Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #2034
    Šarūnas
    Keymaster

    Paskaičiau šitą straipsnį ir pasidarė kraupu:

    Tesla Motors’ Devastating Design Problem

     

    Bėda tokia, kad automobilis srebia gan daug srovės tiesiog nenaudojamas:

    Quote:
    The amount of time it takes an unplugged Tesla to die varies. Tesla’s Roadster Owners Manual [Full Zipped PDF] states that the battery should take approximately 11 weeks of inactivity to completely discharge [Page 5-2, Column 3: PDF]. However, that is from a full 100% charge. If the car has been driven first, say to be parked at an airport for a long trip, that time can be substantially reduced. If the car is driven to nearly its maximum range and then left unplugged, it could potentially “brick” in about one week.[1] Many other scenarios are possible: for example, the car becomes unplugged by accident, or is unwittingly plugged into an extension cord that is defective or too long.

     

    O_o

    Roadsteryje yra 53kWh pakas. Per 11 savaičių (1848 val.) iškrauna iki nulio. Gaunam nuolat ryjamą 28W galią… Vis gyriau teslą už jų tikrai gerą istoriją su gaisrais (tai bene vienintelis gamintojas, kurio elektromobilis dar viešai nedegė).

    Bet čia tai jau visiškas pravalas.

    #5661
    Tyro
    Participant

    Gal signalizacija kokia? :) Mano signalizacija per salcius per 2-3 sav issunkia akuma tiek jog neuzkuria jau. Po 4-5sav jau ir neatrakinciau, nes visos spyneles uzvirintos.

    #5662
    Šarūnas
    Keymaster

    Signalizacijai 30W gal kiek daugoka?… :)

    O šiaip, net jei ir srebia srovę kažkas, nusėdus akumuliatoriui VISKAS turi būti išjungiama, paliekant tik BMS budėjimo režime. Bet panašu kad pas juos taip neįvyksta ir sodina iki 0V…

    #5663
    Tyro
    Participant

    Del BMS tai taip, turi buti apsauga viska atjungti ir “uzmarinuoti” baterija iki kito pakrovimo.

    #5664
    MTBG112
    Participant
    #5665
    agniusm
    Participant

    Na tikrai neuzsidegimas. Ivyko baterijos pazeidimas ko pasekoje uzsidege akumas. Kiek zinau pas tesla ten kazkaip gudriai padaryta, kad gaisro atveju ugni nukreipia I priekine automobilio dali, toliau nuo salono, kaip siuo atveju ir ivyko.

    #5666
    Šarūnas
    Keymaster

    Oho.. Šitaip sukontroliuoti situaciją yra tikrai sudėtinga. Teslos inžinieriai paliko gerą įspūdį.

    #5667
    agniusm
    Participant

    Jie net parenge video medziaga gelbetojams kaip dirbti su tesla S. Smagu tai, kad jie nesukonkretino vien tik teslai, bet placiau pritaikant visiem ev:

    http://www.youtube.com/watch?v=ntK3rvVl2Qw

     

    P.S. Kaip gaila tos baltos Teslos :(

    #5668
    Šarūnas
    Keymaster

    Geras vaizdelis, manau įdėsiu į pagrindinį puslapį..

    #5669
    aleksanderis
    Participant

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.