Tai nėra varikliai, o tik patiklių neišsilavinusių žmonių mulkinimas. Sakau kategoriškai, bet trumpai ir aiškiai. Negaišk laiko tai nagrinėdamas ir prisimink tvermės dėsnį.
Kalba eina ne apie amžinąjį variklį. Šiam motociklui varyti reikalinga energija tik jo variklio naudingumo koeficientas didesnis nei elektros variklių, kur 10% energijos virsta šiluma. Kad ir pirmam video matosi laidais prijungtas elektromagnetas, kuriam ir reikalinga energija. Veikimo principas parodytas čia: http://www.youtube.com/watch?v=rnRbF6eMSPU aišku pagal tvermės dėsnį niekas ten suktis neturėtų, bet į pramanus irgi nepanašu.
Pasakysiu paprastai: jeigu tai kertasi su tvermės dėsniu – negaišk laiko ieškodamas kur ten yra gudrybė, nes bet kokiu atveju žiūrovas yra mulkinamas. O šiuos filmukus buvau matęs jau anksčiau – absurdas ten visiškas, pasakėlės vaikams.
Na, aišku, o jei apie motociklą, tai labai protingai padarytas, turbūt labai patogu tokiame sėdėt, tik galinio rato amortizacijos eiga kiek mažoka atrodo. Beje rašo, kad vienu įkrovimu nuvažioja iki 180km, kas gaunasi 7 kartus pigiau už benziną, tai nuo elektros variklių ne taip jau daug ir skiriasi, visgi fizikos neapgausi..
Ten panaudotas elementarus sichroninis variklis (su magnetais), toks pats kaip ir mano dviratyje. Taip kad jokio čia stebuklo tame nėra. Arba ne taip supratai perskaitęs, arba žurnalistai eilinį kartą nusišnekėjo.
Jei lyginti taupaus šiuolaikinio dyzelinio automobilio pinigų sąnaudas kilometrui, elektra važiuoti gaunasi maždaug du kartus pigiau. Na ir kiti bonusai: triukšmas, smarvė, dūmai, remontas…
kazkuriame straipsnyje radau, kad keitei variklio guolius. Gal gali placiau apie tai – kodel, kokius, kaip? Reik suprasti, kad hub variklyje, numatytame naudoti el. dviratyje, sudeti tam netinkami guoliai?