Home › Forums › Akumuliatoriai / valdymo sistemos / įkrovikliai › Vatmetras
- This topic has 21 replies, 9 voices, and was last updated 10 years ago by Canis.
-
AuthorPosts
-
2014/11/27 at 09:41 #9117CanisParticipant
Laba diena. Čia nemaža prikaupta informacijos, tačiau ar kas bandė, kad ir pvz buitiniu vatmetru, matuoti kiek vatų suvalgo dviračio akumo įkrova? Kokie koversijos į chemiją ir atgal nuostoliai? Esu čia naujokas, sory jei paraleidau ką…
2014/11/27 at 10:47 #9123ŠarūnasKeymasterJei kalbama apie ličio bateriją, jos nuostoliai bus apie 5%, jei kraunama ir iškraunama nelabai didele galia. Įkroviklio nuostoliai gali būti 5-20% ribose. Kiniškiems dažniausiai apie 15%.
Jei kalbame apie šviną, nuostoliai gali būti 30-60%.2014/11/27 at 13:16 #9124CanisParticipantNa nesu taupus suvalkietis, esu žemaitis, kuri nemėgsta kaip mulkina :) Kaina nuvažiuoto kilometro 1 centas, kai dar tokie nuostoliai… Negi nieks nebandė apskaičiuoti realios nuvažiuoto e-dviračio kilometro kainos?
2014/11/27 at 13:45 #9126sopkisParticipantTai nusipirk normalius prietaisus ir pasimatuok, jei taip domina. Pas mane wattmetras už 30lt ir nesuku galvos dėl įkrovimo-iškrovimo-įkroviklio nuostolių, mano prietaisas man kaip kuro bako rodyklė tarnauja, žinau kiek išnaudojau ir užtenka.
2014/11/27 at 14:17 #9127CanisParticipantKeista atrodo, kad nieks nebandė…. Sopkio patarimas geras, tik norint ką nors matuoti reikia turėti ką. Tai ir uostinėju kokį variantą čia prisitaikius savo kūrybai. Rimtus ragus senokai rakose belaikiau, IŽ Planeta 5 sėkmingai 15 m. rūdyja daržinėje, prikelt perdaug investicijų, žiauriai nuvažiuotas. Domėjausi MIROMAX, kai aptikau jūsų blogą su gyvu ir kūribingu forumu.
2014/11/27 at 14:57 #9129aleksanderisParticipantKaip sarunas sako taip ir yra. Grubiai su savo divaisu 600Wh iskrovimo,ikraunu “buitinis 220v matuoklis” 0,75Kw is tinklo.Iskrovimas tai kalibrotas, o vat apie maximini 220v matuokli tai nzn kiek jis tikslus.
2014/11/27 at 15:14 #9130CanisParticipantNa nesiginčiju su Šarūnu, kaip pradedančiam jis per daug informacijos mestelėjo.
Pats savo akuma įkrauni su 0,75 Kw iš tinklo, kiek kilometrų nuspaudi šia įkrova?
Paprasčiau pvz: 1 kw kaina 47,4 centai, jei nuvažiuoji 47 km ir 400 metrų kaina, tai 1 km kaina 1 centukas. Ar tai realu, neskaitant aparato amortizacijos ir pan.?2014/11/27 at 15:36 #9131sopkisParticipantNeskaitant akumuliatoriaus amortizacijos realu. Jei įkalkuliuosi akumuliatoriaus nusidėvėjimą, skaičiai nebus tokie grąžūs.
2014/11/27 at 15:40 #9132CanisParticipantOk, reikalas aiškus. Dėkui
2014/11/27 at 15:48 #9133sopkisParticipantKad būtų aiškiau galiu savo akumuliatoriaus skaičius papasakoti. Be BMS šešiolika Headway celių 48V 10Ah akumuliatoriui kainavo 700lt, akumuliatoriai nėra labai kokybiški (su A123 nepalyginsi), buvo ilgai gulėję sandėlyje, tai geriausiu atveju tikiuosi iš jų 1000 ciklų, kas išeina 70ct vienam įkrovimui, su įkrovimu nuvažiuoju ~15km, reiškia kievienam kilometrui eina vien akumuliatoriaus nusidėvėjimas beveik 5ct, neskaitant to kad buvo sugedęs BMS, kurio remontas bet jau laiko prasme kainavo. Taip kad aš su tokiais skaičiais vien į elektros kainą nežiūriu, brangus hobis, malonumas ir tiek.
2014/11/27 at 16:33 #9134CanisParticipantNa MIROMAX’as 2000 ciklų žada savo LiFePO4, tik kaina du kart didesnė. Akumas sensta ir fiziškai ir moraliai, su laiku atsiranda naujesnių geresnių akumų technologijų. Variklis (HUBINIS), kiek suprantu geresnė ir stabilėsnė investicija, nei baterija, bet be jos neišsiversi. Gal tie plokšti stačiakampiai plastikiniai geresni, nei tie volelių rinkiniai?
2014/11/27 at 16:53 #9135sopkisParticipantMiromaxas žada, o ne garantuoja. Kaip įrodysi kad neatlaikė tiek ciklų kiek jie žadėjo?
2014/11/27 at 17:01 #9136CanisParticipantSutinku, problematiška įrodyti. Nebent vienų metų garantija naudingesnis dalykas.
2014/11/28 at 10:34 #9139TyroParticipantMano akumuliatorius 512W. Įkrovėjas 240W galios (kinietiškas) krauna jas apie 2val, tai el. sanaudos 0.5kWh išeina apie 23ct, nuvažiuoju apie 20km, savikaina – ~1ct/km. Tokia važiavimo kaina. Kitos išlaidos pasiskirsto ilgam laikui, kas liečia bateriją – maniškė 860 Lt, kurios turėtų užtekti apie 30000km (1500 ciklų), tad jų išlaidos siekia ~3ct/km. Viso – ~4ct/km. Arba – 4 Lt/100km – čia su baterijos amortizacija, nes ji vienintelė be padangų ar guolių kuri dėvisi. Bet kai perki mašiną ir važinėji, neskaitant kuro, ji taip pat nuvertėja, dėvisi, tai normalu. Vien skaičiavimais neapsiribok, dar yra kam neleidžia sveikata mint paprasto dviračio, ar darbas kur su parkingu sunku, kamščiai, laisvalaikio priemonė ir kt. Vienas pažįstamas technikos mėgėjas kuris nuvažiuoja paprastai apie 2000km per mėnesį šiltuoju sezona persėdęs ant el. dviračio važinėdamas po miestą sutaupo šimtus litų per mėnesį.
2014/11/28 at 14:07 #9140OldschoolerParticipantSėkmingai praplėtė važiavimo kaštų skaičiavimą “Tyro”, bet čia dar ne viskas, kolegos.
“…ji vienintelė be padangų ar guolių kuri dėvisi…”- to nepakaks, km kainos pilnam apskaičiavimui.
Reikėtų apskaityti :
1. Pradinę pagrindinės priemonės (el.dv.) kainą minus likvidumo vertę ekspl. laikotarpio gale. Skirtumas išdalinamas proporcingai pravažiuotiems km.
2.Ekspl. laikotarpio amortizacinius atskaitymus, skirtus būsimo el . dv. įsigijimui.Šitie amort. atsk. plius likvidacinė kaina- būsimo el.dviračio įsigijimo lėšos ).
3.Į amort. atsk. palūkanas, pg. banko palūkanų normą, nesigilinsim, bet visgi…
Nesigilinsim ir į el.dv. priežiūros darbines sąnaudas, nes gi HOBIS :) Nors valandos darbo įkainis aukštos kvalifikacijos konstruktoriaus atveju- JŪS VISI TOKIE- itin neprastas!
Dar yra nemažai 1 km. kainodaros veiksnių, bet jei kam rūpėtų smulkiau- pirmakursiams pas mane šios temos bus kovo gale- prašom, tik užsiregistruokit pas sekretorę…
Taigi- 1ct už 1 km- MITAS! Čia tik paviršutiniškas, nepilnas tiesioginių sąnaudų ( EL. energija) atspindys :)- This reply was modified 10 years ago by Oldschooler.
2014/11/28 at 15:46 #9142TyroParticipantTaip ir pagalvojau kad koks dėstytojas rašo, arba TėvoSūnus sugrįžo patrolinti :D
2014/11/28 at 15:51 #9143MartynasParticipantTaip gilinantis į energijos sąnaudas, verta užsiminti įdomų dalyką, kad su e-dviračiu išeina efektyvesnis energijos konvertavimas negu paprastas dvirtis, varomas barščių energija:D
http://www.ebikes.ca/documents/Ebike_Energy.pdf
(2004m palyginimas skirtas Kanadai, bet santykis turėtų būti dar didesnis e-dviračių naudai, nes per 10m geri akumuliatoriai dar labiau atpigo, o maistas tai brangsta:D)O iš savo pusės galiu pridėt: hobis brangus malonumas ir iš finansinės pusės beveik niekad neapsimokantis, bet užtat yra kaifas kontruot savo ir kaifas savo daiktu važiuot.
2014/11/28 at 16:54 #9144OldschoolerParticipantNa taip, barščių/kotletų konvertavimo į mech. energiją naudingumo koef. prilygsta tik branduoliniam sprogimui- tegu nesišaipo “Tyro”- čia ne trolinimas, o gerai ištyrinėtas reiškinys. Nors, realiai, fotosintezė (barščiai), už branduolinį sprogimą našesnė, vyksta beveik be nuostolių. O žmogus, (net ir “Tyro”) taipogi gerai “sukonstruotas” – su jokiu varikliu nepalyginsi… Deja, galingumas menkas, net geriausiu atveju nesiekia 1 kW.
“…hobis brangus malonumas ir iš finansinės pusės beveik niekad neapsimokantis…”
rašo Martynas, ir key word šituose dalykuose yra “…kaifas kontruot savo ir kaifas savo daiktu važiuot.”
Grynos naudos , finansinės, iš hobio nebūna, bet yra daug svarbesnė nauda, nei pinigai. (Čia jau prasidėtų offtopick’as :)- This reply was modified 10 years ago by Oldschooler.
- This reply was modified 10 years ago by Oldschooler.
2014/11/28 at 18:09 #9147spicasssParticipantkokios gilios mintys… :) kaip ten bebutu, neskaiciuojant amortizacijos, o tik investicijas “testi” judejima transporto priemone, tai vistiek laimi el. dviratis :) ir is ties malonu kai transporto priemone kuri tave veza – tavo pacio ranku darbas… :)))
2014/11/28 at 18:16 #9148aleksanderisParticipantMalonu tada kada geras oras :), va dbr planuoju judet namo 13km ir taip nesinori nes lauke salta… teks gal peciuka isijungti “paminti pedalus”
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.