Home Forums Mūsų projektai / susitikimai Specialized big hit 2003 Electra 2011 v1

Viewing 7 posts - 21 through 27 (of 27 total)
  • Author
    Posts
  • #4287
    agniusm
    Participant

    Labai saunus projektas. Gerai kad dedi daug foto medziagos, galimybe kitiem pasisemti ideju. patinka tavo recycle’ingas medziagu. Del remo, negalvojai kazka savo gamint, kad butu idomiau? Aisku viskas remiasi i laika, bet smagu kazkas originalaus, savito butu…

    #4288
    aleksanderis
    Participant

    Sestadieni ir as dalivausiu parade. Tik kaip visalaik, viskas nedabaigta…

    Uztat vaziuoja :D Visai neblogai :D pasiekiau 72kmh gps parode per liguma. Akumas liko kaip ir praeita sezona 20s7p a123 26650.

    Nuveikti modernizavimo darbai:

    sake dual crown, normalus torq arm,ir daug geresnis varikliukas 5303, kuris metus lauke lentinoj. Foto

    DSC_0788.jpg

    #4289
    Tyro
    Participant

    Atrodo galingai, kaip koks pitbulis – galinga priekinge dalis :) Protingai isnaudota vieta. Astrus kampai dezes apacioje turi kokia funkcine reiksme? Bei dar norejau paklausti nes nuotraukoj nelabai matosi – galinis suportas yra ten ir stabdo galini rata? Nes diskas gero dydzio, turetu labai jaustis stabdymo palengvejimas :)

    #4290
    aleksanderis
    Participant

    Kolkas stabdau tik prekiu. Tas stabdis gale atsarginis bus, kai suporta uzdesiu”rankinis” O taip tai regineracija, bet kolkas neveikia regeneracija, softa kontrolerija reikia keis ir megint kiek uzdet procentaliai.

    #12273
    aleksanderis
    Participant

    Vis dar vazioja :-) Rida 20k km is 1000wh liko 800wh

    Visus forumecius sveikinu su KALEDOM.

    #12274
    Tadas
    Participant

    Kiek sumazejo atstumas nuvaziuojamas?Tiesiogiai penktadaliu?

    #12275
    sopkis
    Participant

    Teoriškai taip – nuvažiuojamas atstumas turėjo sumažėti penktadaliu. O praktiškai jis dar labai priklauso nuo vėjo krypties, oro tankio ir kitų priežasčių.

Viewing 7 posts - 21 through 27 (of 27 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.