklis šita funkcija palaiko ir ji yra prijungta) ir toliau lengvai rieda o jai vėl paduodu gazo bet mažesni greiti nei kad rieda laisva eiga jaučiasi beveik nepastebimas stabdymas iki kol nukrenta greitis iki užduoto greičio o jai vėl atleidžiu pilnai gaza vėl tas truktelėjimas būna.

    #16372
    Aurimas
    Participant

    gal kas turite parduoti irfb4110 mosfetų? reiktu kuo skubiau tai iš Kinijos labai jau ilgai laukti.
    truputi prisižaidžiau start-stop mažu greičiu ir kažkurie mosfetai neatlaike po 4km distancijos.

    865421085
    [email protected]

    edit: jau nereik

    • This reply was modified 7 years, 5 months ago by Aurimas.
    #16405
    Aurimas
    Participant

    reikalingas 36v 250w dc variklio valdiklis ir kokia nors akumo likučio indikacija. gal kas turit nereikalinga?

    #16406
    Tom
    Participant

    Valdikli rasciau, baterijos indikatoriaus nelabai.

    #16407
    Aurimas
    Participant

    tai tiks ir valdiklis o indikacija mažu kas kitas pasiūlys.
    parašyk i pašta [email protected]

    #16410
    Nemirtingasis
    Participant

    Turiu 36V 22A valdiklį ir greičio rankenėlę su indikacija (tiksliau tai “thumb throttle”), jei tinka parašyk [email protected]

Viewing 16 posts - 41 through 56 (of 56 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.