Forum Replies Created

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #13878
    AndriusR
    Participant

    Nė neabejoju :) tik klausimas ar turi Linas planų pardavinėti KIT’us, nes kiek suprantu bent jau pradžioj neplanuoja.

    #13876
    AndriusR
    Participant

    Hmmmzzz, kažkur kažkaip atradau Lino naują mid-drive projektą ir nebežinau ar čia buildintis hubinį ar laukt kol paskelbs visas detales ir kainas…

    #13844
    AndriusR
    Participant

    Tadai, manau bandysiu pasinaudoti tavo patarimu ir išbandyti bent jau keletą variantų.

    Linai, o pas tave galima užsisakyti tokių motorų? O gal galima ateiti su savo varikliu ir už sutarta europinių pinigų sumą padaryti skysčiu aušinamą. Kažkiek jau esu skaitęs apie motorų perdarymus į skysčiu aušinamus, tačiau nelabai suvokiu dar kiek jie padeda. PVZ jei su GS “smagiai” gali važiuoti 5km, tai kiek km būtų su skysčiu aušinamu MXUS analogu? Gal kiek ir kvailai klausimas skamba, bet nežinau kaip kitaip paklausti…
    O apie kokią galia kalba eina gerokai paspaudus su 150A kontroleriu ir kiek V akumo konfigūracija? Kas liečia celes tai perskaitęs toną puslapių įvairiausiuose forumuose galvoju min 20A celes imti 25R arba HE4. Pradžioj dar naiviai galvojau, kad daryt galima daug P konfigūracija su pvz NCR18650GA, bet kai pasiskaičiavau kokio dydžio tai turėtų buti packas greit atsisakiau šitos minties. Dar visai neblogas variantas atrodo ICR18650HG2 (3000mAh – 20A) tik va nerandu kur jų pirk.

    #13840
    AndriusR
    Participant

    Karpis, man tai būtų ne tik transporto priemonė ar laisvalaikio praleidimo būdas, bet ir hobis. Čia gal net labiau iš įdėjos, nes kaip transporto priemonė man ji tikrai neatsipirks ir aš apie tai nė negalvoju. Nuvažiavimas nuo taško A iki taško B bėra mano pagrindinis tikslas.

    #13838
    AndriusR
    Participant

    Šiaip pats dar bandau susidėlioti savo poreikius iki galo i išsiryškinti ko pats noriu, todėl visų nuomonės ir argumentai padeda kažkiek apsispręsti ir nukreipti tam tikra linkme. QS273 dėl galios viskas su juo gerai, bet kas liečia svorį tai jau man per sunkus gerokai.
    Grįžtant prie rėmo temos aš suprantu, kad toks daiktas nebėra jau visiškai dviratis, bet tikslas susirinkti tokį daiktą kuris būtų kuo panašesnis į dviratį. Dėl to 76mm pločio Qulbix Q76R rėmas atrodo labai patraukliai. Prie šio rėmo manau tiktų MXUS būtent dėl savo svorio ir aš jo tikrai neatmetu. Tai realiai kandidatai yra 3: MXUS, QS205 ir Cromotor.
    Darbe kur palikti tikrai turesiu gana saugiau, uždara filmuojama erdvė požeminiame garaže, plius dar ptirakinčiau.
    jeigu taip žiūrint tai geriausia būtų turėti du dviračius, vieną paprastą važinėjimui į darbą, o kitą galingą visšką offroaderį. Bet kažkaip norėčiau apsiroboti vienu el dviračiu.
    Kadangi, esu “žalias” šitoj sritį, pritariu tiem kurie sako ,kad susirnkt reikėtų paprastesnį ir pigesnį variantą pasibandymui ir tt… Bet esu per didelis tinginys, kad pirkčiausi tuos pavadinkim “tarpinius” variantus. Todėl norisi kažką iškarto gero ir kokybiško susirinkti. + esu iš tų žmonių, kurie galvoja, kad gero daikto pigiai nenupirksi todėl esu linkęs “atgailėti” ir nusipirkti maksimaliai gerus daiktus už savo nusibrėžtą biudžetą, nors prisipažinsiu dažnai pasitaiko ir permoku (X daiktas su krūva navarotų, kurių niekada nepanaudoju)… Na, bet gyveni žmogus ir mokaisi :) Pats esu analitinio mąastymo ir dažniausiai daiktus labai ilgai renkuosi, nes reikia krūvą alternatyvų išanalizuoti. Tačiau būna ir taip, kad grįžtu pavargęs po darbo ir nugali tas vaikiškas “noriu”. Tai vat sėdžiu, skaitau ir analizuoju ką geriausiai pasirinkti, kad taip neatsitiktų.

    #13819
    AndriusR
    Participant

    Šiandien visą dieną skaitau (jau kokį 12+ valandų). Informacijos ir nuomonių tiek daug, kad jau visiškai pasimečiau. Reikės ryt pailset ir nuo pirmadienio vėl sėst ir susidėliot viską.

    #13817
    AndriusR
    Participant

    Daugiau pasiskaičius apie akumus supratau, kad su 5kW motoru 10-11P be 20A celių nelabai kas gausis nežudant jų. Su 10A nebent kokį 20P gamint… ICR18650HG2 (3500mAH -20A) visai patrauklios tik niekur nerandu pirkt (radau tik alibaboj ir aliexpresse) ir kaina didelė. Dar iš bėdos galima būtų INR1865030Q (3000mAH – 15A) pirkti. Su 11P gautusi 165A ir kaina dar pavadinkim “protinga”. Na jei ką teks imti visų gerai patikrintas 25R arba HE4. Kainos ir kokybes santykis manau geriausias pastarųjų.

    #13814
    AndriusR
    Participant

    Aiškiau dabar :) tad jei pvz kokį 20S11P susikonstruosiu tai 110A gal ir visai nieko. Jei į saugesnę pusę linkstant tai 15A clių tada reikėtų.

    #13812
    AndriusR
    Participant

    Aciū už atsakymus.

    Apsirgau taip kad sėdžiu vos ne kiekvieną dieną iki 2-3 nakties skaitinėdamas. Žmona žinoma nėra labai patenkinta, nes pastaruoju metu pradingau elektrinių dviračių pasaulyje… :)

    Kas liečia rėmą tai gal visgi linkstu labiau link to siauresnio, nes laikui bėgant celių talpa tik dideja, o rėmas laikui bėgant nesusitrauks… Į Q76R skaičiau, kad žmonės sugeba sukišti 20S12P kas yra mano manymu tikrai daug į tokį rėmą. Tačiau jau daugiau investuoti į pačias celes reikėtų. Skaitau šiuo metu http://www.electricbike.com/18650-cells-for-e-bike PVZ. NCR18650GA, kurias kiek matau galima gauti <5eu (ieškojau kokias 10min dar tik). Nepersistengiant sukišti krūvos celių į tą dėzę manau galima 20S10P ar 11P pasidaryti, o jei naudoti 3500mAH celes, talpa jau visai padori gaunasi… 2520KWH ir 2772KWH. Tik va kiek matau jos 10A. O vat sita vieta man jau miglota kaip pasiskaičiuot kiek man tu amperu reikia. Kaip Cani minejo reikia pasirinkti “0.5 koeficientu pagal maksimalią srovę”.
    Tad jei gerai suprantu (pataisykit jei klystu) pagal Cromotor v3 duotus duomenis man su 10P ar 11P ir cele 10A nelabai įsipaišau i 0.5 koeficientą (gaunasi kaip suprantu 100-110A). Reikėtų ieškoti 15A-20A. Ar reikia dar atsižvelgti į peak srovę? Nes 100% visą laiką gi nesmaugsi variklio maksimaliai…
    75V Level Ground
    26″ wheel = 45mph / 72kph @ 60A
    75V 10% Grade
    26″ wheel = 40mph / 64kph @ 90A

    Arba reikėtų mažinti įgeidžius, rinktis silpnesni motora (kaip Sarunas minejo MXUS 3kW) ir daryti 13-14S packus… (Nors tai tik įtampa mažins, kiek variklis ims srovės nuo ko priklauso dar neišsiaiskinau..) Ar tiesiog su controlleriu mažinti maksimalią srovę? (Net nežinau ar taip galima, bandau spėt)
    Na capacity/current +- atrodo taip su dabartinėm celėm pagal mano googlinimus:

    3500mAH – 10A
    3000mAH – 15A
    2500mAH – 20A

    Tad kaip suprantu norint didesnės srovės teks rinktis mazesnės talpos. Na į akuma (pačias celes) atmetus BMS ir darbus norėčiau +- sutilpti i 1k…
    Kadangi pats nelabai išmanau apie celes, pasikliauju patarimais ir visokiais reviews’ais. Žiurineju šias celes ir ieškausi kainų EU:

    3000-mAh, ICR18650HG2, LG-Chem
    2500-mAh, INR1865025R, Samsung
    2500-mAh, ICR18650HE4, LG-Chem
    3500-mAh, NCR18650GA, Panasonic-Sanyo
    3500-mAh, INR18650MJ1, LG-Chem
    3200-mAh, NCR18650BD, Panasonic
    3200-mAh, INR18650MH1, LG-Chem
    2900-mAh, NCR18650PF, Panasonic

    Gal žinot kokių patikimų pardavėjų?

    Grižtant prie variklio temos. Šarunai 2T sunku rasti. Standartas kaip ir minejai 4T. O ar sudėtingas procesas pervynioti ir ar yra kas tuom užsiima ir kiek tai galetų kainuoti? Dar kazkur skaiciau kad su mažiau T geresnis efektyvumas pasireiškia naudojant variklį 80-90%, o jei naudosi 40-50% galios tai efektyvumas krenta (Gali būti, kad kažką ne taip supratau ir savaip suinterpretavau).

    Šarunai, tas frame kur linką numetei visai nieko, bet širdis vistiek linksta prie Qulbix, nors tas frame su amortizatoriais ir kitais priedais tikrai geras deal…
    O šiaip bandau rinktis pagal Qulbix komplektaciją, kad kuo mažiau nukrypt nuo jų ištestuotų ir rekomenduojamų dalių (Kitaip tariant, kad ir kaip keistai šiuo atveju skambėtų, nebandau išrasti dviračio :)). Kas dar vilioja kad Qulbix rėme galima paprastą dviratinę sėdynę pakeisti motocikline sedyne. Pabandysiu as jiem parašyt ir paklausti kiek mano norima komplektacija kainuotų su PVM ir parsiuntimu.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)