na taip įdomiai rašo Vilniuje net 8 krovimo stotelės statistinėje įskaitoje:D paskaičius parašyta kad 2 stotelės visgi išmontuotos, dar paskaitom kad kitos yra visgi privačioje teritorijoje ir yra skirtos kaip ir įmonės reikmėms, tad realiai gaunam, kad yra visgi tik viena stotelė, kuri irgi su žvaigždute, skirta nissan elektromobiliams:D Taigi prisiminus bloge aprašytą konferenciją (2011) ir studiją apie elektromobilius ir jų parko plėtrą už kurią suplojo nemažus pinigus, sakyčiau matosi akivaizdus progresas bent jau Vilniaus miete:D
Tai kalbant apie estus, nereikia pamiršti, kad kol mūsų valdininkai sprendė kaip papildyti savo ir giminaičių kišenes, estai 2011 metais už parduotus perteklinius taršos leidimus įsigijo 507 elektromobilius, kurie buvo skirti savivaldybių socialiniams darbuotojams, ir dar 500 elektromobilių įmonėms ar privatiems asmenims kompensavo ~50% kainos. Užtai jie ir krovimo tinklą išplėtojo taip, kad stotelės randasi ne didesniu kaip 60km atstumu viena nuo kitos.
Vienas pražystamas pastebėjo įdomią tendenciją, kuo valstybė šiauriau tuo joje mažiau korupcijos, “švogerizmo”, perteklinės biurokratijos. Taigi gerai dar nors, kad Lietuva ne kokia visiškai pietų valstybė….. Rumunija, Italija, Graikija ir pan. Estija paneigia, kad postsovietinė valstybė, tai būtinai sugadinta, atsilikusi, korumpuota, nebrandi visuomenė……