Home Forums Mūsų projektai / susitikimai Tandeminio triciklo apmastymai

Viewing 18 posts - 1 through 18 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • #1964
    agniusm
    Participant

    Taigi sukasi mintys apie toki aparata, atvirkstinis triciklas 2 zmonem kai keleivis sedi uz vairuotojo. Mintyse aliuminis remas ir aliuminis kebulas, astriu liniju, ale jet stiliaus. Kazkas panasaus i VW 1L koncepta tik su vienu galiniu vedamu ratu. Noreciau, kad max greitis butu 120-130kmh. Is vietos kad nesiterliotu. Galvociau naudoti BMX Skyway MAG 20″ ratus priekiui ir kazka riebesnio be stipinu galui. Perdavimas grandine, o gal…? Akumuliatoriai tie patys A123 sumontuoti i nuimama dugna-akumuliatoriu. Gal kas galetu isreiksti savo nuomone del variklio/kontrolerio pasirinkimo? Galvojau apie goldenmotor 10kw oru/vandeniu ausinama? Kaip ju kontroleriai siem varikliam, gal kad girdejot? Del pakabos gal kas zinot wishbone suspension rinkini DIY, gal. reiketu ka nuo keturraciu adaptuoti? Kol kas tiek

    #5034
    E-MAX
    Participant

    Siulau , daryti Lean traika , jai galvoji apie 2 ratus prieki , ir viena gale .

    idomiau uz paprasta .

    #5035
    agniusm
    Participant

    Common, vizija yra, reikia patarimo del daliu. Nenoriu as besivartancio, gal ir yra privalumu ir pan., bet ne mano skoniui. Svarbu variklis, valdiklis, ar uztenka 10kw ir ar golden motor normalus tas.

    #5036
    Linas
    Participant

    sveikas, na pradziai del varikliuko, buk atsargus su goldenmotor valdikliais, Sarunas viena buvo isardes ir tikrai ne geriausiais zodziais isvadines :). as asmeniskai kai kalba eina >10kw vistik siulyciau koki agni varikliuka, jo paprastas valdymas, ir regeneracija imanoma. Jei kartais pavyktu kazka padoraus rasti, ar apsisprestum rizikuoti del kontrolerio tai dar kaip varianta pasiulyciau 16″ motociklini huba, svoris butu ~25kg bet uztat pastovi galia ~8kw, maximumas kelis kart didesnis. is pigesniu variantu gal koki mars motoriuka verta butu imti, diyelectriccars yra vienas i twingo isidejas tai jam uztenka, o tavo atveju juk svoris kelis kart bus mazesnis.

    truputi pakomentuosiu pasirinkta koncepcija, buk atsargus, nes stabilumo problema bus labai aktuali, juk del to pagrinde ir atsirado pasvirimo ideja. mano pazystamas bande toki trirati padaryti ir jeigu darant su amortizacija problema del stabilumo labai aktuali (kiek zinau stabilaus taip ir nepavyko gerai padaryti), na nebent labai zemai svorio centras bus.

    #5037
    agniusm
    Participant

    Labas Linai. Del stabilumo nzn, t-rex atrodo padoriai stabilus, na o man posukiuose labai skraidyt ir nereikia, svarbu tiesiojoj norimas greitis pasiekiamas ir tiek man pakanka. Del svorio centro galvoju kad dugnas zemiau 20″ centro asimi, t.y. sedesi praktiskai ant asies, per ratu centra. Del hubu zinau, kad bus problema su max greiciu, ziurinejausi greyborgo varianta, bet manau, kad mano variantui per silpnas. Del Agni girdejau, ziuresiu, butu prikolas, su vardu sutampa :D.

    #5038
    Linas
    Participant

    na t-rex tikrai nera aukstai svorio centras, bet vistiek nepamirsk stabilizatoriu.

    kas del greiborgo, as toki pati esu i savo dviratuko prototipa isimontaves ir tikrai butu jis tau per silpnas, reiketu kur minejau bent 8kw nominalo, nes greiborgo skaitosi 3kw nominalo ir apie 10kw pikas. kas del greicio tai priklauso nuo apviju ir itampos, 120km/h nera riba jiems.

    as asmeniskai, jei finansai leistu, konkreciai siam variantui deciau vistik agni motoriuka, ir turbut naujaji galingesni 111RDR modeli.

    #5039
    Martynas
    Participant

    Na nesu ekspertas šioje srityje, bet dėl pusiausvyros posūkiuose tikrai kils problemų, iškart prieš akis iškyla Reliant Robin :D

    Įdomus puslapis apie “balansuojančias/pasvyrančias” transporto priemones, galbūt nusižiūrėsit kokį nors techninį sprendimą.

    http://tiltingvehicles.blogspot.com/search/label/Motorized%20-%202%20wheels%20rear

    Taip pat dar labai įdomus projektas(na netos galios kategorijos) bet vistiek verta atkreipti dėmesį: autoriaus svetainė: LOWRACER HYBRID http://www.chrisy.crazy.lu/ kaip jis teigia pasvirimas sukant būtinas, taip pat pateikia savo sprendimo būdą.

    #5040
    Vilmantas
    Member

    Sveikas, negalvoji apie piaggio mp3? : https://www.google.lt/search?hl=lt&q=piaggio+mp3&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1440&bih=700&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=H30CUP-pHKb44QTG5MmKCA

    Labai geras aparatas. :)

    #5041
    Linas
    Participant

    Mano galva, jei darant svorio centra zemai, kaip T-rex, tai su stabilumu turetu buti viskas tvarkoje, zinoma stabilizatoriu tikrai reiks, o jei svorio centra aukstinam tada be pasvyrimo neapsieisi, bet cia jau ganetinai sudetingas dalykas ir teks tikrai pavargti kad gerai padaryti.

    #5042
    agniusm
    Participant

    Va tas sudetingumas pasvyrimo manes nezavi. Tuo paciu dagiau komponentu pakaboje kam gesti. Stabilizatorius? Ar tikrai butinas? As tox mechanikas savimokslis tai per daug neismanau apie tuos dalykus, kaip sakant vadovaujuosiu literatura ir common sense. Ar labai didelis skirtumas darant rema, griaucius naudoti ne apvalu vamzdi, o kvadrata? Apvaliam da pora stakliu apdirbinet pirkt reiktu, lenkimui ir galu nugrezimui, kad suleisti tiksliai? Tie Agni motoriukai neblogai kainuoja, rekomenduoja brusa valdikli apie kuri jokios info neradau apart vokiska tinklapi su dideliais galingumais. As pamaniau kad pakaba galeciau pasidaryti paprastai sutaupydamas marias laiko ir pritaikydamas prieki nuo keturracio o galine sake nuo motociklo su visais amortizatoriais, reiketu tik po savartynus persinest.

    #5043
    Linas
    Participant

    jei kada remontaves masina manau matei kad ji turi stabilizatoriu, eina toks lenktas strypas nuo vieno rato iki kito ir sujungtas su stebule traukutem (na jos dazniausiai dyla) nors ziniu daug neturiu, bet mano galva sis stabilizatorius padeda masinai stabiliau ant kelio laikytis posukiuose (siek tiek vienas kita ratai prilaiko). su keturraciais buk atsargus, jie baisiai nestabilus, nepatarciau be perdarymu naudoti. kas del agni varikliuko, pamirsk brusa valdikli, ju kainos kosmines, manau uztektu ir paprasto alltrax ar curtis, nera jie stebuklingi, bet uztat imanoma uz padoria kaina rasti.

    dar jei taupant gali vietoje agni motoro paieskoti is elektrokaro koki, ju naudingumas siek tiek mazesnis, bet kainuoja kokiua 3-5karto pigiau. as pats kaip tik pora planuoju i maza masina imontuoti, gal ir vieno uzteks, jie nera ispudingi, bet uztat kaina normali.

    #5044
    agniusm
    Participant

    Man pasirode, kad keturratyje viskas labai panasiai kaip automobilyje su pakaba isskyrus primityvu vairo mechanizma ir stabilizatoriu kas jauciasi vaziuojant. as vaziavau 80 keliu su krokodilinem padangom ir pakankamai normaliai jautesi. As visvien keisciau vairo mechanizma ir deciau normalias padangas ir diskus. Va dabar idomu kuris kontroleriukas, nes lmc siulo alltrax, o agni teoriskai tas pats. Reik skaitytis…

    #5045
    E-MAX
    Participant

    ATV pakaba tau netinka . nes ant ATV nera prieki stabilizatoriaus .

     

    vienam pazystamam kolegai buvo luzes stabilizatorius , tai be jo is kiemo bijojo vaziuot , o vairuotuojas uskietejas .

     

    Quote:
    Va tas sudetingumas pasvyrimo manes nezavi

    jei apie pasviranti traika kalbi , tai dar paprastesnis jis . nes nereikia jokio stabilazatoriaus.

    467845802_fe1da7d3de.jpg

    Va tapati normali nepriklausoma , + virsutine trauke laikanti amortikus .

    Turiu kazkur pasibrazes prototipa per autocad , norejom perdarinet motocikla dauzta , bet gavom pigiai daliu .

     

    Quote:
    su keturraciais buk atsargus, jie baisiai nestabilus, nepatarciau be perdarymu naudoti.

    Kazi kaip masina stovetu ant kelio su tokia siaura ratu baze ? Keturaciai gerose rankose , bet koki posuki islupt gali .

    Beto Agniau tau ATV pakaba atsieitu nemazus pinigus , nu nebent imtum kokio kitaico , bet nepatariu , nes ir amerikona daznai remontuot tenka .

    #5046
    agniusm
    Participant

    Dekui uz patarimus. Na aisku, viskas ir i pinigus remiasi nes maisais ju tikrai neturiu:) . Pakaba nuo nulio gamintis manau kainuos irgi nepigiai nekalbant apie visu gumu amortizatoriu ir pan. paieskas ir gavima. Per daug sudetinga ir daug laiko uztrunka + geometrija teisinga gaut sudetinga. Net nebezinau dabar i kuria puse pasiduot, kazkas is automobiliu butu per didelis svoris. Pasiskaitinejau del agni motoru ir valdikliu jiems ir gaunasi kazkaip ne kas, AC18 rinkinukas gautusi pigiau ir su regeneracija + viskas puikiai suderinta ir galios daugiau. Gal kas dar kokiu minciu turi del pakabos priekines paprasciau igivendinamos?

    #5047
    Linas
    Participant

    Agniau pasiskaiciuok dar karta AC18 kaina, na nebent koki padeveta imtum. dar variantas manau butu imti me1003 varikliuka ir alltrax spm-72400, zinoma dar galima butu paieskoti koki kontroleri su regeneracija.

    #5048
    E-MAX
    Participant

    jei macperson amortizacija tau tinka ,tai sulau mazesens masinos tokios kaip golf 1-2

     

    priekines pakabas . Pirk kaip is metalo lauzo , granatas nupjauk , kad tik guolis uzsiverstu ir kulturingai atroditu , kas bus isdile atsirestauruok . gausis pigiau grybo.

     

    del svorio , suvietiniais tekintojais galetum pritaikit kokio mopedo stabdziu diskus , su suportais.

     

    o kaip ratus galetum , tas siuras zapaskes uzmest.

    Z-kart va pnasus i tavo projekta . pasidomek , kad dviracio ratai jam nelaike , del to sudejo , motorolerio ratus . O greico jei gerai prisimenu jis daug neturi .

    #5049
    Darius
    Participant

    Super noreciau tokio

    #5050
    Tadas
    Participant

    Nezinau ar i tema bet stai ka netiketai radau..

     

    http://www.autogidas.lt/kita-kitas-vienaturis-2012-0123684198.html

Viewing 18 posts - 1 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.