Home › Forums › Mūsų projektai / susitikimai › Teaser
- This topic has 55 replies, 7 voices, and was last updated 8 years, 5 months ago by aleksanderis.
-
AuthorPosts
-
2015/12/07 at 08:42 #12143agniusmParticipant
Tai kas man dabar daryti? Negaminti, nekurti, nes asilų pilna? Daug jūsų tokių pačių komentarų, bet jie visi šnabžda – nieko nedaryk, nuleisk galvą ir plauk pasroviui su visais morozais. Chebryte, čia ne vieta, per daug negatyvo, be to tie kurie turi dviračius perdarytus į elektrinius su keliais kilovatais turėtų labiau susirūpinti savo saugumų.
2015/12/07 at 09:38 #12144CanisParticipantMatai Agniau, daugelis esam kontaktavę su tais “asilais” ir ne kokie prisiminimai… va mes, tai kamikadzės savo galva atsakome, o tu žadi visą šeimyną į tą prietaisą sukišti……na ir truputį esame ir savanaudžiai, be tavęs šis forumas tikrai daug prarastu.
2015/12/07 at 10:03 #12145ŠarūnasKeymasterAš visada esu už darymą, kad ir ką galvoja aplinka. Irgi tenka išgirsti komentarų kad “su smartu važiuoti nesolidu, keisk mašiną”. Bet jei man tokia transporto priemonė yra patogi ir patinka, kodėl turėčiau pasiduoti kažkokiems maskvietiškiems stereotipams ir važiuoti su 2 tonų parketiniu džipu?
Žinoma su visokiais nestandartais nukenčia saugumas. Dėl prieš kelis metus patirtos traumos dar šiandien skauda ranką ir liko kažkiek sumažėjęs darbingumas. Bet tai buvo mano pasirinkimas važiuoti taip, o ne kitaip, galiu sau leisti elgtis, kaip patinka.
Bet šeimos į tokią padėtį nestatyčiau… Žinoma galima važinėti būnant itin atidžiam, atsargiai ir t.t., bet vieną dieną vis tiek gali pasitaikyti žioplumo akimirka, kadangi nuolatinis kitų eismo dalyvių sekimas ir prognozavimas, ką jie darys, reikalauja tikrai daug pastangų. Taip buvo ir man: akimirkai užsižiūrėjau kažkur, pakeliu akis, o ten jau užkišta… Na ir po to skrydis ir kitos pasekmės.
Reziumuojant, daryk tai, kas patinka ir rodyk kitiems, gal atsiras daugiau besidominčių ir pamažu keisis žmonių įpročiai. O apie šeimą gerai pagalvok. :)2015/12/28 at 15:36 #12285agniusmParticipantParkeliavo deiskeliai, ratai beveik pagaminti, liko tik kaliošus užmaut:
2016/01/08 at 09:37 #12318agniusmParticipantDar iš UK turėjau nusipirkęs vairioką, reikės panaudoti šiame projekte
Gal kas turi žinių apie elektrotransporto krovimą žemoje temperatūroje kaip dabar, -20? Kaip veikia akumuliatoriaus pašildymas ir krovimas, norėtusi labiau techninių detalių. Ar šildymas vyksta iš 220V tinklo, ką galima naudoti akumuliatoriaus pašildymui, nesudėtingo?
Atsibodo traukinėt savo automobilį, VDV – visiškas šūdas, nervas ima.Kitas klausimukas, kokios galios elektrinio pečiuko reikėtų/pakaktų pašildyti velomobilio saloną? Yra visokių, nuo keliasdešimt vatų iki kilovatinių, bet nesinori išleisti daugiau nei reikia.
Patiko šis:
http://www.ebay.com/itm/56-126-2-Radiator-heater-400W-145-C-48V-DIN-EN50022-35mm-120x152x56mm-/201376708746?hash=item2ee2fcb88a:g:rTgAAOSwyQtViqQx
Gal yra šiuolaikinių automobilių kurie turi elektrinius šildytuvus?2016/01/08 at 10:32 #12321ŠarūnasKeymasterDarant normaliai, baterija šildoma iš įkroviklio. T.y.: prijungi įkroviklį, BMS tai pamato ir pasimatuoja temperatūras. Jei <0°C, įkroviklis prijungiamas prie šildytuvo. Šildymas vyksta bent iki +5°C, geriau – iki 10.
Įkrovimas pradedamas nuo +1°C, bet geriau nuo kokių 2-3, įvertinant matavimo paklaidas ar skirtumus baterijoje.
Dalis gamintojų sako, kad krauti galima ir žemesnėje temperatūroje, sumažinta srove. Bet kiek sumažinta – duomenų beveik niekas nepateikia. Todėl saugus kelias yra tiesiog nekrauti, kol nepašyla virš nulio.Pats šildymas gali būti realizuotas labai įvairiai. Paprasčiausi DIY būdai būtų šildymas oru (ventiliatorius+šildytuvas uždarame kontūre, patogiausia 18650 celėms) ir termopadų naudojimas (prizmatinėms, pouch). Termopadus galima panaudoti iš šildomų sėdynių arba veidrodėlių.
Elektromobilio salonui šildyti kolega naudojo ~1.5kW pečių. Pakako. Jis vietoje pečiuko radiatoriaus sumontavo savadarbį teną iš kelių pigių buitinių šildytuvų. Privalumas kad labai greitai įkaista (sekundė), trūkumas, kad reikia užsiimti burtais ir degina visokias dulkes, taigi būna kvapų. Bet tuo pačiu pliusas – džiovina orą ir apsaugo nuo rasojimo. Kitas būdas statyti skysčio šildytuvą su termostatu ir 12V pompą.
Šiuolaikinių automobilių (ne elektromobilių) su elektriniu pečiumi nelabai žinau, bet dyzelinis Smart ForTwo turi asistuojantį elektrinį pečių (papildomas tenas už radiatoriaus). Viso yra 4 tenai, 210+210+210+140W, kuriuos galima junginėti priklausomai nuo galios poreikio. Suminė galia 770W. Matmenys gana maži, manau visai tiktų velomobiliui. Šiukšlyne kainuoja apie 15-30 €, bet rasti nebūna lengva. Ir būtina tikrinti varžą vietoje, nes pasitaiko daug defektuotų. Būna tik ForTwo ir tik dyzelyje, kadangi 0.6L motoras neprigeneruoja pakankamai šilumos, kad ją atvedus iš gale esančio variklio dar kažkas liktų.
2016/01/08 at 12:48 #12322agniusmParticipantDėkui, daug aiškiau. Šildymas oru, vandens naudojimas, siurbliai labai jau didelis hemorojus. Norisi, kad viskas veiktų nuo tos pačios įtampos, kuo paprastensnė sistema be jokių galingų keitiklių. Įdomu ar tie termopadai veiktų su cilindrinėm celem be tiesioginio kontakto t.y. šildytų baterijos konteinerio orą. Laikas man šiuo atveju nesvarbus, kad per naktį pasidarytų ir būtų gerai.
BMS su temperatūros davikliais nestatysiu taupymo sumetimais, tikriausiai koks ssr su temperatūriniu jungikliu ir throwover rėle veiktų gan patikimai?!
Nežiūrėjai tos nuorodos? du tokie būtų 800w ir ganėtinai kompaktiški, pora 120mm ventiliatorių ir tiesiai nuo akumuliatoriaus pajungimas per kokią ssr valdymui + nuotolinis įjungimas.- This reply was modified 8 years, 11 months ago by agniusm.
2016/01/08 at 13:02 #12324ŠarūnasKeymasterTas daiktas iš nuorodos atrodo neblogai, tik kaina gerokai užlaužta. Už patogumą naudoti gal ir verta tiek mokėt… Kitas dalykas, ar ventiliatorius laikys tokią temperatūrą? Magnetams virš šimto jau gali būti problemų. Arba reikia įsitikinti, kad ventiliatorius suksis dar kurį laiką po išjungimo.
Kuo šildysi baterijos korpusą nelabai svarbu, termopadais ar skysčiu, bet viduje oro cirkuliacija vis tiek ne pro šalį būtų.
2016/01/08 at 13:20 #12325agniusmParticipantDatasheet parašyta, kad apsauga yra ties 140 laipsniu o ne kaitina tiek. Radęs pigiau, po 65eur plius pristatymas 7.
Patiko man ir tas, kad turi išvadą jungikliui, gal padarytas žemasrovis valdymas viduje- This reply was modified 8 years, 11 months ago by agniusm.
2016/01/08 at 13:34 #12327ŠarūnasKeymasterŠiaip nenurašyk ir Smarto šildytuvo.. Galima panaudoti paprasčiausią pigų DC motoro valdiklį ir juo reguliuoti galią (apribojus, kad neduotų daugiau kaip 25%).
2016/01/08 at 13:55 #12328agniusmParticipantNenurašau, tik paprastai dėl savo gyvenamos vietos paprasčiau yra užsakyti intenetu ir siuntos atveža, nei pačiam lakstyti ir ieškoti. O tai valdiklis koks turėtų būti? Šepetiniam varikliui? Kaip su įtampa, dėl to tie 25% apribojimas? Aš jau minėjau, planuojama 48v sistema.
2016/01/08 at 19:04 #12329sopkisParticipantJei 48V, tai duty cycle reikia 6.3%, kad išėjime būtų 12Vrms.
2016/01/08 at 20:18 #12330ŠarūnasKeymasterTaip, sopkis teisus, su 48V maitinimu, šiuo atveju, nustačius 6.3% duty, kaitinimo elementas matys kaip 12V.
Valdiklis paprastas primityvus, su vienu tranzistoriumi, DC motorui. Tik srovės turėtų laikyti kokius 80-100A (jei 800W šildytuvas)…2016/07/17 at 20:45 #14587agniusmParticipant2016/07/19 at 13:05 #14591agniusmParticipantPergalvojau ir pamaniau kad mano aplikacijoje šitie uniball joint’ai netinka dėl didelės rūdijimo tikimybės. Reikia šarnyrus statyti. Klausimas kur ieškoti mažesnių šarnyrų? Kokia jo sandara, iš esmės ar yra plastiko viduje. Norėčiau virinti tvirtinimo plokštelę, aišku jei jie išsirenka tai problemos kaip ir nėra.
- This reply was modified 8 years, 5 months ago by agniusm.
2016/07/20 at 14:47 #14628aleksanderisParticipanthttp://www.ignera.lt/katalogas
Mates ten tokiu daigtu
http://www.roljanas.com/uploads/Image/sarnyrine%20galvute%20_.jpg
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.