Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › Savos gamybos elektriniai motoroleriai
- This topic has 33 replies, 8 voices, and was last updated 10 years, 4 months ago by Buckis.
-
AuthorPosts
-
2014/06/26 at 10:57 #7586MirtingasisParticipant
neužmiršk kad ratas didelis paskaičiuok ir tai, reiks redukcijos bent 4:1 ir 4:1,
geriau kiek mažesnis greitis nei per didelė apkrova varikliui ir problemos su perkaitimais,
10A gal kiek daugoka bet man dėl to per daug galvos neskauda,
ant 12v ant laisvų turėtų nesiekti 5A tai normalu.2014/06/26 at 12:37 #7588ŠarūnasKeymasterMotoras kaista tiek, kiek srovės valdiklis jam leidžia imti. Jei teisingai parinktas valdiklio srovės limitas, jokių perkaitimų neturėtų būti.
2014/06/26 at 12:55 #7589agniusmParticipantNa as skaiciuoju prie 3700rpm prie 12V tai po pirmos 3:1 redukcijos gaunasi 1233rpm or po antrimes 4:1 – 308rpm tai 26 ratas turetu suktis 26×2.54×Pi÷100000×60×308=38km/h laisvom apsukom.
Del valdiklio tai viskas aisku, kokios galios parinksi, pagal tai ir variklis dirbs, as pagalvojau, kad 1kw butu normaliai 500w varikliui nes pikus vistiek laiko jie ×3 galios nominalo.
Antrine redukcija su dviraciu komponentais pavyks, o va kaip pirmine padaryti su dirzu? Gal is automobilio variklio daliu ka galima atkapstyti?
Tiesa, mirtingasis, kaip tu skyva sumeitinai su variklio asim? Ten M8 smulkiasriegis? Ar ka spec tekinai ar pritaikei?2014/06/26 at 15:45 #7590MirtingasisParticipant1kw gali maitinti be problemų, tik tiek kad jei prinksi per didelį greitį tai sunkiau lips į kalnus,
dėl pirmiės redukcijos eik pas tekintoją išsitekink paprastus škyvus juostiniam diržui kaip kad būna skalbiankėse, padaryk guoliavietę škyvui kur reikia ir viskas, automobilio diametrai ir svoriai dideli, diržai per masyvūs tokiai galiai, todėl suniai rasi ką nors tinkamo,
aš išsitekinau reikiamo diametro škyvą pagal ašį ir užsukau originalią veržlę,
kai atsukinėsi atsargiai atkreipk dėmesį sriegis ten kairinis M8 smulkiasriegis.2014/06/26 at 15:54 #7591ŠarūnasKeymasterPaskirstymo veleno skriemulys tai gana ‘kūdas’ ir lengvas… Bent jau mano mašinoje. Bet ten galios daug nereikia, tai ir kitur kūdus daro. Gali būti bėda tik dėl to, kad be bortelio. Na ir kad diametras mažokas.
2014/06/26 at 17:04 #7592BuckisParticipantKad kūdas tai jo bet jei ne aliuminio tai tokiam motorui sunkokas, juostiniam dirzui bus pigiausias variantas
2014/07/06 at 14:44 #7686RičardasParticipantO, šaunūs darbai vyksta, visai nieko čioperis! Tik va akys užkibo ant to variklio. Minėjot, kad čia audi variklis, turit omenyje aušinimo, toks didelis, 500w tik mentėm sukt? Ir kokio tiksliai modelio, kubatūros audi? Turiu aš priėjimą prie šrotuko, gal kol ne vėlu pasikasčiau ten…
- This reply was modified 10 years, 4 months ago by Ričardas.
2014/07/06 at 22:32 #7690agniusmParticipantAudi 100 quattrro (silke), ne tas variklis, kondicionieriaus variklis
2014/07/07 at 07:47 #7691ŠarūnasKeymasterdar galingi aušinimo varikliai eina į berods mercedes 500. Jie netgi BLDC, kokį 1kW galima išspaust. Šrotuose nemažai kainuoja, bet jei pavyktų gauti… ES forume kažkas gyrėsi.
2014/07/07 at 09:19 #7692MirtingasisParticipantAgniusm neklaidink, ten radijatoriaus aušinimo variklis ne kondicionieriaus, dar pas audi 200 jie būna.
Šarūnai, tikriauiai nepigus bus ir įvertinus kainą bei pritaikymui sugaištą laiką manau geriau tada dėt normalų hubą.2014/07/07 at 09:27 #7693aleksanderisParticipantAs irgi turiu toki varikliuka tai pas mane nuo 1984metu Audi 200 2,1 turbo,radiatoriaus ir klimos ausinimui.
2014/07/07 at 13:17 #7697agniusmParticipantNeklaidinu, man pasake tokiu ieskot, srote pasakiau ko reikia ir atnese. Gal info netiksli, bet tokia turejau ;)
2014/07/08 at 10:37 #7741RičardasParticipantJo apie tuos BLDC kilovatinius girdėjau, ten kilovatas labai nesunkiai išeina, tik, kad kontroleris jau tas žinoma netinka, nes jei gerai pamenu ten jis tiesiai ant variklio stovi ir priverst jį reguliuotis be šansų.
Dėkingas už pagalbą, teks pasiknaisiot. Merso variklio manau už dyką negausiu, bet tuos silkės porą gal išeis…2014/07/08 at 15:28 #7752BuckisParticipantesant reikalui jei kas surasytu sarasa nuo kokiu tiksliai auto tinka tai as ju pririnkciau tik uz siuntima i lt patiems reiktu susimoket, pataikius tinkama situaciaja galeciau pasiimt juos nes daznai tai kokie aplauzyti ventiliatoriai eina i metala, abs siurbliai, vairo stiprintuvo varikliai, ausinimo ventiliatoriai. visas sitas pasiulimas ne komerciniams tikslams
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.