Home › Forums › Akumuliatoriai / valdymo sistemos / įkrovikliai › Tesla brick
- This topic has 9 replies, 5 voices, and was last updated 11 years, 11 months ago by
aleksanderis.
-
AuthorPosts
-
2013/04/08 at 09:42 #2034
ŠarūnasKeymasterPaskaičiau šitą straipsnį ir pasidarė kraupu:
Tesla Motors’ Devastating Design Problem
Bėda tokia, kad automobilis srebia gan daug srovės tiesiog nenaudojamas:
Quote:The amount of time it takes an unplugged Tesla to die varies. Tesla’s Roadster Owners Manual [Full Zipped PDF] states that the battery should take approximately 11 weeks of inactivity to completely discharge [Page 5-2, Column 3: PDF]. However, that is from a full 100% charge. If the car has been driven first, say to be parked at an airport for a long trip, that time can be substantially reduced. If the car is driven to nearly its maximum range and then left unplugged, it could potentially “brick” in about one week.[1] Many other scenarios are possible: for example, the car becomes unplugged by accident, or is unwittingly plugged into an extension cord that is defective or too long.O_o
Roadsteryje yra 53kWh pakas. Per 11 savaičių (1848 val.) iškrauna iki nulio. Gaunam nuolat ryjamą 28W galią… Vis gyriau teslą už jų tikrai gerą istoriją su gaisrais (tai bene vienintelis gamintojas, kurio elektromobilis dar viešai nedegė).
Bet čia tai jau visiškas pravalas.
2013/04/08 at 11:42 #5661
TyroParticipantGal signalizacija kokia? :) Mano signalizacija per salcius per 2-3 sav issunkia akuma tiek jog neuzkuria jau. Po 4-5sav jau ir neatrakinciau, nes visos spyneles uzvirintos.
2013/04/08 at 11:54 #5662
ŠarūnasKeymasterSignalizacijai 30W gal kiek daugoka?… :)
O šiaip, net jei ir srebia srovę kažkas, nusėdus akumuliatoriui VISKAS turi būti išjungiama, paliekant tik BMS budėjimo režime. Bet panašu kad pas juos taip neįvyksta ir sodina iki 0V…
2013/04/08 at 16:05 #5663
TyroParticipantDel BMS tai taip, turi buti apsauga viska atjungti ir “uzmarinuoti” baterija iki kito pakrovimo.
2013/11/11 at 22:11 #5664MTBG112
Participanthttp://www.teslamotors.com/blog/model-s-owner-tennessee pirmasis Tesla užsidegimas?
2013/11/12 at 00:09 #5665
agniusmParticipantNa tikrai neuzsidegimas. Ivyko baterijos pazeidimas ko pasekoje uzsidege akumas. Kiek zinau pas tesla ten kazkaip gudriai padaryta, kad gaisro atveju ugni nukreipia I priekine automobilio dali, toliau nuo salono, kaip siuo atveju ir ivyko.
2013/11/12 at 06:35 #5666
ŠarūnasKeymasterOho.. Šitaip sukontroliuoti situaciją yra tikrai sudėtinga. Teslos inžinieriai paliko gerą įspūdį.
2013/11/12 at 17:00 #5667
agniusmParticipantJie net parenge video medziaga gelbetojams kaip dirbti su tesla S. Smagu tai, kad jie nesukonkretino vien tik teslai, bet placiau pritaikant visiem ev:
http://www.youtube.com/watch?v=ntK3rvVl2Qw
P.S. Kaip gaila tos baltos Teslos :(
2013/11/14 at 13:50 #5668
ŠarūnasKeymasterGeras vaizdelis, manau įdėsiu į pagrindinį puslapį..
2013/11/25 at 08:54 #5669aleksanderis
Participant -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.
