• Tokios konstrukcijos naudingumas turbūt bus vos 50% ar dar mažesnis, bet nauda vis tiek akivaizdi, net jei ir +10% jėgos duotų valandą laiko…

  • Šarūnas replied to the topic in the forum Šarūnas 9 years, 5 months ago

    Liko dar keli.

  • Smagu būtų su elektromobiliu taip ant ežero… Įdomu, ką aplinkosaugininkai pasakytų, patys privažiavę su džipu. :)

  • Problema su šitais kiniškais “BMS” ta, kad neaišku ar jis apskritai veikia. Pabandyk šituos testus su prijungta apkrova, ir antrą kartą su prijungtu įkrovikliu:
    1. Atjunk vienos celės laidą. Turi išsijungti viskas.
    2. Vietoje vienos celės prijunk didesnę įtampą, nei celei leidžiama. Turi atjungti įkrovimą.
    3. vietoje vienos celės prijunk mažesnę į…[Read more]

  • Kaip jau minėjo, išsiaiškink kiek vijų dabar yra 12V apvijoje ir proporcingai padidink. Jei yra daugiau antrinių, jas gali mesti lauk, kad netrukdytų ir daugiau vietos paliktų storesnei vielai. Tik aišku reikia žiūrėti pagal kurią įtampą maitblokis stabilizuojasi. Dar yra svarbi vielos vyniojimo kryptis, tai prieš išdraskant pasižymėk, kaip…[Read more]

  • Kaip jau minėjo, išsiaiškink kiek vijų dabar yra 12V apvijoje ir proporcingai padidink. Jei yra daugiau antrinių, jas gali mesti lauk, kad netrukdytų ir daugiau vietos paliktų storesnei vielai. Tik aišku reikia žiūrėti pagal kurią įtampą maitblokis stabilizuojasi. Dar yra svarbi vielos vyniojimo kryptis, tai prieš idraskant pasižymėk, kai…[Read more]

  • Kaip jau minėjo, išsiaiškink kiek vijų dabar yra 12V apvijoje ir proporcingai padidink. Jei yra daugiau antrinių, jas gali mesti lauk, kad netrukdytų ir daugiau vietos paliktų storesnei vielai. Tik aišku reikia žiūrėti pagal kurią įtampą maitblokis stabilizuojasi.
    Susidursi su kita problema – srovės ribojimu. TL494 yra labai daug jungimų būdų i…[Read more]

  • Taip, sopkis teisus, su 48V maitinimu, šiuo atveju, nustačius 6.3% duty, kaitinimo elementas matys kaip 12V.
    Valdiklis paprastas primityvus, su vienu tranzistoriumi, DC motorui. Tik srovės turėtų laikyti kokius 80-100A (jei 800W šildytuvas)…

  • Šiaip nenurašyk ir Smarto šildytuvo.. Galima panaudoti paprasčiausią pigų DC motoro valdiklį ir juo reguliuoti galią (apribojus, kad neduotų daugiau kaip 25%).

  • Tas daiktas iš nuorodos atrodo neblogai, tik kaina gerokai užlaužta. Už patogumą naudoti gal ir verta tiek mokėt… Kitas dalykas, ar ventiliatorius laikys tokią temperatūrą? Magnetams virš šimto jau gali būti problemų. Arba reikia įsitikinti, kad ventiliatorius suksis dar kurį laiką po išjungimo.

    Kuo šildysi baterijos korpusą nelabai svarbu, te…[Read more]

  • Darant normaliai, baterija šildoma iš įkroviklio. T.y.: prijungi įkroviklį, BMS tai pamato ir pasimatuoja temperatūras. Jei <0°C, įkroviklis prijungiamas prie šildytuvo. Šildymas vyksta bent iki +5°C, geriau – iki 10.
    Įkrovimas pradedamas nuo +1°C, bet geriau nuo kokių 2-3, įvertinant matavimo paklaidas ar skirtumus baterijoje.
    Da…[Read more]

  • Darant normaliai, baterija šildoma iš įkroviklio. T.y.: prijungi įkroviklį, BMS tai pamato ir pasimatuoja temperatūras. Jei <0°C, įkroviklis prijungiamas prie šildytuvo. Šildymas vyksta bent iki +5°C, geriau – iki 10.
    Įkrovimas pradedamas nuo +1°C, bet geriau nuo kokių 2-3, įvertinant matavimo paklaidas ar skirtumus baterijoje.
    Da…[Read more]

  • Darant normaliai, baterija šildoma iš įkroviklio. T.y.: prijungi įkroviklį, BMS tai pamato ir pasimatuoja temperatūras. Jei <0°C, įkroviklis prijungiamas prie šildytuvo. Šildymas vyksta bent iki +5°C, geriau – iki 10.
    Įkrovimas pradedamas nuo +1°C, bet geriau nuo kokių 2-3, įvertinant matavimo paklaidas ar skirtumus baterijoje.
    Da…[Read more]

  • Darant normaliai, baterija šildoma iš įkroviklio. T.y.: prijungi įkroviklį, BMS tai pamato ir pasimatuoja temperatūras. Jei <0°C, įkroviklis prijungiamas prie šildytuvo. Šildymas vyksta bent iki +5°C, geriau – iki 10.
    Įkrovimas pradedamas nuo +1°C, bet geriau nuo kokių 2-3, įvertinant matavimo paklaidas ar skirtumus baterijoje.
    Da…[Read more]

  • Darant normaliai, baterija šildoma iš įkroviklio. T.y.: prijungi įkroviklį, BMS tai pamato ir pasimatuoja temperatūras. Jei <0°C, įkroviklis prijungiamas prie šildytuvo. Šildymas vyksta bent iki +5°C, geriau – iki 10.
    Įkrovimas pradedamas nuo +1°C, bet geriau nuo kokių 2-3, įvertinant matavimo paklaidas ar skirtumus baterijoje.
    Da…[Read more]

  • Darant normaliai, baterija šildoma iš įkroviklio. T.y.: prijungi įkroviklį, BMS tai pamato ir pasimatuoja temperatūras. Jei <0°C, įkroviklis prijungiamas prie šildytuvo. Šildymas vyksta bent iki +5°C, geriau – iki 10.
    Įkrovimas pradedamas nuo +1°C, bet geriau nuo kokių 2-3, įvertinant matavimo paklaidas ar skirtumus baterijoje.
    Da…[Read more]

  • Darant normaliai, baterija šildoma iš įkroviklio. T.y.: prijungi įkroviklį, BMS tai pamato ir pasimatuoja temperatūras. Jei <0°C, įkroviklis prijungiamas prie šildytuvo. Šildymas vyksta bent iki +5°C, geriau – iki 10.
    Įkrovimas pradedamas nuo +1°C, bet geriau nuo kokių 2-3, įvertinant matavimo paklaidas ar skirtumus baterijoje.
    Da…[Read more]

  • Na, jei po daug krovimų yra toks vaizdas, matomai BMS nesusitvarko. Tai matyt pakaks įkrauti taip pat, kaip iki šiol krovei. Manau vaizdas bus kur kas kontrastingesnis..

  • Kad net nebūtina ten kažką daryt, realiai tik prijungt įkroviklį ir palaukt, ko įsikraus. Tada pamatuoji įtampas ir pasimato visas išsibarstymas.
    O matuoti deltas neįkrovus – kaip prieš vėją pūst… Nieko nepamatysi.

  • 30mV skirtumas dar nieko nesako. Čia prie kokio SOC? Krovimo pabaigoje?

  • Load More