Home Forums Mūsų projektai / susitikimai Specialized Tricross

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 45 total)
  • Author
    Posts
  • #10872
    fn-magas
    Participant

    Sveiki.
    Kreipiuosi į visus su prašymu pagelbėti.
    susidūriau su man nesuprantama problema ir tikiuosi kas nors galės man pagelbėti.
    Prijungus bateriją prie LYEN’o kontrolerio įtampa ties “smart-BMS” išėjimu krenta nuo 50V iki 42V, o įjungus kontrolerį įtampa krenta iki 17V. vietoj 5V į PAS tik 3,6V kontroleris neprijungtas nei prie MAC 6T nei prie PAS.
    Kas galėtų būti negerai. Kaip galėčiau išspręsti šią problemą. ARBA kas galėtų pagelbėti ją sprendžiant?
    Veiksmas Kaune.

    Ačiū.
    Pagarbiai Andrius

    #10875
    fn-magas
    Participant

    AČIŪ Šarūnui.
    Problemos kaip nebūta. Kai išbandysiu, įkelsiu foto ir aprašymą.

    #10994
    fn-magas
    Participant

    Sveiki
    Aš ir vėl su prašymu kreipiuosi į išmanančius elektroje.
    Kaip nenaudojand akseleratoriaus rankeneles pasijungti “Turbo” mygtuką? Bijau kad projungus 5V prie akseleratoriaus signalo laido gali nebuti nieko gero.
    Ačiū.

    • This reply was modified 9 years, 5 months ago by fn-magas.
    #10996
    sopkis
    Participant

    Pajungus tiesiai pliusą į gazo signalo rankeną gali ir nebūti nieko gero, tada dar diodą teks jungti (anodas pliusas, katodas signalo laidas), ir nepamiršk mygtukas reikalingas su perjungiamu kontaktu, nes jei bus pajungta gazo rankena ir paprastu myguku paduosi pliusą gali holo daviklis sudegti. Kerpamas signalo laidas nuo gazo, COM jungiams prie signalo, NC prie gazo, NO prie pliuso.

    #11004
    fn-magas
    Participant

    O gal galima dar ir schema pamatyti. Manau ir kitiems būtų naudinga. Kad ir primityvią nes ES tokios schemos neradau.

    #11023
    fn-magas
    Participant


    Prieš

    #11025
    Karolis
    Participant

    Plentinuką perdarinėt, hmmm turbūt paskutinėje vietoje tokį perdarinėčiau.

    #11026
    Šarūnas
    Keymaster

    Teko matyt ir plentinių teisingai padarytų. Žinoma receptas kiek kitoks: stealth stilius. T.y. mažas motoriukas ir itin lengva baterija, kad viskas būtų maksimaliai lengva. Aišku į kalną toks 60 nevažiuos, bet padėti gali gana ženkliai.
    Kažkuriais čia metais tour de france laimėtojas buvo įtariamas važiavęs su motoru, sumontuotu sėdynės vamzdyje. Atstumas gana ilgas, todėl faktas, kad papildomas svoris nesutrukdė minti ir vietomis padėjo ženkliai išsiveržti.
    Pats šiai dienai tokio nesirinkčiau, bet pritaikymą tikrai galima rasti.

    #11027
    agniusm
    Participant

    Sutinku, kad rinkinukas turetu buti lengvas ir iki vidutines galios. Nesutinku, kad toks elektrifikavimui netinkamas, tik reiketu naudoti pagal paskirti. 30kmh ir pedlekas tikrai jam tiktu, o rieda tokie asfaltu labai gerai.

    #11028
    fn-magas
    Participant

    Kadangi sulaukiau dėmesio ir diskusijos tai pateiksiu nuotraukas po.


    Variklis MAC 6T pirktas be ratlankio.
    Kontroleris Lyen 6fet programuojamas 25A su 3 speed switch’u.
    Baterija Šarūno 12s8p.
    BMS 30A bet kol kas neveikia. Pajungiu tik kraudamas.
    Galinis ratlankis Alexrims Adventurer.
    Stipinai Sapim 13/14G.
    Padanga Shwalbe Marathon plus 28×1.75.
    Torque arm’ai 4mm iš abiejų pusių.
    Galinės žvaigždinės 7 DPN 11-28
    Priekinės 52-42-30.

    Kelias savaites i darbą važinėjau kai PAS buvo tik 30% nepatiko. No load speed 25 km/h. O mano vidutinis greitis i darbą ir atgal buvo 27 km/h. Baterijos įtampa nuvažiavus 80km nukrisdavo tik 2V. Perprogramuvus kad PAS būtų 100% :thumbup: 3 speed jungiklis nustatytas 30% 60% ir 100%. Dabar jaučiu kad dviratis su varikliu ;)
    Prieš perdarymą dviratis svėrė 12.5 kg. Dabar 24kg. Ne taip ir sunku į 4 aukštą užsinešti. Tik kad svoris gale. Planuose stiklo pluošto dėžė baterijai ir kontroleriui rėme.

    • This reply was modified 9 years, 4 months ago by fn-magas.
    #11032
    sopkis
    Participant

    28 colių ratui reikėjo imti 8T ar 10T motorą, nes dabar gaunasi labai didelis variklio rpm, ir neišsuki iki pilnų apsukų rato, tai yra neišnaudoji pilnos galios. Ir akumuliatorių reikia dėti kuo labiau į priekį, kad tolygiau pasiskirstytų svorio centras.

    #11035
    fn-magas
    Participant

    Pirkau žiūrėdamas toliaregiškai. Visada galiu sumažinti įtampą arba ratą. O kol kas nuo 50 iki 60 km/h pats tas. Lėčiau ir pats galiu minti ;)
    Noriu paklausti jūsų nuomonės ir patarimų kas geriau energijos sanaudoms suskaičiuoti? Trys galimi variantai:
    1. CAv3 arba v2.3;
    2. Speedict Mercury;
    3. Linuko BMS su Bluetooth.
    O gal yra kitų variantų? Gal naudojate kažką paprastesnio ir pigesnio?
    Ačiū už atsakymus.

    #11037
    Šarūnas
    Keymaster

    CA v2 kažkada naudojau. Veikia. Pliusas, kad ekraną primontuoji ir užmiršti. Minusas, kad BMS vis tiek reikalingas, taigi dvigubos išlaidos. Manau, kad CA yra kur kas brangesnis, nei turėtų ir galėtų būti.

    Speedict atrodo įdomiai, bet puslapis gana neišsamus, taip ir nesupratau, kas tai yra. Matau kad jungiasi tiesiai prie celių ir rodo įtampas bet BT. O tai ar balansuoja? Panašu, kad bus tas pats trūkumas kaip ir CA – vis tiek reikalingas BMS. Tiesa, dar vienas trūkumas, kad jį reikia statyti prie pat celių, baterijos dėžėje. Jei pastarosios korpusas turi metalo, gali būti problemų su BT ryšiu.

    Lino BMS kaip ir turėtų išspręsti visas šias problemas, tik nesu tikras ar androidinis appsas rodys tiek daug informacijos, kiek nori.

    Na ir aišku trūkumas su visais bluetooth sprendimais tas, kad reikia pastoviai dėlioti telefoną ant vairo, dar pageidautina, kad jis draugautų su vandeniu. Aišku dar sprendimas yra tiesiog nusipirkti kokį nebrangų telefoną ir susimontuoti į skydelį.

    #11038
    agniusm
    Participant

    Yra dar pora variantu. Vienas ju Battman. Daro berods izraeli, tai muitas buna. Kaina apie 70usd. Bms funkcijos nera. Kitas variantas is Ukrainos. Is esmes tas pats kaip spedict ar CA tik reikalingas plansetukas ar telefonas su host usb, veikia per laida. Kainos nepamenu, bet apie 70 manau taip pat.
    Tiesa, Battman pirkau ir su 72V sistema sudege, is tikro galvojau, kad brokas, bet su pakeitimais (2vnt) viso sudege 3vnt.
    Cia nuoroda I ES:
    http://www.endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=31&t=56230

    • This reply was modified 9 years, 4 months ago by agniusm.
    • This reply was modified 9 years, 4 months ago by Šarūnas. Reason: sutvarkiau nuorodą, nedėk [ url ]
    #11041
    Šarūnas
    Keymaster

    Tas Battman atrodo įdomiai, turbūt maksimumas, ką galima išspausti iš tekstinio ekrano. Patogiai pateikiamos informacijos pranašumas prieš CycleAnalyst akivaizdus, klausimas tik kaip visa kita.

    #11042
    fn-magas
    Participant

    Aš labiau linkęs į Lino BMS. Telefonas IP67 tai lietus nebaisu. Kaip vadinasi Lino BMS ir iš kur appsa galima fauti pabandymui ką jis rodo?
    CA brangus ir visas Stelth dingsta su juo ;)

    #11044
    sopkis
    Participant

    Žiūrint ką tu vadini sąnaudų matavimu. Bent jau man užtenka kinietiško vatmetro už 8€ kad matyti kiek Ah sunaudojau iš akumuliatoriaus, vidutinį Wh/km pasiskaičiuoju žinodamas kokį atstumą nuvažiavau.

    #11045
    Šarūnas
    Keymaster

    Šiam momentui turiu tik tokį screenshotą:

    Rodo įtampą, srovę, Ah, motoro temperatūrą ir greitį.

    #11046
    Martynas
    Participant

    nepamirškit dar, kad yra ir po truputi kuriamas lietuviškas CA variantas, (net sakyčiau su geresniu dizaino sprendimu, kada visi matavimai vyksta prie baterijos, o ant vairo dedasi tik ekrano modulis), plačiau temoje: http://e-motion.lt/forums/topic/e-dviracio-matuoklis-ir-bms/

    #11047
    Buckis
    Participant

    Šarūnai, kur tokį laikiklį gavai?

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 45 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.