Sveiki, susidomėjau Lino vykdomu projektu, o kadangi esu susidūręs su naujų produktu vystimu, tai nesusilaikysiu nepakomentavęs. Tiek dviračio prototipas tiek kaina atrodo super viskas priklausys nuo teisingos vadybos. Klaidinga būtu siūlyti šią transporto priemonę eiliniam vartotojui nes finansinės naudos kad ir kaip būtu liūdna čia nerasi (eilinį vairuotoją įsivaizduokime transporto priemonę naudosiantį tik važiavimui į darbą ir iš jo kas sudaro iki 30 km per dieną, grubiai skaičiuojant atsipirkimas būtu tik per septynis metus), tad reikia ieškoti nišų – o čia jau vadyba bei marketingas. Reikia kontaktuoti su miestų vadovais siūlyti šiuos dviračius nuomai – Zuoko pavyzdys su elektriniais motoroleriais labai geras, o taip pat policijai, kurie šiltuoju metu naudoja dviračius kurortuose bei riedžius Vilniuje. Bet tai įmanoma tiktai turint labai labai gera vadybininką turinti gebėjimų prieit ten kur reikia ir mokantį tai daryti. Patikėk kaina šiuo atveju neturi visiškai jokios reikšmės. Toliau apie gamyba – rankų darbas šiai dienai atleistinas tik darant prototipus kitaip pelno nesitikėk. Jei reikės samdyti žmones, mokėti mokesčius, sertifikuoti viską tai į tuos 15K netilpsi niekaip. Kukliausia gamyklėle su robotizuotais įrengimais surinkimo linijomis ir t.t. kainuoja apie 10’000’000, tad išeitis ieškoti partneriu pradedant Baltik vairas gal kokį lenkų gamintoją pakalbinti ir organizuoti rėmo virinimą bei surinkimą tenai, o visus komponentus užsakinėti tiesiogiai iš gamintojų (t.y. šakės, padangos, amortizatoriai ir t.t.). Čia beabejo tik mano pasamprotavimas, bet dar karta pasikartosiu be masinės gamybos niekaip neitilpsi į tuos 15K o du ar tris kartus brangesnė kaina bus neįveikiama užduotis net geriausiam vadybininkui. Sėkmės Linai! Vienaip ar kitaip tikiuosi tau pavyks.