Motosklandytuvas užregistruotas kaip eksperimentinis (su sertifikuotu būtų galvos skausmas). Gamykliniame variante el.starterio net nebuvo (jį irengė buvęs savininkas). Pb aumuliatorius būdavo kraunamas tik “namie” arba nuo saulės baterijos, įrengtos ant stogo priekabos, kurioje tarp skraidymų laikomas ASK-14. Bet 4 celių LiFePo saulės baterijai, manau, netiks (įtampa 13,8 – 14V), reikės visai naujo kroviklio. Kokį rekomenduotumėt įsigyti ir kur?
Apie LiPo problemas esu skaitęs, gaisro kabinoje tikrai nenoriu, juo labiau, kad motosklandytuvas – medinis. Vietoje “švino” naudočiau tik LiFePo. Mažesniam akumuliatoriui būtų galima paieškoti ir kitos vietos, toliau nuo kuro bako.
Startinės srovės nematavau, tik žinau, kas el.starteris – motociklinis. 20 Ah talpos gal ir nereikia, tačiau apsiriboti miniatiūriniu nenorėčiau – papildomai įrengti kažkokie, “booster’iai” (spėju, kažkas panašaus į elektroninę degimo sistemą), maitinami iš to paties akumuliatoriaus. Be to, ore gali tekt užsivedinėt variklį ir ne vieną kartą, jeigu sąlygos bemotoriam skrydžiui taptų netinkamos.
Nešiojamos (1,5W) aviacinės radiostotelės “valgo” 1-1,2A siuntimo režime, bet šiai įrangai nerekomenduojama daugiau, kaip 15V (ar pilnai pakrautas 4 celių LiFePo neviršys minėtos įtampos)?
Kitas klausimas – kur greičiausia pavyktų įsigyti LiFePo celių. Jei “iš bėdos” naudoti aviamodelines, ar logiška lygiagrečiai jungti pvz. dvi 5-6 Ah talpos kad ir 20-30C.
Iš anksto dėkoju už patarimus.