- This topic has 23 replies, 7 voices, and was last updated 12 years, 6 months ago by Karolis.
-
AuthorPosts
-
2012/06/12 at 22:16 #1954ceasarMember
http://www.wimp.com/airpodcar/ kadangi turbut dar bent desimtmeti (duok dieve), elektrocar’ai liks perbrangus miesto zaisliukai technologiju fanams ir zaliesiems, tai manau sita alternatyva zymiai vertesne rimtu zmoniu demesio, bei investiciju, jeigu pateikiami skaiciai atitinka realybe.
2012/06/13 at 07:13 #4939ŠarūnasKeymasterTa pati bjauri stūmoklinė mechanika ir triukšmas…
Matai, sakai kad elektromobiliai į gatves galės masiškai išvažiuoti po 10 metų. Kaip manai kiek laiko reikia tam elektromobiliui sukurti nuo nulio? :) Kol ištobulinsi, tai ir ateis tie 2022-ieji.
Čia pažiūrėjau iš kūrėjo pusės. O jei iš vartotojo – vis tiek nei vieno nei kito neįpirks dar ilgai.
O ką ten parašė su važiavimo kaina, kad kaina 0.5€/100km, tai oras visiškas :) Tam kompresoriui sukti vis tiek yra naudojama elektra. Tegul sako ką nori, bet nu niekaip nepatikėsiu kad tokia orinė sistema yra pigesnė nei bent 2x elektros kainos, kurią naudojant tiesiogiai gaunasi apie 2€/100km. Turėtų kainuoti 4€/100km. Na, su tokiu baisiu “kėbulu” gal ir 3€/100km išspaustų, bet saugumas tai nulinis. Vien jau valdymas posykyje – staigiau pasukęs apvirsi ir nuriedėsi…
2012/06/13 at 09:34 #4940TadasParticipantCeasar nebuk tuo tikras.Visu pirma ziurekim i nasuma.Gaminam elektra kad kompresorius spaustu ora kuriuo uzpildom auksto slegio talpa na cia dar nuostoliai nedideli.Dabar klausimas kokio nasumo tas orinis variklis?Jei turi alkunini velena ir stumuoklius tai maks 40% cia mano nuomone.Dabar ziurim kaina ir sauguma cia manau elektromobiliai jau lenkia pagal sauguma tik kaina gal vos kiek didesne jei imsim ta spuoga kurio nuoroda cia davei ir koki renault twizy.Del rimtu zmoniu demesio tai ka as zinau… oriniu jau atsisake TATA o elektromobilius gaminanti Renault jau investavus miliardines lesas i visa technologija tai manau RIMTI pinigeliai ar ne? :)
2012/06/13 at 18:55 #4941ceasarMemberoi Sarunai nereikia cia tu religiniu uzuominu :)
nu nelabai tikiu, kad 2022 1/5 nauju automobiliu, bus elektriniai, duok dieve, kad pasiektu 1/10. tai jau 1996 buvo uztektinai uzbaigtos daugelis technologiju masiniai gamybai su EV1, taciau kaip ir tada taip ir dabar esme akumuliatoriuose, kur vyksta leta evoliucija…
nu kaina sito konkurencinga vienur nurodo 8k$, kitur 6-7k euru… ir zinant, kad gamykla prancuzijoje, bei situacija panasi, kaip ir su tesla pirmais produktais rinkai…
nediskutuosiu cia apie sauguma masinos kuri skirta vazineti 50km/h mieste… kopresoriu efektyvumai buna apie 95%. MDI teigia, kad ju motoru nasumas virsija 50% visiam diapazone. mindaugau prasyciau pagristi savo nuomone del gamintojo nurodyta 0.5 euro 100km, idomu pamatyti skaiciavimus, kiek kainuoja suslegta ora pagaminti :)
ok skaiciuojam primityviai jusu hobi. lietuvaiciu e-aygo kainuos su PVM ~110k lt, i-Miev kada pasieks Lietuva kaina bus ~130k lt. as neskaiciuoju subsidiju, nes tai is esmes visu musu pinigai surinkti i biudzeta ir isdalinti “zalesniems”, priedo tai gamybos kastu nekeiciai. skaiciuojam e-aygo atsiperkakuma. elektrinis variantas ~5lt/100km. benzininio/dyzelinio aygo vidutines sanaudos bus ~4l/100km kas butu ~18lt/100km. kaina ju irgi imkim ~10k lt, nes kol prieisim ta taska, kai abieju bendra savikaina su nuvaziuotu atstomu prades lygintis praeis turbut ir desimtemetis iprastam vartotojui. taigi nuvaziuoti 1 milijona km su e-aygo kainuoja 50k lt su paprastu variantu 180k lt. kaip teigia e-aygo gamintojai ju bateriju pako uztenka 300k km, taiciau zinant, kad pas mus ziemos egzistuoja (o genda ar nlb vaziuoja ne tik garaziniai projektai, bet ir serijiniai japonai, imant Estijos pvz) ir kad pakrovimai ir iskrovimai nebus atliekami labaratoriju salygomis, tai per ta laikotarpi teks pakeisti 4 bateriju pakus, kas kainuos turbut ~100k lt, jau neatsizvelgiant i kitus taskus kurie nusideves ne viena karta. paprasto varianto ekslotacija kainuos kokius ~25k lt.
110k + 50k + 100k=260k
10k + 180k +25k=215k
skaiciai patys kalba uz save, taigi jeigu neesi zuokas arba nezadi nuvaziuoti 1 milijono km nera jokio ekonominio pagristumo pirkti e-cara. o jei koks paprastas australas sugeba ipirkti elektrocar’a, tai nereiskia kad jis ekologiskai vazines su elektra pagaminta is anglies… velgi cia butu idomu pamatyti galutinia zala gamtai eksplotuojant/pernkant e-car ir paprasta car.
2012/06/13 at 19:28 #4942E-MAXParticipantStumokliai , vare pasauli ir dar varys 20 metu garantuotai . jei automobilius ir pakeis elektra , ar oras . bet sunkiosios technikos nematau prosvaisiu . kur reikia atiduoti 400ag 8valandas be pertrauku .
Nebent branduoliniai reaktoriai patobules , tada bus galima galvoti apie elektros variklius sunkiojoje technikoje .
beje , del idomumo gal kas zinot kiek kainuotu 40kw el. generatoriaus, jam variklio
kurio apsukos butu apie 1400rpm ir zinoma valdiklio komplektas ?
2012/06/18 at 19:33 #4943ceasarMemberna matos eilinis religinis forumas, kur diskusijos nera aktualios, nebent jos konkreciai apie esmine religija :)
2012/06/18 at 21:15 #4944E-MAXParticipantner ka diskuotuot , reikia gaminti .
is kur tu man dabar pasiulytum , gauti super auksto spaudimo kompresoriu ?iki kokiu bent 150bar ?
resiverius tai galima susivirint , is kokios angliarugstes balionu . t.y pasitrumpint .
varikli irgi galima , kazka modifikuoti . turi tiek axialiniu , tiek normaliu stumokliniu .
2012/06/20 at 09:38 #4945TadasParticipantCeasar nesuprantu kokios tu dar diskusijos nori?Parodai filmuka kur prototipas vazineja o as jau pries puse metu interneto platybese buvau skaites kad nepasiteisino niekaip tas oro motoras nes testuojant atsirado kazkokiu problemu kuriu jie nepajegus isprest su turimom sios dienos technologijom.Kita vertus cia tas pat kas vegetaru forume jiem siulyti mesa.Mes nesiulom tau gaminti ar pirkti elektrinio transporto o kad mum patinka patiem tai cia jau musu bedos.Siaip smagu kad jau Lietuvoj isbando pastas ir kitos istaigos elektrini transporta ir jau girdet pirmu teigiamu atsiliepimu.Tada bus grynas irodymas skeptikam kad tai realus transportas o ne zaisliukas uz kosminius pinigus.
2012/06/20 at 13:29 #4946ŠarūnasKeymasterceasar, nieko asmeniško, tai tik mano asmeninė nuomonė remiantis fizikos žiniomis. O fizika sako, kad toks oro motoras, įskaičiuojant visas kompresoriaus, perdavimo ir nenulinio išmetimo slėgio sąlygas, turi minimum du kartus blogesnį efektyvumą už paprasčiausią elektros motorą. Dėl to toks dalykas neturi jokių šansų pasiteisinti. Vienintelis jo pliusas tas, kad ir santechnikas supranta kaip veikia…
2012/06/20 at 16:40 #4947Gl_asMemberDar pliusas manau greitas pakrovimas ir oro “baterijos” kaina bei ilgaamziskumas. Del naudingumo koeficiento niekaip netikiu 95%. Jau vien kiek energijos prarandi suslegiant ir ausinant nuo slegio ikaitusi baliona. Bet siaip ideja gera, klausimas kodel neprigijo…
2012/06/21 at 18:58 #4948E-MAXParticipanttai kaip minejau , turetu kolonelese stoveti auksto spaudimo kompresoriai , vel reformos .
Kuom tas orinis motoras galejo nepasiteisint ? seniai pilna tokiu naudojamu , pamastykit kiek pneumatiniu irankiu yra prigalvota.
beja , uz elektrini dar geriau ,nes mazi motoro gabaritai.
manau , kad i rinka nepaleidzia ,nes permazas nuvaziuojamas atstumas.
kazkaip sunku pamanyti ,kad balionas ilgai atiduotu koki 60kw galios ,
deguonis suspaustas iki 150bar jei neklistu , baiges uz keliu valandu pjovimo su pertraukom , pastoviai palaikant 5 bar .
Sarunai , fizika sako , kad akumuliatoriai nepritaikiti realiam naudojimui transporte.
ir kol taip bus E-transportas bus tik prabangus zaisliukas.
taigi svaraus pranasumo pries orine mechanika neturi.
2012/06/21 at 19:00 #4949E-MAXParticipantSarunai , fizika sako , kad akumuliatoriai nepritaikiti realiam naudojimui transporte.
ir kol taip bus E-transportas bus tik prabangus zaisliukas.
2012/06/21 at 19:00 #4950E-MAXParticipanttaigi svaraus pranasumo pries orine mechanika neturi.
2012/06/21 at 20:17 #4951ŠarūnasKeymasterNa jau, nemeluok. Visas elektromobilis nėra daug brangesnis už naują panašios klasės automobilį. Sutinku kad tūlam lietuviui bet koks naujas daiktas jau savaime yra prabangos prekė (ir apskritai automobilis, kainuojantis >5kLt), bet tai tik mūsų skurdo rodiklis. Likusiame pasaulyje tai toli gražu ne prabangos prekė, kurią renkasi taupantys žmonės.
2012/06/22 at 07:04 #4952TadasParticipantE-max nesutinku su tavo teiginiu :”Sarunai , fizika sako , kad akumuliatoriai nepritaikiti realiam naudojimui transporte.” Net su svino akumais yra daug automobiliu pagamintu 1980 metais kurie vazineja praktiskai iki siu dienu.Akumai pakeisti jau n kartu aisku.Realus pavyzdys Vilniuje vazinejantis zmogus jau apie 4 metai vazineja su A123 celem dviraciu ir vargo nemato.Kad jie netinkami sunkiai technikai sutinku bet lengviems automobiliams jau siandienai ju pilnai pakanka.Kaina kitas reikalas.
2012/06/22 at 07:41 #4953NikorParticipantĮprasto automobilio ir elektromobilio kainų palyginimas:
http://www.peugeot.lt/catalog/peugeot.php/107/Urban/1/107%20Urban+1.0E+5P
Tas pats, ar ne? :)
O kaip žiema? Žiema Maskvoje žurnalistai per kamščius su šita Mitsubishi sugebėjo pravažiuoti tik 15km. Visą akumuliatoriaus energiją suvalgė elektrinis krosnis. “Įspūdingas” rezultatas… :)
2012/06/22 at 07:52 #4954NikorParticipantNenoriu teigti, kad elektromobilis neturi ateities, kad tai žaisliukas ir t.t. Tiesiog faktas yra tame, kad akumuliatoriaus talpa lieka per maži šiai dienai, ir turi išaugti bent 5-10 kartų…
2012/06/22 at 08:00 #4955KarolisParticipantŠiandien beje įteikiami pirmieji rakteliai 3p.m. http://www.teslamotors.com Kol kas tai vienintelis elektromobilis rinkoje galintis pasigirti praktiškumu.
2012/06/22 at 14:19 #4956ŠarūnasKeymasterNikor, aš kalbu apie savikainą pagaminti, o ne tai, už kiek bandomi parduoti “prototipai”.
Plius, tu čia lygini skirtingos klasės daiktus. Tas pežukas yra visiškas lowendas.
Pilnai sutinku kad MiEV yra labai stipriai užbrangintas ir yra kitų, dar absurdiškesnių pavyzdžių (kad ir tas pats tezzari). Siūlau pažiūrėti kad ir į Nissan Leaf. Ir tada lyginti su analogiško lygio automobiliu. Nemanau kad kaina skirsis daugiau kaip 30%.
Be to, labai neteisingas tavo požiūris į šaltį. Salono šildymui yra reikalinga papildoma energija, taigi natūralu, kad šildantis nuvažiuojamas atstumas mažėja. Kad nėra šilumos rekuperacijos sistemos – trūkumas, bet ne esminis. Esmė, kad tu kūrendamas fosilijas tą papildomą energiją naudoji bet kokiu atveju, net jei tau tos šilumos ir visai nereikia. Bet dėl to problemos nekeli, nes turi didelį rezervą…
2012/06/22 at 15:27 #4957NikorParticipanttezzari… dabar žinosiu kaip vadinasi tas automobiliukas su kuriuo važinėja Lietuvos paštas. Jo, vos 80 kLt ir jis tavo…
Man pasirodo, kad tas Peugeot ir Mitsubishi panašios klasės: gabaritai, tokie patys pigus plastmasiniai salonai, charakteristikos ir t.t. Aš tyčiai parinkau būtent šitą nerealiai perbrangintą elektrokarą paliginimui. :) Iš tikrųjų Nissan Leaf atrodo daug patrauklesnis pasirinkimas.
Dėl šildimo salone. Suprantu ir sutinku su tavim kalbant apie pertiklinį šilumą esanti vidaus diegimo variklyje, bet faktas lieka faktu – su įjungtu krosniu ar kondicionėriu pravažiuojamas atsumas, priklausomai nuo daugeliu veiksniu, mažėja 30-50%. Ir tai yra nepakankamai didelės akumuliatoriaus talpos pasėkmė. Tu priverstas taupyti energiją bet kaip, pradedant nuo automobilio kontrukcijos (svoris, aerodinamika) ir baigiant vairavimo stiliumi.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.