Forum Replies Created
-
AuthorPosts
-
2019/03/20 at 10:10 #17434ALNParticipant
Vis dar turiu. Gal kam reikia pavasariui? Kaina derinama
2017/08/11 at 14:38 #16502ALNParticipantManęs senos celės nebaugina, bijau tik Li-Po baterijų -> kartą jau turėjau gaisrą, Li-Ion nėra tokios pavojingos. Svorio prasme aišku geriau būtų konstruotis mažesnį akumą su naujomis celėmis. Greičiausiai taip ir padarysiu – man teoriškai pakaktų 10A 3000-3500mAh celių su 13s4p konfigūracija. Gal geriau žiūrėti mažesnės talpos 15-20A?
Ekranas – vienas iš standartinių Bafang’o pasirinkimų – nieko aš pats nekonstravau. Jie atsirado tik šiais metais, tai ir paėmaiu :) Papildomai rodo momentinę galią. Kartais užkyla iki 1000-1300W.
Bafang’o logika nepatinka, nes Assist’o lygiai realiai reiškia max greitį o ne galią kiek perduodama varikliui.. Veikimo principas maždaug toks, kad varikliui duodama 100% galia kol nepasiekiamas max greitis atitinkantis kiekvieno asisto lygį ir toliau variklis praktiškai išjungiamas paliekant tik 50W palaikymą.
Užsisakiau programavimo laidą – pabandysiu pažaisti su nustatymais.
2017/08/11 at 08:05 #16486ALNParticipantUžtruko žymiai ilgiau nei planavau, bet dviratukas šią vasarą jau rieda:
– išardyta ~30 NB baterijų
– konstravau 13s8p akumą. Dauguma celių su nedidele iškrovimo srove ~2,5-5A norėjau kad duotų bent 1000W:
– litavau prie senų privirintų TAB’ų nes taškinio virinimo neturėjau, taip neperkaista celės. Taip pat dėjau plonus laidelius, kurie nudega prie ~10-15A:
– pigus BMS’as iš Kinijos – 13S 48V 30A
– labai tingėjau daryti bet kokią dėžę akumams, nutariau tiesiog apvilkti carbon’o imitacijos plevele ir atsispaudinau laikiklius iš ABS’o. Likau patenkintas rezultatu. Laikosi tvirtai – išbadyta perd duobes:
– Bafang 750W Mid Driv’as, užsisakiau su naujesniu spalvotu ekranu P850C
– magnetiniai sensoriai hirdrauliniams stabdžiams (kvaila būtų keisti į troselį)
Bendrai rezultatu patenkintas, mid-draiv’as turi privalumą, kad važiuoja į bet kokį kalną be didelio vargo. Yra dar keletas neišspręstų problemų – nelabai patinka Bafang’o veikimo logika ir kartais per duobes nukrenta grandinė.
Realiai mano važinėjimo įpročiams užtektų žymiai mažesnės baterijos, dabar dažnai užtenka 3-4 pasivažinėjimams be krovimo. Kitą kartą turbūt daryčiau 13s4p konfigūraciją su naujoviškom 3000-3500mAh 10A celėmis. Akumas būtų kompaktiškesnis, lengvesnis ir jo pilnai pakaktų mano važinėjimams.
–- This reply was modified 7 years, 4 months ago by ALN.
- This reply was modified 7 years, 4 months ago by ALN.
- This reply was modified 7 years, 4 months ago by ALN.
- This reply was modified 7 years, 4 months ago by ALN.
- This reply was modified 7 years, 4 months ago by ALN.
- This reply was modified 7 years, 4 months ago by ALN.
- This reply was modified 7 years, 4 months ago by ALN.
- This reply was modified 7 years, 4 months ago by ALN.
- This reply was modified 7 years, 4 months ago by ALN.
- This reply was modified 7 years, 4 months ago by ALN.
- This reply was modified 7 years, 4 months ago by ALN.
2017/08/10 at 21:34 #16481ALNParticipantNeleidžia redaguoti posto? Nuotraukos nesusidėjo.
2017/08/10 at 21:27 #16480ALNParticipant2015/12/30 at 10:47 #12290ALNParticipantDaugiau pasiskaitęs supratau, kad išsijunginėjančių saugiklių man nereikia. Iš esmės jie jau yra integruoti daugelyje 18650 Li-Ion celių.
Man reikia teslos tipo saugiklių, kad nudegtų ir būtų aišku kuri celė mirusi:
Gal kas parinkinėjote tinkamo storio vielą? Varis tiks ar geriau nikelis?2015/12/29 at 18:55 #12287ALNParticipantUžmačiau internete, kad kad žmonės naudoja tokius saugiklius celėms:
Resettable Fuses 30V 4A RUEF400 PPTC Polymeric
Ar yra kokių nors jų minusų? Renkant packą iš naudotų celių norisi kažkiek apsisaugoti nuo mirusių celių.
2015/12/11 at 10:48 #12215ALNParticipant1000W jau kerta per kišenę, jie stipriai brangesni už 750W. Problemos su 750W kontroleriais kiek skaičiau buvo ankstyvose versijose.
-
AuthorPosts