- This topic has 20 replies, 7 voices, and was last updated 12 years, 2 months ago by Šarūnas.
-
AuthorPosts
-
2012/06/12 at 09:06 #1952ZigmazParticipant
Sveiki, turiu toki paprasta klausimuka. Jei el.dviraciu neminant nuvaziuojamas atstumas apie 30 km, tai vaziuojant assist rezimu t.y. variklis tik padeda minti, greitis sakykim nevirsija 30 km/h , tai butu ….?
2012/06/12 at 10:27 #4919TyroParticipantismegink ir pamatysi. Idomu koki tu atstuma be variklio numini 30kmh greiciu :)
Kiek procentu pridesi darbo jegos kojomis, tiek procentu toliau ir nuvaziuosi.
Beje, dazniausia kuo leciau vaziuoji tuo toliau nuvaziuoji kalbant vien tik apie vaziavima baterijomis.
2012/06/12 at 21:04 #4920E-MAXParticipantJei nori mint nusipirk lengva dviratuka -bus lengviau mint .
su geru 28″ plonom padangom rieda puikiai. pasitreniravus pastoviai 30 imanoma.
2012/06/12 at 21:09 #4921E-MAXParticipantKadangi ,tema vadinas klausimelis . ir as paklausiu .
Paimu paprasta 24v 400w DC varikliuka (rotorius ir statorius apvijiniai)
sudedu magnetus i statoriu . ir turiu 400w 12v motoriuka ?
2012/06/13 at 09:43 #4922TadasParticipantNa cia ir uzpainiojai :) Visu pirma neapsimoka gadint magnetais motoro.Sakau Gadint nes zinau kad tingesi daryti skaiciavimus ir bandymus ivairius kad islaikyti panasius parametrus i buvusius.Dar vienas variantas kad itampos mazinimas tai automatiskai sroves didinimas tai paciai galiai tureti. Vadinasi kontroleris nors siuo atveju ir pigus bet brangs siek tiek nes fetai tures laikyti didesne srove o vat jiems kaip taisykle lengviau kai itampa didesne o srove mazesne.
2012/06/13 at 09:49 #4923ŠarūnasKeymasterČia manau labiau teorinis klausimas buvo.
Jei motoras yra nuoseklaus jungimo, statoriuje įtampos kritimas būna labai mažas, taigi pašalinus apviją bendra motoro įtampa nepasikeičia. Jei lygiagretaus – taip pat nesikeičia.
Sudėjus magnetus turbūt gausis stipresnis laukas, taigi toms pačioms apsukoms pasiekti reikės daugiau įtampos. Tai iš “24V” motoro gali gautis ir “48V”.
Taipogi rezultate keliais procentais padidėtų motoro naudingumo koeficientas. Bet tai tik teorija, nes praktiškai tokiais dalykais užsiimti yra nesąmonė.
2012/06/13 at 18:02 #4924E-MAXParticipantAs tik del naudingumo , norejau keist konstrukcija .
Taigi jei sakot tik keli procentai , tai pamirstu sita ideja . beto is 48v man nebutu naudos . nes masciau deti 7vnt A123 prizmatiniu.
jei galima pavizdi , kiek tu procentu skirtumas gaunas ?
2012/06/13 at 18:03 #4925E-MAXParticipantdel jungimu , neatkreipiau demesio , tik zinau kad motoras 4 sepeciu . kas gana neiprasta man buvo .
2012/06/14 at 20:21 #4926ZigmazParticipantTiesiog norejau paklausti, jei pedalais padedi varikliui, kaip tai atsiliepia nuvaziuotam atstumui.
2012/06/14 at 20:53 #4927E-MAXParticipantnu dideja ir taip aisku , jei visa kelia numini , tai ir kraut neikad neprireiks.
2012/06/15 at 06:59 #4928ŠarūnasKeymasterTai logiškai reikia pagalvoti. Jei važiuodamas kojomis tik makaluosi kad apgautum aplinkinius, bet realiai dviračiui važiuoti nepadėsi – jokio atstumo neišloši. Jei atliksi pusę darbo, t.y. įdėsi pusę darbo, tai ir “nuvažiuosi” dvigubai daugiau. Paprasčiausia aritmetika.
Jei laikysime kad labai netinginiausi ir minsi elektrinį dviratį tokia pat jėga kaip mintum paprastą, bet važiuosi apie 30km/h greičiu, manau akumuliatoriaus pakaks kokiems 45 km.
2012/06/15 at 14:46 #4929Gl_asMemberSu varikliu mynimas visiskai kitoks. Gali balansuoti tarp ikalniu nuokalniu. Lengvu mynimu, visiskai nejausdamas nuovargio eikvoji vidutiniskai 3A lygumoj nesant vejo. Tas leidzia be fizinio pasirengimo nukeliauti 150 km su 960Wh akumu jei dviratis be amortizatoriu. Jei su amortizatoriais, turetu kazkiek sanaudos padidet (komfortas ir saugumas turbut irgi).
2012/06/18 at 17:20 #4930OldschoolerParticipantSveiki,
Prašau patarimo, kaip teisingai elgtis su 12V švino (geliniu) akumu ?
Iki kelių voltų jį galima iškraut, nepadarius neatitaisomo demidžo, kokia max
iškrovimo- darbo- srovė? Talpa , pagal vaizdą- gal 15 Ah, nes nieko ant jo neparašyta Įkroviklis gamyklinis, dedikuotas.
Ačiū!
P.S. Niekaip neišeina įkelt į postą fotkių, būtų aiškiau, kas/kaip.
2012/06/18 at 17:44 #4931ŠarūnasKeymasterJei griežtai, vienintelis teisingas poelgis yra utilizuoti :)
O jei jau tenka naudoti… Darbinė srovė yra iki 0.2C (3A, jei talpa 15Ah). Krovimo srovė 0.1C. Iškrauti ne žemiau 10V. Įkrauti iki 14.4V.
2012/06/18 at 18:03 #4932OldschoolerParticipantAčiū, Šarūnai,
Vos nepadariau klaidos, iškroviau bandydamas , su automob. lemtute, iki 10,2 V
O utilizuot kol kas nepavyks,:) čia gimsta toks cargo- pramogų- KAP (Kite Aerial Photography) įrenginys. Kai baigsiu, parodysiu- jei įsikels fotkės :)
2012/06/18 at 19:17 #4933ŠarūnasKeymasterNuotraukas dėk į http://imgur.com/
Nusikopijuok tiesioginę nuorodą, tada čia spausk mygtuką URL ir paste..
2012/06/18 at 19:32 #4934OldschoolerParticipant2012/06/18 at 19:35 #4935OldschoolerParticipant2012/06/18 at 19:41 #4936OldschoolerParticipantVisa tai tam, kad nereikėtų šitaip :))
2012/10/05 at 14:46 #4937OldschoolerParticipantGal kam teko bandyt parasparniui skirtą variklį?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.