Home Forums Motorai / perdavimas variklio Perm PMS120 7kw ir kontrolerio Sevcon Gen4 72v 350A paleidimas

Viewing 20 posts - 41 through 60 (of 73 total)
  • Author
    Posts
  • #15751
    minde28383
    Participant

    Gavau. Aciu.
    Uzklausiu kontrolerio ir variklio wiring diagramos. Jokiam manuale ar interneta neradau, kad butu pavaizduota sito variklio, ir sito kontrolerio jungimo diagrama. Is mano variklio ie daviklio iseina kruva laideliu – 12a laideliu:

    rudas,
    rudas,
    raudonas,
    juodas

    rudas,
    pilkas,
    rozinis,
    raudonas,
    geltonas,
    juodas,
    zalias,
    baltas

    ir jie visi dvylika ieina i kabeli, o is kabelio jungtyje panauddoti tik penki laidai – rudas, baltas, pilkas, geltonas, zalias, plius sarvas/zeme, pajungti i ‘DT06-08S’ jungti.

    Kam ten tu laideliu tiek… Reikia diagramos.

    Agniau,
    is sito e-mailo pagelbejo [email protected] ?

    #15752
    agniusm
    Participant

    Na ne, rašiau, iš Heinzmann gavau, variklio gamintojo.
    Taigi dėjai motenegry motorų pajumgimą, nesuprantu kas ten sudėtingo, pžiūrėk į reikšmes ir pritaikyk savąjam. Fazes pajungsi, enkoderio pliusą ir minusą pajungsi ir liks keli laidai.

    #15753
    minde28383
    Participant

    Neatitinka pagal laideliu spalvas, kuris encodeio pliusas ir minusas. Paprastai buna raudonas ir juodas laideliai matinimui ir zalias melynas baltas – sin cos vcc.

    Pas mane ateina i jungti penki laideliai:

    geltonas ir sarvas (tai cia speju galetu buti pliusinis encoderio laidelis), o
    like keturi laideliai: baltas, zalias, pilkas, rudas neasku kuris katras.

    #15754
    agniusm
    Participant

    Tai čia variklio pusė? Neina nuimti dangtelii ir pažiūrėti? Pagal laidų spalvą spręsti prastas reikalas. Beje yra Heinzmann bukletas kur visi varikliai aprašyti su pajungimo kabelių pavadinimais, paieškoj Heinzmann pms-120 wiring, paveikslėliai ir pirmi rezultatai vienodi

    #15756
    minde28383
    Participant

    Gal but turi omeny sia diagrama kurioje vaizdoujama ‘RLS open cable ends’:

    jau esu bandes atrinkti sita diegrama, bet yra vienas nesutapimas su buklete esancia ‘RSL open cable ends’ diagrama.

    reikalas tas, kad Heinzmann ‘RSL open cable ends’ diagramoje panaudotas pink/rozinis laidelis, o pas mane ant ‘DT06-08S’ jungties rozinis laidelis nepajungtas (privestas ir nepajungtas), taciau pajungtas pilkas laidelis.
    Kadangi vietoj rozinio laidelio pajungtas pilkas, tai ir kyla nezinia. Variklis buvo naudojamas su tokiuo laideliu pajungimu kaip dabar.

    Heinzmann ‘RLS open cable ends’ diagrama:
    SIN pink <—————————!!!
    COS brown
    Vcc green
    GND / KTY- yellow
    KTY+ white

    Atsidares dangteli jau nuo pat pirmos dienos. Po dangteliu matosi 12 laideliu, kai kuriu is ju spalvos pasikartoja tris kartus:

    #15757
    minde28383
    Participant

    praskleidziau laidus:

    #15764
    minde28383
    Participant

    Isardziau variklio jungti, nes vistiek ji ne tokia kaip kontrolerio jungtis:

    #15826
    minde28383
    Participant

    Vairklis pasileido su Sevcon kontroleriu. Prijungus IXXAT adapteri reikejo pakeitalioti keleta nustatymu ant kontrolerio. Pilnai istestuoti reikia pajungti akuma 72V, nes testavom su 63V akumu ir atjunginejo motora staigiau didinant sukius – staigiau gazuojant. Panasu kad 72V kontroleris nedirba su maziau kaip su 60V akumuliatoriumi.

    pagal manuala variklio prie vidutiniu sukiu:
    Torque 16.9Nm
    Break down torque 26.3Nm
    Jeigu leisti vairkli su rekomenduojamom srovem ir su perdavimu 7:1
    26.3Nm x 7 = 184.1Nm

    off topic:
    pavaroms koks topikas jau uzkurtas forume? reikia gal kita thread’a pradet del pavaru.

    pavara suvalgys dar kazkiek galios; dirzas apie 10%, grandine pora kart maziau kol svari ir tepaluota.

    Kokia timing pavara esat susideja kas? Ant kokios galios?
    HTD 5M 15mm atlaikys, ar geriau HTD 5M 25mm atlaikys?

    #15827
    Linas
    Participant

    siek tiek ne taip supratai mano komentara derinant controleri, reiktu ne tik itampa didesne naudoti, bet aktualiau butu tvarkingai sujungti laidus, nes per cinkuota varzta bei neprispausta viela nelabai gausi gera kontakta.

    del pavaros, esu smarta perdarinejas, ten du varikliai po 20kw (48v 400a), nauojau 8mm zingsnio 20mm plocio dirza, standartinis greitai truko, o 3x stipresnis laiko iki siol (kiek girdejau kad dar vaziuoja), 5mm tikrai nerekomenduoju tokioms galioms.
    tiek grandine tiek dirzas bus gerai, su grandine nereikia labai stipraus itempimo (maziau apkraunami guoliai), dirzas tylesnis ir nereikia tepimo.

    #15828
    Nemirtingasis
    Participant

    Jei yra galimybė rinktis tai tik diržas ! skirtumas kaip diena ir naktis, grandinė labai triukšmauja, o ir grandinės nuostoliai didesni, jei diržas su dantukais tai didelio įtempimo nereikia, guoliams tokia apkrova minimali, o ir aplamai ta apkrova nėra tokia didelė ir guoliai tikrai ilgai tarnauja, o be to ir grandinė guoliams daro įtaka, sudaro vibracijas ant ašies, tai taip pat trumpina guolių amžių.

    #15829
    agniusm
    Participant

    Tai papasakokit ar tiko tas failas, ar buvo kėblumų programuojant?
    7:1 jau nemažas perdavimas ir vienos pakopos neužteks, aišku priklauso koks aparatas. Šiaip man visai patiko diržas grandinė. pirma pakopa diržas, antra į ratą grandinė.

    #15831
    minde28383
    Participant

    pasirodo DCF tam varikliuj jau buvo uzloadintas kontroleryje. Bet kadangi timingas skirtingas kiekvienam varikliuj, tai kaip jis suksis bus dar matyti truputi veliau.
    Su dviem pakopom papildomi mechanizmai… dar daugiau reikalu. Tarp kitko, sitas pats motoras stovi Brammo 2009 Enertia motocikle su viena grandinine pavara, tik 2010 metu modelis su 55V (nominal) variklis. Tai galine zvaigzde gan didele uzvarvolinta.
    Sitas kur as turiu 4500RPM prie 72V. Galbut 7:1 perdavimo skriemulius sudeti butu normaliai su 17″ moco ratu.
    pavyzdziui 15 dantuku prieki ir gale 105 – gale. Pazesiu kokios tokiu dideliu aliuminiu skriemuliu kainos. mh, diuraliuminiu.. diuraliumas juk tinka sitoj vietoj?

    Patvarkiau jungtis, uzkuriau lituokli ir testavimui prilitavau bullet 5mm jungtis prie faziniu. Jei paklius sitas motoras i skuteri, tai uzlituosiu 8mm (bullet 8mm iki 170A).
    Tarp kitko ieskojau didesniu HXT jungciu, bet didesniu nei 8mm neradau.

    Ant riedlentes esu uzdejes HTD 5M 9mm ir, bet duodant pilnai gaza kartais persoka. RC 2KW varikliukas su 150A faziniu. Mazesnysis skriemulys tik 12 dantuku; turbut tai turi itakos dirzo praslydimui. Manau situacija pageretu jei butu daugiau dantuku ant mazojo skriemulio. Arba tiesiok daugiau patempti dirza.

    #15832
    minde28383
    Participant

    ant variklio asies: HTD 22-8M-20mm – apie 10 ar 15 svaru
    ant rato: HTD 168-8M-20mm – apie 100 svaru

    suzinojau kad jie paprastai is plieno:
    Steel or Cast Iron with Zinc plated Steel Flanges

    butu 7.6:1 ratio

    galima rinktis is tokiu:

    http://i.talpix.lt/BheCU.jpg

    #15833
    agniusm
    Participant

    Nžn ar gerai supratau iš lentelės, bet didžiojo skriemulio diametras 427mm, įsivaizduok, 20 colių dviratinis ratas su padanga yra 508mm = 16 colių motociklo ratlankis.
    Kitas dalykas su diržu yra tas, kad jį patempti reikės kažko rimto, nes variklio ašis ir šakės sukinėjimosi ašis ne ta pati. Grandinei nesvarbu, kadangi laisva gali būti.
    Iš esmės manau nereikia persistengti

    #15834
    Nemirtingasis
    Participant

    Jei ratlankis aliuminis tai skriemulį galima virinti prie ratlankio, bet skriemulys dar šiek tiek per mažas, nesieks ratlankio krašto, trūksta kelių centimetrų, esu taip daręs, o dėl įtempimo tai variklis statosi ant šakės, ir visai nesvarbu dėl šakės tvirtinimo, įtempimas daromas panašiai kaip pas motociklus.

    #15835
    agniusm
    Participant

    Tik pas motociklus paprastai niekas variklio ant šakės nededa, kitaip koks tikslas daryti mid-drive, daug protingiau hubą statyt tai nors ant perdavimo sutaupysi naudingumo.

    #15836
    Nemirtingasis
    Participant

    deda ant šakės, nežinau ar lengvai rasiu, bet yra gamintojų kurie variklį montuoja ties šakės tvirtinimo taškais, o tiksliau kiek žemiau, todėl variklio svoris ant galinio rato negula, galinis ratas lieka lengvas ir gaunasi kaip ir mid drive, pabandysiu paieškoti ir įmesiu jei rasiu.

    #15837
    minde28383
    Participant

    Darysiu kaip papraciau, – su grandine ir zvaigzdutem. O del motoro tai ant galines sakes uzvarvolinsim. Nebus tikras mid drivas, bet kazkas link to. Svoris bus toliau nuo galines asies.
    kadangi cia turi gautis toks kaip skuteris, tai desim pit biko ratus; i gala 14″ rata, o i prieki 17″.

    #15856
    Linas
    Participant

    jei galinis ratas bus 14″ manyciau gali daryti ir 1:6 perdavima, tada ant rato turesi ~750rpm o tai bus apie 70km/h, tokiam varikliui turetu uztekti galios pilnai.

    #15857
    Linas
    Participant

    tiesa, uzmaciau tokia variklio lentele, ar nebus taviskis irgi 55v?
    http://www.diyelectriccar.com/forums/attachment.php?attachmentid=47065&d=1443555031

Viewing 20 posts - 41 through 60 (of 73 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.