Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › Sakura dviratukas
- This topic has 18 replies, 4 voices, and was last updated 7 years, 3 months ago by sopkis.
-
AuthorPosts
-
2015/11/15 at 13:19 #11997sopkisParticipant
Mano Sakura dragon. Rėmas plieninis nuo 200W elektrinio dviratuko, priekinė šakė RST Gamma EX, akumuliatorius Headway 38120 20S2P (60V 20Ah), kontroleris paprastas 15fet, variklis Magic Pie 2, galia ~2kW, greitis 45km/h, atstumas 20-40km, svoris 42kg.Vėliau papildysiu.
- This topic was modified 9 years ago by sopkis.
2015/11/15 at 13:20 #11998sopkisParticipantRezervuota.
2015/11/15 at 13:35 #12002karpisParticipantsopki, kodel toks nedidelis atstumas, juk akumas 1200Wh? as kaip tik su savo aparatu meginau apskaiciuoti – nu apie 30km nuvaziuoju su 450Wh. tiesa, reikia nesunkiai kartu minti, tai galima skaiciuoti kad jei butu be mynimo, sanaudos butu didesnes. Ir as skaiciavau ne max. greiciu. (Negi gaunasi visa laika vaziuoti ant max.? ir butent taip apskaiciavai sanaudas? 1200/30 gaunasi 40Wh/km. daug..)
2015/11/15 at 13:53 #12005sopkisParticipant3 priežastys. 1. akumuliatorius ne pirmos jaunystės, ir jame belikę tik 70% talpos, 2. grandinės nėra, tai visiškai nepadedu mindamas, ir 3. lakstau kiek eina, netaupau energijos. Bandžiau vasarą ramiai važinėtis, tai su 9Ah pravažiavau 45km, bet tokiam važinėjimui man pilnai užtenka ir paprasto minamo dviračio.
Bet ateinančiam sezonui planuoju dviratį perdaryti atstumui – pirksiu 4 leafo akumuliatorius, darysiu 16S sistemą, į galą dėsiu skardinį 18 colių motociklinį ratlankį. Šiek tiek nukris maksimalus greitis, bet atstumą turėsiu beveik 100km.
Tokie skaičiai iš mano pusės dėl Wh/km. Top speed (vid. ~42km/h) – 25Wh/km, miesto režimas dugnas (vid. 30-35km/h) – 30Wh/km, miškais kalnais – 35-40Wh/km, labai ramus važiavimas (max 25km/h, ne daugiau pusė gazo) – 15Wh/km. Visi skaičiai važiuojant be pedalų.- This reply was modified 9 years ago by sopkis.
2016/01/24 at 14:37 #12369sopkisParticipantNatrio chloridas vs. aliumininis dviračio ratlankis 1:0. Suėde druskos ratlankį, teko dėti skardinį nuo mopedo. Dabar važinėsiu su 18-2.25, greičio turėsiu ~10% mažiau. Du pusdienius sugaišau stipinavimui, nes teko lankstyti (trumpinti) stipinus, ir kadangi MP2 variklis turi suporuotas skyles stipinams, tai nesutapo kairės-dešinės pusių skylių išnešimas ant ratlankio, tai teko ir naujas skyles ant variklio vienos pusės stipinams gręžioti. Gaila pamiršau pasverti ratlankį, stipinus, kamerą ir padangą, tai nežinau kiek tiksliai pasunkėjo dviratis.
Ir klausimas – gal kas žino, kokie niuansai yra virinant paprastą prie nerūdijančio plieno? Paprastą virinau elektrodais ir kempu, nerūdijantį specialiais elektrodais, o juos tarpusavyje? Nes mano primityvūs torque armai kaip reikiant parūdijo, ir sumąsčiau pasidaryti tvarkingiau – prie plieninio rėmo dropautų privirinti nerūdijanči plieno kvadratinio strypo gabaliukus, prie kurių kitu strypeliu priveržčiau ašį.
- This reply was modified 8 years, 10 months ago by sopkis.
2017/08/05 at 02:07 #16452sopkisParticipantŠiek tiek mano dviračio update. Po praeitų metų Joninių eismo įvykio dabar dviratis teturi neamortizuojamą priekinę šakę, nusibaigė keletas celių tai likau su 16S2P akumuliatoriaus konfigūracija (likusi talpa 72%, 14.4Ah), idėtas ribotuvas tai dviratis pilnai atitinka KET motoriniam dviračiui taikomus reikalavimus. Sumontuotas iš borto 48V maitinamas Cree XML-T6 8W žibintas. Pakrovėjas 12A, perdarytas Meanwell SP-500-48.
2017/08/07 at 13:28 #16453TyroParticipantPas tave 67.2V baterija (pilnai įkrauta)? Gal gali plačiau papasakoti apie pakrovėją, kas perdarė, ar buvo sunku ir pan? Pas mane panaši situacija, naudoju 360W įkrovėją (pabaigos įtampa nustatyta dabar 65.6V), kartais norisi galingesnio, tad truputį vis dairausi į šalis.
2017/08/07 at 14:17 #16454sopkisParticipantPas mane 57.8V išėjime, nes 16S LiFePo4 konfigūracija. O perdarymas iš tikro nieko sudėtingo. Kadangi Meanwell SP serija turi normalų CC režimą, tai teko tik pakoreguoti šuntą kad būtų 12A išėjime (pas mane jau gaunasi 700W išėjime), bandžiau ir 14A bet maitblokio puslaidininkiai jau perkaista, nors trafo įsisotinimo tiek prie šaltos, tiek prie karštos šerdies nesimatė net prie 15A išėjime. SP-480 ir SP-500 48 voltų versijos nepervyniojus srovę laiko iki šešiasdešimt kelių voltų, toliau jau trafo transformacijos santykis per mažas ir greitai nukrenta srovė. O kad duotų daugiau nei 56V, tai reikia OVP apsaugą atjungti – vieną stabilitrono takelį nupjauti ar išlituoti vieną išvadą ir prie įtampos reguliavimo potenciometro vieną varžą perlituoti. Savo SP-480 esu perdaręs ir 20S LiFePo4 krovimui, bet ten jau teko ir trafą pervynioti (vietoje 12 dėjau 15 vijų išėjimo apvijoje), ir išėjimo konderius keisti į 100V.
- This reply was modified 7 years, 3 months ago by sopkis.
2017/08/08 at 11:21 #16458TyroParticipantNa tuomet nėra taip paprasta. Dažnas maitblokis nusistato iki ~57.5V, o man reikiamų 65.6V nepasiekia. Perdarinėjimais pats neužsiimčiau (nebent pagal step-by-step instrukciją), o kaina norisi iki 100 eur. Tikslinė galia norėtųsi 600-1000w, daugiau jau nebūtina
2017/08/08 at 19:24 #16461sopkisParticipantTyro – perdarymas nėra toks sunkus su elektronika susijusiam žmogui. Bet jei aš teisingai suprantu dėl tų 100E už perdarymą, tai jei nebijai pirkti iš užsienio, tau turėtų tikti ukrainiečio Wector gaminamas pakrovėjas http://electrotransport.ru/ussr/index.php?topic=43983.0 . 750W galia, 700 gramų svoris su laidais,su tavo turimu beveik 70V akumuliatorium turėtum 11A krovimo srovę. Wector tą pakrovėją pradėjo projektuoti prieš 4 metus, panašu kad išgaudė visus gliukus (nes blogų atsiliepimų ar pranešimų apie gedimus nėra), dabar jau eina komercinė 0.75kW versija už 120$ plius 10$ siuntimas, tai gaunasi net mažesnė suma už pliko Meanwell kainą. Jei ką tai Meanwell RS-480 ar RS-500 sveria beveik 2kg.
2017/08/08 at 21:58 #16464TyroParticipantŠiaip turėjau omeny ~100 eur su viskuo, nes dabartinis irgi nėra blogai (5A), tačiau būna kad reikia greičiau.
O tu čia kažkokį nerealų dalykėlį ištraukei :) Įdomu ar patinka baterijai toks pakrovėjas, nes kažkaip net keista, kad tokiame dydyje ši galia. Ar krauna nuolatine srove ar moduliuoja kažkokį dažnį kuris nevisai aišku ar patinka ličiui? Bet net labai gerai atrodo (ne tiek išvaizdos, o dydžio prasme) :)
2017/08/09 at 15:28 #16467sopkisParticipantUž 100€ meanwelis niekaip nesigaus, nes jo kaina nuo 130€ prasideda, o dėvėtų būtent SP serijos nelabai aptikau. O dėl ukrainiečio pakrovėjo, tai jis ir buvo projektuojamas kaip mažas, lengvas kelioninis pakrovėjas, kad daug vietos kuprinėje neužimtų. Krauna jis nuolatine srove, kaip ir visi kiti.
2017/08/09 at 15:55 #16468TyroParticipantEbay tenka Eltec pamatyti flatpack2 po ~60€ be siuntimo išlaidų, bet ir jis ne perdarytas reguliuojamas tokiose pačiose įtampos ribose kaip ir kiti. Dėl ukrainietiško dar pamąstysiu, patiko :)
2017/08/09 at 16:38 #16469sopkisParticipantKad ebay visko galima rasti ir nebrangiai tai žinau. Tik nereikia lyginti naudotų ir naujų blokų kainų, tuo labiau kad naudotų kaina kartais būna labai nedidelė, ir tai iškraipo požiūrį į realias maitblokių kainas. Apie perdarymus aš viską labai puikiai žinau, čia buvo viena iš priežasčių kodėl aš grįžau prie 48V sistemos. Nes tokiu atveju tinka beveik bet koks 48V maitblokis be transformatoriaus pervyniojimo. Kadangi pas tave 60V sistema, kaip suprantu 16S ličio jonų 80% ilgaamžiškame režime, tai teks ieškoti kažko perdaryto ar pagaminto su reikiama įtampa.
2017/08/11 at 20:26 #16503sopkisParticipantJei kas važinėja su 48V sistema tai yra Vilniuje vienas Eltek Flatpack 1500 už 25€. Sau vieną jau paėmiau – kitas lygis krautis savo akumą per pusvalandį. Jei ką tai Flatpack 2 nelabai apsimoka imti, nes šiek tiek sudėtingesnis CC reguliavimas. Bandant perdaryti papastai ir pradėjus didinti šunto varžą, kad pamažinti maksimalią srovę, iššaudo keitiklio tranzai, nes keitiklio topologija rezonansinė.
2017/08/11 at 20:39 #16504BuckisParticipantGal kam teko MW RSP serijos maitbloki tobulinti, įtampa nesunkiai tobulinasi, norėtųsi srovę pamazinti
2017/08/11 at 22:15 #16507sopkisParticipantTai arba su šuntu žaisti jei normalus CC režimas realizuotas, arba papildomą plokštę CC režimui realizuoti įdėti pagal šitą https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=31&t=36958&hilit=Meanwell+limiter
2017/08/11 at 22:56 #16508BuckisParticipantAs apie RSP 3000 anas isivinioja iki 70A tai tos vielutes iš linko netiks. Yra atskira plokštė kuri smegenauna bet nesinori kist nagų be informacijos, ant jos nesimato jokio sunto. Tikslas padaryt per jungiklį kad bent 30A būtų. Nes daugumoi vietų prisistate žmonės blatnu elektros saugykliniu – skydinių ir neatlaikys tokios apkrovos, aš apie situaciją jei kokioje kavinukėje paprašyt pasikrauti.
2017/08/17 at 03:11 #16533sopkisParticipantKiek aš įsivaizduoju, tai RSP serija, kaip mano turimi SP turi normalų srovės ribojimą, bet reikia lįsti į vidų. Kol kas tokio neturėjau, todėl nieko patarti negaliu.
Man atrodo reiktų susistmeninti informaciją apie maitblokių perdarymus, nes pats nemažai perdarinėjęs, schemas kai kurių turiu ir šiaip informacijos nemažai sukaupęs apie juos. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.