- This topic has 15 replies, 6 voices, and was last updated 10 years, 2 months ago by  Linas. Linas.
- 
		AuthorPosts
- 
		
			
				
2015/03/02 at 08:46 #9773 LinasParticipant LinasParticipantgalbut ka domintu nebaigtas projektas, jis po truputi yra vykdomas, tiesiog kitos veiklos nebeleidzia skirti tike laiko kiek noretusi, tad galiu ji parduoti uz tikrai maza kaina, kad jis isvystu dienos sviesa greiciau. i komplektacija ieitu: 
 – 2000m juodas smart fortwo, kebulas tikrai neblogo stovio, TA iki 2016m.
 – i galini traversa vietoje originalaus variklio imontuoti du sepeteliniai varikliai sujungti su pusasiais atskirai dirzu, vienas variklis varo viena rata, kitas kita, pusasiai sutrumpinti, mechanine dalis kaip ir pabaigta.
 – 2vnt 48v 400a navitas tmp400 kontroleriai, turi torque valdyma tad atskiriem ratam valdyti tinkami.
 – 21vnt nauju nissan leaf akumuliatoriu moduliu (~10kwh) uz papildomai gali buti ir daugiau)
 2kw galios ikroviklis
 300w galios dc/dc keitiklis krauti 12v akumuliatoriulike darbai: 
 pagaminti akumuliatoriaus deze ir sumontuoti akumuliatorius
 baigti pajungti laidus tarp kontroleriu ir varikliu (laidai ir jungtys yra)
 baigti pagaminti kontroleriu ir kontaktoriu bendra deze (pagrindas su pritvirtintais kontroleriais ir kontaktoriais yra)
 padaryti varikliu ausinimo ventiliatoriaus tvirtinima
 i pedala imontuoti holo davikli kontorleriams valdyti. 
  
  kaina butu ~4000e, tai yra maziau nei vertos detales… 
 galimas variantas uz didesne suma parduoti ir pilnai surinkta.
 linas.kr eta gmail.com arba 8674 vienas 67902015/04/04 at 10:27 #10105 LinasParticipant LinasParticipantsiek tiek atnaujinimu, radus laiko atsirado kontroleriu deze: 
  
  - 
		This reply was modified 10 years, 7 months ago by  Linas. Linas.
 2015/04/04 at 10:31 #10106Buckis ParticipantVaziuoja jau? 2015/04/04 at 10:34 #10108 LinasParticipant LinasParticipantdar ne, bet jau varikliai valdomi gazo rankena 2015/04/04 at 12:13 #10109Buckis ParticipantAr eina padaryt tokia sistema kad ratai parkavimas metu suktusi į skirtingas puses? - 
		This reply was modified 10 years, 7 months ago by Buckis. 
 2015/04/04 at 12:17 #10110xsassss ParticipantSveiki, nekuriant naujos temos norejau paklaust Lino, kiek kainuotu Nissan Leaf 14 celiu is moduliu? 2015/04/04 at 12:19 #10112Buckis Participantpardavimo skyriui yra skelbimas 2015/04/04 at 12:30 #10113xsassss Participantradau, aciu. 2015/05/31 at 23:30 #10722 LinasParticipant LinasParticipantAtnaujinu skelbima, kaina nuleidziu iki 3500 jei imant greitai. 
 Parduodant manau galima bus sutarti del isbandymo laikinai pajungus akumuliatorius.2015/08/03 at 08:50 #11030 LinasParticipant LinasParticipantsiek tiek atnaujinimu, 
 savaitgali radau laiko pasikrapstyti prie smarto tad test drive jau padarytas, greitam pabandymui akumuliatorius sumontavau bagazineje, pasidariau keleta jungtuku pagrindiniam kontaktoriui ir reversui, sumontavau pedala su holo davikliu.
 smartas vaziuoja jau panasiau i benzinini, tik be triuksmo, lygiam kelyje isvysto 90km/h, kaip miesto masinai lyg ir uztenka.
  2015/08/03 at 09:18 #11031 2015/08/03 at 09:18 #11031Tadas ParticipantPo truputi ir pasibaigsi Linai :) Turesi smagu masinuka kurio parkavimas nekainuoja centre ir autobusu juosta gali lekt per pika o kur dar chaliava elektra :D 2015/08/04 at 23:01 #11048vvaldasv ParticipantNemažiau kantrybės, laiko ir plastmasinių šypsenų reiks legalizuojant, įregistruojant kaip elektra varomą. Tačiau viskas įmanoma. Sėkmės :) 2015/08/05 at 23:58 #11066 LinasParticipant LinasParticipantnera ten tiek daug vargo su iregistravimu, paruosei dokomentus, pasvorei ir nuvarei pas ekspertus. proedura zinoma ir tikrai nera sudetinga. 2015/08/06 at 08:16 #11067 ŠarūnasKeymaster ŠarūnasKeymasterLinai, gal žinai, kiek perdarytų automobilių Lietuve yra įregistruota? 2015/08/06 at 08:27 #11068 LinasParticipant LinasParticipanttikslaus skaiciaus nezinau, bet teigciau kad 7-15vnt turetu tuti 2015/08/18 at 13:27 #11160 LinasParticipant LinasParticipantMatau tikru interesantu ne marios tad gal ka domintu sio projekto sudedamos dalys: 
 varikliai: yra 2vnt po 4kw nominalo, 2800rpm prie 48v, bet as juos spaudziau iki 20kw ir pajungus priverstini ausinima viskas ok.
 2vnt 48v 400a kontroleriai su regeneracija, tinka tiek series tiek pm tipo varikliams.
 2vnt reversiniai kontaktoriai
 yra keletas rimtu kontaktoriu laikanciu 800a
 2kw 48v ikroviklis
 akumuliatoriai
 48/13.5v dc/dc keitiklis krauti masinini akuma vietoje generatoriaus.
 turiu poros tipu gazo pedalus su holo davikliais.
 bei zinoma pats smartas su dar galiojancia TA. (yra likusi originali pavaru deze, turbina, variklio galvute ir smulkios dalys.)
- 
		This reply was modified 10 years, 7 months ago by 
- 
		AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.
