kilo klausimas – į akumuliatorių esu susimontavęs kinietišką BMS (nuotrauka žemiau) – ant balanserio yra du minusai “P-” – tai minusas skirtas iškrovimui (į valdiklį) ir “C-” – minusas krovimui. Klausimas – o kaip yra su regeneraciniu stabdymu – tokiu atveju juk stabdant krovimas vyks per “iškrovimo” minusą – ar tai nenugalabys BMS?
kilo klausimas – į akumuliatorių esu susimontavęs kinietišką BMS (nuotrauka žemiau) – ant balanserio yra du minusai “P-” – tai minusas skirtas iškrovimui (į valdiklį) ir “C-” – minusas krovimui. Klausimas – o kaip yra su regeneraciniu stabdymu – tokiu atveju juk stabdant krovimas vyks per “iškrovimo” minusą – ar tai nenugalabys BMS?
nenugalabys bet nebus apsaugos nuo perkrovimo tai geriausiai kai isvaziuoji su 100% ikrova kol neiskrausi keliu procentu vengti naudoti regeneracija
Na kadangi mano dviratyje sukasi stebuklingas pyragas 5, nustatymuose jis turi skiltį “Overvoltage protection value”, kaip suprantu valdiklis nuolat stebi baterijos įtampą, kuriais padidėjus virš nustatytos ribos (kad ir regeneracinio stabdymo metu) atjungia regeneraciją tokiu būdu atlikdamas apsaugos nuo baterijos perkrovimo funkciją, ar aš klystu?