Yra ir dar vienas tų karštų akumuliatorių variantas – LMP batteries https://www.blue-solutions.com/en/blue-solutions/technology/lmp-batteries , buvo dedami į Bollore BlueCar EV elektromobilius. Aišku šiuose akumuliatoriuose naudojami ir reti metalai, užtat temperatūra tik 60-80 laipsnių. Bet nuo Ni-NaCl skirtumas su LMP akumuliatoriais tas kad negalima jo ataušinti, ty. palikti ilgam laikui neprijungto prie tinklo, nes akumuliatorius sugadinamas. Ni-NaCl kaip stovi pas mane ataušinti ir palikti ilgesniams laikui nepakenkiant akumuliatoriui įmanoma – palieki elektromobilį nepajungtą į tinklą, akumuliatorius išsikrauna ir ataušta, poto pajungus į tinklą pagal instrukciją per 30 valandų akumuliatorius išeina į darbinį režimą, ar į tas 30h įskaičiuotas ir akumuliatoriaus įkrovimas nesidomėjau, nes man ataušinti akumuliatoriaus dar neteko.