Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › Moto ir quad
- This topic has 13 replies, 6 voices, and was last updated 5 years ago by Buckis.
-
AuthorPosts
-
2017/02/10 at 09:16 #15518ramusParticipant
Sveiki,
Planuoju du projektus, viena kazka panasaus i Agniaus derbi, kita 4×4 aparata skirta max 15km/h greiciui ir vezti 300kg ant savo konstrukcijos arba tempti priekabikeje.
Del pastarojo dar galvoju gal nebrangiai radus 4×4 keturrati ji konvertuoti i elektrini, tokiu atveju max greiti daryti apie 50km/h kad butu galima pritaikyti ne tik darbams bet ir pramogai.
Zoliapjove prie jo atskiras reikalas, atskirai pakabinama, su atskiru varikliu.
4×4 agregato pagrindine misija siltuoju metu laiku ryte ir vakare su tuo paciu varikliu sukti 1,5kw vakuma iki valandos laiko (paprastai 40 minuciu) ir nuvaziuoti iki 10km, puse ju su kroviniu. Na ir kas pora savaitikiu dienos metu prisikabint zoliapjove.
Kolkas turiu apie 10kwh 18650 celiu, virs 800vnt. Tam traktoriukui reiktu skirti bent 5kwh, o motociklui jau talpinsiu pagal rema. Konfiguracija 14s.Abu projektai principe mid-drive, tai kolkas pagrindinis klausimas butu kur dairytis varikliu, valdikliu? Galbut tinkami ir naudoti, ar is kazkokiu projektu like, paimti….
Kolkas tik zvalgyba, nes nei galiu kazkokios konkretesnes informacijos pateikt apie matmenis nei ka. 4×4 variantui noretusi kuo pigesniu keliu eiti, proto ribose.2017/02/11 at 01:21 #15522sopkisParticipantBent jau su universaliu keturračiu tai mano nuomone nieko gero nesigaus. Nes esant didelei variklio apkrovai ir mažoms apsukoms variklio naudingumas stipriai krenta, ir perkaitinės variklis. Nes būtent tokios eksplotacinės sąlygos gaunasi, jei perdavimą darai ant 50kmh, o pakrauni didelį svorį ir bandai važiuoti mažu greičiu. Pabandyk skirtingus režimus http://www.ebikes.ca/tools/simulator.html , ir pamatysi kaip esant mažam greičiui efektyvumas krenta nuo 85% iki 55%, o tai yra išsiskirianti šiluma variklyje.
2017/02/13 at 19:28 #15540ramusParticipantTaip, tu teisus. Visgi jei 4×4 aparata lipdysiu ant keturracio bazes galvoju kazka priburti su redukcijos pakeitimu,, kad ir ne ypac greitu ar patogiu. Nes vasara kaip ir aisku, laiko pramogoms kaip ir nelabai bus, kadangi ryte, vakare agregatas reikalingas darbui, o kartais ir diena. Taciau atejus ziemai, kodel neisnaudot tokios investicijos ir savo malonumui. Galbut yra zinanciu po kokius forumus pasidairyt ar po kokius skelbimus pasiknist kad rasti naudotu varikliu, valdikliu? Is US kazkaip nelabai linke siuntinet i kitus zemynus. Nepavyks nieko rast, dairysiuosi i naujus variantus…
2017/02/23 at 11:39 #15582ramusParticipantGalbut kas yra susidures su renault twizy varikliu? Galvoju galbut ir tinkamas variantas butu keturracio projektui
2017/03/27 at 09:26 #15876ramusParticipantReikaliukai po truputi juda, keturratis atsirado. Zvilgtelejau perdavima, jei nesuklydau pasiskaiciuot tai idealus variantas butu variklis turintis apie 4000 rpm. Turint varikli galetu judeti toliau, apgalvojau ir kaip padaryt darbini ir pramogini greicius. Pramogoms tiesiai prie reduktoriaus jungti varikli, isletinimas i ratus apie 6 kartus, o darbui isletinti dar apie 3-4 kartus, rezultate 18-24 redukcija. Perjungimas mechaninis, ale greiciu dezike dvieju begiu gautusi.
Akumuliatorius – kolkas turiu du teslos modulius, tai nenoriu ardyti. Gaunasi 12s. Principe galeciau nieko ir nekeisti, vietos yra kur juos padeti.
Taigi vis dar reikalingas variklis, kol jo nera nelabai darbai gali judeti toliau. Varikliui vietos tikrai nemazai. Geriau isivaizduoti keturracio dydi tai r15 195/65 padangos panasios:)
Gal turit kokiu pasiulymu?2017/03/29 at 10:47 #15907paramotorasParticipantYra keletas dc varikliu nuo elektrokrautuvu. berods 48V ar idomu?
2017/03/29 at 11:16 #15908ramusParticipantTaip, domintu. Parasysiu privaciai.
2019/08/11 at 18:12 #17596ramusParticipantSveiki,
Gal pas kazka yra uzsilikes koks galingesnis DC variklis? Su pastoviais magnetais PMDC
https://imguh.com/image/V77IM2019/11/05 at 20:11 #17623KarolisParticipantšiek tiek “Teaser”io
https://photos.app.goo.gl/AH6eYQXxCvxpT7Lt7
Būsima mano laboratorinė bazė, tikiuosi :)2019/11/06 at 13:34 #17624TadasParticipantKas per stebulė panaudota kad tinka dviratinis diskas?Ar tiesiog adapteris pagamintas?
2019/11/06 at 15:24 #17625KarolisParticipantTen truputi “sufail’inta. Stebulė tekinta naujai su adapteriais iš abiejų pusių, žodžiu truputi persistengiau. Bet kuo daugiau darai, tuo daugiau patirties įgauni, ką verta daryti, ko ne. Dabar, jau būčiau daręs visiškai kitaip. Bet kaip pilotiniam Mk1 projektui jau nekeisiu krypties. Mk2 bus kur kas lengviau, pigiau, jei tenkins minimalius lukesčius Mk1.
2019/11/06 at 17:58 #17626TadasParticipantDabar pamačiau kad naudoji Duro padanga kuria ir aš išbandęs su keletu hub variklių.Del stebulės tai aš pasirinkau brangų bet paprastą kelią tiesiog nupirkau iš lmx.Svoris apie 390g kai visokios aliuminės kiniškų pitbike 1.4kg.
2019/11/06 at 23:14 #17627KarolisParticipantNa, čia jau pas mane dviratinių komponentų nėra, apart to dekoratyvinio stabdžių disko :) net ir pagal motociklo standartus sunkoka, bet stengiausi kol kas tik pamėgint pigiausiu keliu, prakrtiškai viskas yra iš plieno.
2019/11/09 at 00:52 #17628BuckisParticipantKarolis, gal ir surasciau panasu varikli jei dar domina
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.